Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 3. oktober 2020 #1 Skrevet 3. oktober 2020 Jeg mistet lommeboken min i dag, og var slettes ikke sikker på å få den igjen. Men ikke mange minuttene etter at jeg mistet den, har jeg fått melding av ei som hadde funnet den! Jeg er så takknemlig, og har lyst til å vise det. Hva passer seg å gi?
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2020 #2 Skrevet 3. oktober 2020 2000 kroner og tjue langstilkede roser. Anonymkode: 64f49...ccc
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2020 #3 Skrevet 3. oktober 2020 L Akkurat nå, Anonym bruker skrev: 2000 kroner og tjue langstilkede roser. Anonymkode: 64f49...ccc Minst. Anonymkode: 4b62c...830
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2020 #4 Skrevet 3. oktober 2020 Kommer litt an på alderen til finneren tenker jeg. I "gamle dager" gav man gjerne 10% av innholdet, men i disse dager har man jo ikke penger lenger, bare kort Er det en voksen dame ville jeg gitt blomster, er det en unge ville jeg gitt en 200-lapp (kanskje en 500-lapp til en ungdom). Anonymkode: b75c4...871
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2020 #5 Skrevet 3. oktober 2020 Trodde "finnerlønn" var gått ut? Hadde ikke forventet noe om jeg hadde funnet og levert det tilbake. Det ser jeg på som en selvfølge. Anonymkode: b23c1...d68
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2020 #6 Skrevet 3. oktober 2020 Jeg har funnet en del lommebøker og også flere bankkort. Hver gang har jeg gjort alt jeg kan for å finne eier, har ikke alltid vært like lett, men har alltid funnet eier. Har tenkt at det er bedre enn om vedkommende må begynne å stenge alt av kort. Har aldri fått noe som helst for det. Skal innrømme at det kunne vært hyggelig å få en oppmerksomhet, om ikke annet et kort med en takk på, uten at jeg egentlig har noen forventninger om det. Siste jeg styrte for å finne, han sa knapt takk en gang, så da kjente jeg at jeg nesten ble litt gretten. Jeg tror de som tar seg tid til å forsøke å finne deg ikke forventer noe, så tenker at det ikke trenger å være noe stort. Men det er hyggelig med en symbolsk oppmerksomhet. Et annet poeng er jo at har man mistet lommeboken så har man gjerne ikke noe å kjøpe noe for før man får den tilbake Men har du muligheten, en liten blomsterbukett, en flaske vin (se an finner) eller god sjokolade. Anonymkode: 5b99d...5d3
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2020 #7 Skrevet 3. oktober 2020 Sønnen min på 13 år fant en mobil utenfor butikken, en mann hadde lagt den på taket da han pakket inn i bilen også reiste han og mobilen falt ned. Det var jo tastelås på den så jeg sa at sønnen min skulle passe på den til den ringte, da skulle han ta den og si hvem han var og at han hadde mobilen. Kona til mannen ringte, og de kom rett for å hente den. Sønnen min fikk en del reklameeffekter denne mannen hadde i bilen som takk, han jobbet i et stort firma så sønnen min fikk et badehåndkle og noen andre småting og synes det var kjempestas. Det er ikke så mye som skal til altså, bare så finneren føler det er verdsatt og verdt bryderiet å finne eieren. En skikkelig takk. Er det en voksen dame holder det lenge med et kort og noen blomster, jeg hadde blitt kjempeglad for det om jeg fant en lommebok. Å levere den tilbake er en selvfølge for meg. Anonymkode: b75c4...871
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2020 #8 Skrevet 3. oktober 2020 Ville gitt noe, tilpasset alder. Penger til barn/ungdom. Blomster, vin eller konfekt/ost/kjeks til voksen. Hva du velger å gi av beløp kommer an på deg. Man forventer ikke noe sånn sett. Anonymkode: c6f9a...5d6
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 3. oktober 2020 Forfatter #10 Skrevet 3. oktober 2020 Jeg tenkte nok kanskje en gave, ikke penger. Det er jo ikke kontanter i lommeboken annet enn småpenger, og da utgjør jo 10% ingenting. 10% av alt som står på konto derimot, blir jo endel😬 Men jeg ble så glad når en ærlig sjel fant den, og vil så gjerne vise henne min takknemlighet. Jeg treffer henne ikke personlig, men tenkte kanskje jeg kunne gi henne noe på døren eller noe? Alkohol tør jeg ikke, ettersom jeg ikke vet noe om henne🙈
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2020 #11 Skrevet 3. oktober 2020 3 minutter siden, Den perfekte mor, påan igjen skrev: Jeg tenkte nok kanskje en gave, ikke penger. Det er jo ikke kontanter i lommeboken annet enn småpenger, og da utgjør jo 10% ingenting. 10% av alt som står på konto derimot, blir jo endel😬 Men jeg ble så glad når en ærlig sjel fant den, og vil så gjerne vise henne min takknemlighet. Jeg treffer henne ikke personlig, men tenkte kanskje jeg kunne gi henne noe på døren eller noe? Alkohol tør jeg ikke, ettersom jeg ikke vet noe om henne🙈 Blomster på døren er helt perfekt Interflora har vel sånne gavesett med eplecider, sjokolade o.l. og blomster? Om du ville gi litt mer enn en blomst mener jeg. Anonymkode: b75c4...871
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå