Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2020 #26 Skrevet 13. oktober 2020 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Sliter du alltid så mye med å forstå ting? Anonymkode: 28ad8...286 Ja vi får se da vet du. Jeg skal forsøke tarmskyll og koloskopi. Så kan jeg melde tilbake her om det funket 😊 Tar to kurer, en på kveld før koloskopi og en på morgning. Jeg spiser ingenting etter tarmskyll, bare drikke. Anonymkode: e7be3...23f
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2020 #27 Skrevet 13. oktober 2020 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Sliter du alltid så mye med å forstå ting? Anonymkode: 28ad8...286 https://www.drugs.com/comments/polyethylene-glycol-3350-with-electrolytes/plenvu.html Kanskje jeg slipper å oppleve dette med det legene mine anbefaler 😉 Kanskje det er så lett som å ta tarmskyll. Tiden vil vise. Anonymkode: e7be3...23f
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2020 #28 Skrevet 13. oktober 2020 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja vi får se da vet du. Jeg skal forsøke tarmskyll og koloskopi. Så kan jeg melde tilbake her om det funket 😊 Tar to kurer, en på kveld før koloskopi og en på morgning. Jeg spiser ingenting etter tarmskyll, bare drikke. Anonymkode: e7be3...23f Ah, det var jeg igjennom for noen år siden - Hvis det er oralt inntak du mener, og ikke miniklyx. Det er litt heftigere en miniklyx. Jeg fløy på do til og fra noen timer etterpå, føltes som en magasjau rett og slett. Men går jo over 🙂 Lykke til på undersøkelsen. Best å gi det beste forutsetninger, med å ta kuren, så slipper du å måtte gjøre det på nytt. Anonymkode: 2f5ca...925
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2020 #29 Skrevet 13. oktober 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Sliter du alltid så mye med å forstå ting? Anonymkode: 28ad8...286 Driver du alltid med hersketeknikker eller er det bare når du går tom for argumenter? Anonymkode: 0fe81...d64
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2020 #30 Skrevet 14. oktober 2020 https://link.springer.com/article/10.1007/BF01721628 A significant decrease of the Crohn's disease activity index and a significantly lower hospitalization time suggest a benefit in using the lavage method interessant studie. intestinal lavage may contribute to the strategy of conservative treatment of Crohn's disease. Anonymkode: e7be3...23f
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2020 #31 Skrevet 14. oktober 2020 The lavage procedure was tolerated well by all patients. A significant decrease of the Crohn's disease activity index Anonymkode: e7be3...23f
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2020 #32 Skrevet 14. oktober 2020 https://journals.plos.org/plosone/article?id=10.1371/journal.pone.0032545 Her er en studie som viser hva de medisinene man putter i munnen før koloskopi gjør med den naturlige floraen i magen. Så slik jeg ser det så tror jeg at det er verdt å teste tarmskyll, men som sagt ingen garanti at det fungerer så melder ifra etter koloskopi den 24 oktober 😉😊 Clone library sequencing analysis showed that there were changes in the composition of the mucosa-associated microbiota in subjects after colonic lavage. These changes were not observed in our control groups. Standard bowel preparation altered the diversity of mucosa-associated microbiota. Taxonomic classification did not reveal significant changes at the phylum level, but there were differences observed at the genus level. Standard bowel cleansing preparation altered the mucosal-adherent microbiota in all of our subjects, although the degree of change was variable. These findings underscore the importance of considering the confounding effects of bowel preparation when designing experiments exploring the gut microbiota Anonymkode: e7be3...23f
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2020 #33 Skrevet 14. oktober 2020 https://margitvea.no/blogg/hvorfor-jeg-ikke-har-tillit-til-norske-helsemyndigheter/?fbclid=IwAR0SRomtif8av31lyQPxM2yG8r0IIRYtu4C-fHlpO2u8-Oq2mrcSnohUF_0 Tankevekker Anonymkode: e7be3...23f
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2020 #34 Skrevet 14. oktober 2020 Hjelp. Du er sykelig opphengt i dette. Godt du har gjennomskuet helsevesenets hemmelige plan om å lure i pasienter farlige medisiner! Anonymkode: b35b2...c83
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2020 #35 Skrevet 14. oktober 2020 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Hjelp. Du er sykelig opphengt i dette. Godt du har gjennomskuet helsevesenets hemmelige plan om å lure i pasienter farlige medisiner! Anonymkode: b35b2...c83 Nei det er jeg faktisk ikke. Men jeg liker å være forberedt på det som venter meg. Også liker jeg å finne andre løsninger som er mer humant for å være ærlig 😅 Anonymkode: e7be3...23f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå