Gå til innhold

Tilbehør til fiskeboller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag blir det fiskeboller til middag og jeg serverer alltid sprøstekt bacon, revne gulrøtter og dampet brokkoli til. Hva serverer dere til fiskeboller? 

Fortsetter under...

Skrevet

Karrisaus (hvit saus hvor jeg har hatt karri mens smører til sausbasen smelter), kokte poteter og revne gulrøtter. Ev lager jeg stuing med karrisaus, fiskeboller, gulrot og erter, servert i terteskjell. Vi er ikke spesielt fancy med fiskebollene våre... ☺️

Anonymkode: 3613b...0d0

Skrevet

Kvit saus, poteter, gulrøtter og ei eller anna grønn grønnsak. Erter, brokkoli eller rosenkål. Bacon er ikkje om å gjere for meg, men vi har ofte det også.

Skrevet

Hvitsaus med reker i er veldig godt :-)

Anonymkode: 10d3d...73e

Skrevet
1 time siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

I dag blir det fiskeboller til middag og jeg serverer alltid sprøstekt bacon, revne gulrøtter og dampet brokkoli til. Hva serverer dere til fiskeboller? 

Sterk karrisaus med løk i, og revne gulrøtter med sitron. Noen ganger kan råkosten ha andre grønnsaker i seg også, men gulrot må være med.

Skrevet
48 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvitsaus med reker i er veldig godt 🙂

Anonymkode: 10d3d...73e

Eller kapers! Nam nam! 

Annonse

Skrevet

Ovnsbakte grønsaker med karri krydder og grovknuste poteter med smør, og hvit saus da :)

Skrevet

Hvitsaus, raspet gulrot, potet. Noen ganger med bacon. 

Anonymkode: d21e4...8fb

Skrevet

Skiver gulrot og har den rett i sausen, pluss karri. Blir veldig god saus. Bruker også litt av laken til fiskebollene. Vi har bare poteter til. Og så er det forbløffende godt med ketchup på 🙈😂

Anonymkode: 1ea5d...61c

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Karrisaus (hvit saus hvor jeg har hatt karri mens smører til sausbasen smelter), kokte poteter og revne gulrøtter. Ev lager jeg stuing med karrisaus, fiskeboller, gulrot og erter, servert i terteskjell. Vi er ikke spesielt fancy med fiskebollene våre... ☺️

Anonymkode: 3613b...0d0

Å herregud, terteskjell! Det hadde jeg glemt at finnes. Her har vi alltid hvit saus med reker i, kokte poteter og en eller annen grønnsak til. Terteskjell skal på menyen igjen nå, altså. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...