Gå til innhold

Når flyttet dere sammen?

Anbefalte innlegg

Skrevet
44 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Her bor vi er stykke unna hverandre å ingen av hos har bil så tar 2 timer for han å komme til meg. Så da blir det vanskelig å få møtes ofte på hverdager.

Anonymkode: 5d3b0...fe9

Etter veldig kort tid i et distanseforhold, så planlegger du å flytte sammen med og få barn med ham... og det også med tanke på at dere trolig ikke kunne møte hverandre en god stund pga. koronanedstengningen i vår... eller er forholdet enda ferskere?

Bruk vettet og tiden, så er det større sjanse for å lykkes i forholdet.

Anonymkode: 09d6e...aed

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Etter veldig kort tid i et distanseforhold, så planlegger du å flytte sammen med og få barn med ham... og det også med tanke på at dere trolig ikke kunne møte hverandre en god stund pga. koronanedstengningen i vår... eller er forholdet enda ferskere?

Bruk vettet og tiden, så er det større sjanse for å lykkes i forholdet.

Det er ikke kort forhold nei! Slutt å komme ting du ikke aner noe om!

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er ikke kort forhold nei! Slutt å komme ting du ikke aner noe om!

Dere har vært sammen under et år. I denne tiden har landet vært koronastengt deler av tiden. Dere bor såpass langt unna hverandre at dere ikke ser hverandre i hverdagen. Du har barn. Og planlegger altså nytt barn med denne mannen som du har vært sammen med i distanseforhold så kort tid.

Et forhold som bare har vart noen måneder under slike betingelser er et kort forhold. For all del, det er godt mulig dere får det kjempebra sammen - jeg er ikke negativ til at du blir sammen med ham og at dere blir samboere!

Poenget er hvor raskt man gjør det og om man gjør det for raskt, spesielt med tanke på at du har barn og ikke en gang ønsker å si at du skal bli samboer til ditt barns far.

Dere har råd til å vente et halvt år ekstra, for å bli sikrere på hverandre, bruke mer tid sammen.

Skrevet

Samboeren min hadde barn. Vi ventet i to år. Så gikk det ett år før vi fikk barn. Vi lot hans datter ta det i eget tempo.

Og SELVSAGT må du informere faren, noe annet er da merkelig? Han har rett på å vite hvem barnet bor med. Merkelig spørsmål egentlig. 

Anonymkode: fb370...41f

Skrevet
21 timer siden, Anonym bruker skrev:

Herregud nå må du gi deg! Han har ikke noe imot å flytte sammen med kjæresten min så er det ingen poeng i å vente flere år med å flytte sammen!! 

Du flytter jo fordi det haster å få barn. 
Oppskrift på alenemor til to!!!

Åpenbart tok du en forhastet beslutning på barnefar én også. 🙄

Skrevet

Her flyttet vi inn sammen etter å ha kjebt hverandre i nesten 1 år. Ble gravid mnd etter han flyttet inn. 

Jeg sa i fra til eksen at typen flyttet inn tiø meg. 

Skal du flytte til en annen adresse, så må du informere. 

Anonymkode: 25d3a...de2

Skrevet

Datet i 3 mnd før jeg ble gravid så da var det bare å flytte sammen da. Barnet mitt var halvannet og kjenner ikke til annet. Var sammen i 14 år, gift i 10. Skilt nå, men det hadde ikke noe med det å gjøre.

Anonymkode: 2685a...6c7

Skrevet

Hvorfor slik hast? Kjenner du han virkelig godt?

Med avstandsforhold så kan ha mange skjulte sider som du ikke ønsker å se / oppleve når dere har flyttet sammene og da særlig med et barn oppi i det hele. Og synes du svarer uhyre frekt til alle og enhver her inne nå og er fast bestemt for å flytte sammen med denne mannen, få unge og unnlate å fortelle far om denne happy begivenheten 😕

Skrevet

Vi har vært sammen i 5 måneder (men "datet" platonisk i ett år først), og planlegger å flytte sammen om ett år. Han har ett hjemmeboende barn, som da flytter for å studere, og jeg har ett barn som kommer til å bo hjemme i ca tre år til. Vi har et godt forhold til hverandres barn, så vi satser på at mitt barn vil være "modent" for at vi skal bo sammen om et års tid. Kjæresten er allerede mye hos meg og overnatter ofte.

Anonymkode: b77f2...538

Skrevet
19 timer siden, Anonym bruker skrev:

Dere har vært sammen under et år. I denne tiden har landet vært koronastengt deler av tiden. Dere bor såpass langt unna hverandre at dere ikke ser hverandre i hverdagen. Du har barn. Og planlegger altså nytt barn med denne mannen som du har vært sammen med i distanseforhold så kort tid.

Et forhold som bare har vart noen måneder under slike betingelser er et kort forhold. For all del, det er godt mulig dere får det kjempebra sammen - jeg er ikke negativ til at du blir sammen med ham og at dere blir samboere!

Poenget er hvor raskt man gjør det og om man gjør det for raskt, spesielt med tanke på at du har barn og ikke en gang ønsker å si at du skal bli samboer til ditt barns far.

Dere har råd til å vente et halvt år ekstra, for å bli sikrere på hverandre, bruke mer tid sammen.

Selv om skoler har vært stengt så har jeg selvsagt møtt han gjennom hele perioden! Barnet mitt har da både en far og besteforeldre som gjerne er barnevakt. Å kjæresten min var ofte her.

Skrevet
16 timer siden, Anonym bruker skrev:

Samboeren min hadde barn. Vi ventet i to år. Så gikk det ett år før vi fikk barn. Vi lot hans datter ta det i eget tempo.

Og SELVSAGT må du informere faren, noe annet er da merkelig? Han har rett på å vite hvem barnet bor med. Merkelig spørsmål egentlig. 

Hadde du lest hvorfor jeg ikke ønsker infomere far om det så ser du at det er overhodet ikke merkelig at jeg ikk ønsker å fortelle han det. 

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hadde du lest hvorfor jeg ikke ønsker infomere far om det så ser du at det er overhodet ikke merkelig at jeg ikk ønsker å fortelle han det. 

Da skulle du latt være å få barn med ham. 

Skrevet
Akkurat nå, Jordbærblomst skrev:

Da skulle du latt være å få barn med ham. 

Ja for jeg kunne jo vite på foran at han er ustabil og sykelig sjalu av seg 🙄 

Skrevet
23 timer siden, Anonym bruker skrev:

Her bor vi er stykke unna hverandre å ingen av hos har bil så tar 2 timer for han å komme til meg. Så da blir det vanskelig å få møtes ofte på hverdager.

Ja, det er jo ofte vanskelig å møtes på hverdager når man har barn på hver sin kant og er særboere. Men sånn er det jo bare så lenge vi ikke tenker at det hadde funket supert for alle barna om vi skulle flytte sammen.

Men du, det høres litt ut som du egentlig bare vil ha svar om at det er bare å flytte samen, det går sikkert bra, hei og hopp? Det gjør jo ofte ikke det. 

Anonymkode: 125ce...02c

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja for jeg kunne jo vite på foran at han er ustabil og sykelig sjalu av seg 🙄 

På foran? Hva er det?

Anonymkode: a3f57...81f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...