Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2020 #1 Skrevet 4. oktober 2020 6-åringen våknet i natt og hadde tisset i hele sengen. Alt av sengetøy, dyner, puter og trekket til overmadrassen går i vaskemaskinen. Men hva gjør jeg med selve overmadrassen? Den er av skumgummi, og trakk selvfølgelig til seg som en svamp i natt 😳 Kan jeg spraye den med såpevann, la det virke litt og så spyle den med hageslangen? Så vri den som en svamp og håpe at den tørker i løpet av en dag eller to? Tar gjerne imot forslag. Anonymkode: a9b0d...d01
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2020 #2 Skrevet 4. oktober 2020 Alltid bare dynka selve flekken i dusjen/badekaret jeg, først vann, så litt såpevann, klemme godt også skylle med vann. Tørker relativt fort i varmt rom👍🏻 Anonymkode: 5b6d2...796
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2020 #3 Skrevet 4. oktober 2020 Problemet er at jeg var så trøtt i natt at jeg bare rullet den sammen og satt den i dusjen. Så jeg vet egentlig ikke hvor flekken er. Er ikke vant til sånne uhell 🤷♀️ Anonymkode: a9b0d...d01
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2020 #4 Skrevet 4. oktober 2020 Da er det bare å sette på dusjen og gå og spise frokost 😂😂👍🏻 Anonymkode: 5b6d2...796
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2020 #5 Skrevet 4. oktober 2020 Hadde kjøpt ny Anonymkode: ba25d...741
uhhuhher Skrevet 4. oktober 2020 #6 Skrevet 4. oktober 2020 Hvis du har plass, kan du soake hele madrassen i badekaret eller dusjen. Hvis den er gammel, kanskje bare kjøpe ny? Hadde uansett brukt beskyttelsestrekk på sengene - det kan skje både tisse- og oppkastuhell, samt at madrassen blir ganske svett etter noen år, så det er greit å bare kunne vaske trekket med jevne mellomrom i stedet. 😊 https://www.ikea.com/no/no/p/luddros-madrassbeskytter-70461644/
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2020 #7 Skrevet 4. oktober 2020 Levere til et vaskeri Anonymkode: e3bf7...962
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2020 #8 Skrevet 4. oktober 2020 Hadde ikke giddet og heller kjøpt ny. Vi brukte disse som er ca. halv cm tykke øverst og la kladder under den. Da går den øverste delen i vaskemaskinen og klassene gjør at det ikke trekker videre ned. Anonymkode: b24ac...71b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå