Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2020 #1 Skrevet 3. oktober 2020 Der jeg trente før var det lås på døra som vi åpnet med nøkkelbrikke. Men nå har jeg byttet senter og her er det ikke lås på døra inn til garderobe, noe jeg synes er litt rart, men det er vel bare meg som ikke er vant med det kanskje. Treningssenteret er ubemannet flere timer hver dag. Er det vanlig med ulåste dører inn til garderober på treningssenter? Anonymkode: d8671...4cc
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2020 #2 Skrevet 3. oktober 2020 Aldri opplevd at dørene til garderobene har vært låst og jeg har vært medlem mange forskjellige steder Anonymkode: 4167d...7d1
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2020 #3 Skrevet 3. oktober 2020 Sist brukte jeg evo, der var det ikke det. Jeg drar hjem og dusjer/skifter. Liker det ikke når jeg trener sent (21 tiden), og det kanskje bare er meg og en til der (ingen ansatte). Men trener jeg på dagtid dusjer og skifter jeg, men da er det som regel andre damer i garderoben og ansatte på senteret utenfor. Anonymkode: 1753e...7d3
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2020 #4 Skrevet 3. oktober 2020 Nei, har trent på flere ulike Sats-sentre gjennom de siste 20 årene, og har aldri måttet låse meg inn i noen garderobe. Har heller aldri skjedd at noen har kommet inn i damegarderoben. Hvis du synes det er skummelt så er kanskje ikke dette rett treningssenter for deg. Anonymkode: b018a...4b6
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2020 #5 Skrevet 3. oktober 2020 Har det på treningssenteret jeg bruker nå (ubemannet i mange timer om dagen). Byttet for et par år siden til et annet senter (også ubemannet i mange timer) uten låst dør inn til garderoben, men måtte kjapt bytte tilbake til det første senteret. Jeg trener kl. 05 om morgenen og føler meg absolutt ikke trygg i en garderobe uten lås på døra. Det er veldig få som trener så tidlig om morgenen. I selve treningssalen er det alarmknapper, i tilfelle noe skulle skje, men det er det ikke inne i garderoben. Anonymkode: 75225...3ef
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2020 #6 Skrevet 3. oktober 2020 48 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har det på treningssenteret jeg bruker nå (ubemannet i mange timer om dagen). Byttet for et par år siden til et annet senter (også ubemannet i mange timer) uten låst dør inn til garderoben, men måtte kjapt bytte tilbake til det første senteret. Jeg trener kl. 05 om morgenen og føler meg absolutt ikke trygg i en garderobe uten lås på døra. Det er veldig få som trener så tidlig om morgenen. I selve treningssalen er det alarmknapper, i tilfelle noe skulle skje, men det er det ikke inne i garderoben. Anonymkode: 75225...3ef Det er ikke noe sånt heller her. Jeg må si jeg synes det er litt ubehagelig å skulle dusje med åpen dør når det er ubemannet. Hi Anonymkode: d8671...4cc
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2020 #7 Skrevet 3. oktober 2020 Er du redd det skal komme inn en mann? I så fall ville jeg trent på tider det er mer folk der. Eller dusj hjemme. Aldri opplevd lås på garderoben på ubetjente (eller betjente) senter og aldri tenkt på problemstillingen. Anonymkode: 98b8a...3ef
☆☆☆ Skrevet 3. oktober 2020 #8 Skrevet 3. oktober 2020 (endret) Dette er ei problemstillig som er heilt fjern for meg. Om ein må låse seg inn på senteret vil jo nødvendigvis alle som er der inne ha nøkkelkort/brikke? Kva ekstra tryggleik skal lås på garderobene gi? Har aldri vore på eit senter med lås på garderobene. Endret 3. oktober 2020 av ☆☆☆
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå