Gå til innhold

Søppelbøtte på badet!!!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For å unngå å kapre den andre tråden...  

Vi har jo tidlegare diskutert dette temaet ganske utførleg. Men kan jo vere at nye krefter har nye synspunkt? Eg meinar bestemt at det skal vere søppelbøtte på badet, og kjem eg i hus utan tenker eg at her bur det berre menn, eller at eventuelle kvinnelege bebuarar er utan livmor. Men tenker òg at det nok hadde vore lurt å hatt ei søppelbøtte på badet uansett i tilfelle besøk av menstruerande damer med bind feks..

Skrevet

Selvfølgelig har vi søppelbøtte. Til tamponger, pads som jeg renser huden med, qtips ol.

Anonymkode: 05dd4...af8

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Selvfølgelig har vi søppelbøtte. Til tamponger, pads som jeg renser huden med, qtips ol.

Ja, syns jo og det er ein selvfølge selvfølgeleg. Men, det finst jo faktisk folk som syns det er ekkelt? 

Skrevet

Ja til søppelbøtte på badet! Skjønner virkelig ikke dere som velger å ikke ha det. Er jo bare å tømme den regelmessig! Må innrømme at tampongen går rett i do dersom det ikke er søppel på badet,  gidder ikke vasse rundt med en blodig sak og annonsere til alle at jeg har mensen!! (Jada, vet man pakker den inn, men likevel!) 

Anonymkode: 7deff...9f1

Skrevet
13 minutter siden, Syngensang skrev:

Ja, syns jo og det er ein selvfølge selvfølgeleg. Men, det finst jo faktisk folk som syns det er ekkelt? 

Ja, mye eklere med en tampong i søpla på badet enn en tampong transportert rundt i huset for å deponeres på kjøkkenet😅😅 Forstå det den som kan. Et møblert hus har såklart søppelbøtte på badet. Et bad genererer mye søppel av ymse slag. Bare det å skulle vandre rundt med en våt hårdott fra sluket.. why? Måtte jo da hatt noe å samle opp søpla fra badet i, og hva kunne man brukt da mon tro...🙄🤣

Anonymkode: 089ab...db2

Skrevet
1 time siden, Syngensang skrev:

Vi har jo tidlegare diskutert dette temaet ganske utførleg. Men kan jo vere at nye krefter har nye synspunkt? Eg meinar bestemt at det skal vere søppelbøtte på badet, og kjem eg i hus utan tenker eg at her bur det berre menn, eller at eventuelle kvinnelege bebuarar er utan livmor. Men tenker òg at det nok hadde vore lurt å hatt ei søppelbøtte på badet uansett i tilfelle besøk av menstruerande damer med bind feks..

Jeg har bare menn og gutter rundt meg, ingen av dem menstruerer, men søppelbøtte trenger de. Gamle doruller, brukt tanntråd, skjeggstubber fra barbering, tomme tannkremtuber og sjampoflasker, lodotter fra tørketrommelen, hårdotter fra kammen ... bare fantasien setter grenser.

Skrevet

Søppelbøtte på badet, finnes det folk uten? Det er alltid overraskende hvor rask bøtta er full. Jeg legger ikke inn brukte tamponger, bøtta står på gulvet med varmekabler og jeg vet ikke om jeg innbiller det eller ei, men jeg syns det lukter etter kort tid og ikke godt.

Anonymkode: 66c9d...698

Skrevet

Jeg har kjøkkenet rett utenfor så ser ingen vits i å ha en SØPPELbøtte på badet når jeg kan gå rett ut å kaste søpla i en søppelkasse.

Anonymkode: 7871d...165

Skrevet (endret)
2 timer siden, Syngensang skrev:

Jeg er helt enig med deg og har søppelbøtte på badet, er dog uten livmor😂👍

Endret av Hengebukksvinet
Skrevet

Søppelbøtte på badet er like vanlig som doklut. 

Anonymkode: e354a...f93

Skrevet

Det er virkelig ikke et problem. Jeg har søppelbøtte på badet selv, men klarer da fint å finne en løsning om jeg er hos noen som ikke har det. 

Jeg skjønner ikke at dette temaet engasjerer så enormt i tråd etter tråd. Det må være et av verdens største ikke- problem. 

Skrevet
6 timer siden, Pashla skrev:

Jeg har bare menn og gutter rundt meg, ingen av dem menstruerer, men søppelbøtte trenger de. Gamle doruller, brukt tanntråd, skjeggstubber fra barbering, tomme tannkremtuber og sjampoflasker, lodotter fra tørketrommelen, hårdotter fra kammen ... bare fantasien setter grenser.

Ja, sant nok!!! Men det er oftast i husstandar med berre menn eg støter på dette problemet. 

Skrevet

Jeg klarer meg ikke uten. Men om folk ikke har det så er det også helt OK. Ikke et stort problem. 

Anonymkode: 18939...15f

Skrevet

Har ikke, og kommer aldri til igjen ha søpplebøtte på badet. Varm, gammel søppel, æsj.

Med kjøkken like ved hvor søppel tømmes daglig forsvant søpplebøta fra badet når ungene slutta med bleier.

Selv har jeg ikke mensen, bruker aldri pads til fjerne sminke (dette fjernes i dusjen eller med MM sin mirakelklut) og tomme doruller fikser vi alltids på en eller annen måte.

Anonymkode: faa27...480

Skrevet

Klart jeg har søppelbøtte på badene. Men de innholder stort sett dorullkjerner... 

Skrevet

Disse trådene er popcorn verdig hver gang 😆

Har søplepose på badet. Brukes til annet en bind (bruker menskopp), men det er alltids våtservietter, merkelapper, rusk, emballasje og annet som går i. Badet og kjøkkenet er i hver sin ende av huset, så kaster ting (fra gang og stue) like ofte på badet som kjøkken. Posen taes stort sett med ut hver morgen på vei til bilen. 

Anonymkode: d012b...471

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har ikke, og kommer aldri til igjen ha søpplebøtte på badet. Varm, gammel søppel, æsj.

Med kjøkken like ved hvor søppel tømmes daglig forsvant søpplebøta fra badet når ungene slutta med bleier.

Selv har jeg ikke mensen, bruker aldri pads til fjerne sminke (dette fjernes i dusjen eller med MM sin mirakelklut) og tomme doruller fikser vi alltids på en eller annen måte.

Altså, hvor svær bøtte har du som får gammelt søppel ? Jeg har bare en liten bøtte, tar Max to dager før den er full. Har en liten pose oppi der som jeg putter nedi den på kjøkkenet ved tømming. 

Skrevet

Ja til søppelbøtte på badet. Her kaster vi brukte bind, tomme ting og tomme shampoflasker, løse hår fra hårbørsten, tomme doruller, q-tips, negler etter negleklipp, bleier når bleiebarn er på besøk (mine egne barn er store), osv osv

Tømmer den et par ganger i uken ca alt etter behov. 

Anonymkode: 83dd5...1d9

Skrevet

Uff, jeg husker fortsatt årene som 12-åring og ung tenåring på besøk hos besteforeldre uten bosspann på badet. Hvordan jeg prøvde å gjemme det innpakkede brukte bindet i hånden og med genserermet godt nedenfor og gikk i walk of shame fra badet til kjøkkenet, i desperat håp om at det var tomt (det var det sjeldent), for så å smugle det ned i bosset der, helst litt godt nedi og under noe annet, for tenk om (skrekk og gru!), det åpnet seg og alle kunne se det ekle og blodige bindet mitt (selv om jeg hadde pakket det godt inn). 

Noe av det aller første jeg kjøpte da jeg flyttet hjemmefra var faktisk bosspann til badet. Mine gjester skal aldri behøve å måtte ta med seg brukte bind/tamponger gjennom huset for å kaste et annet sted. Såpass god vertinne må jeg da kunne være, som et minimum. 

Anonymkode: 0c173...97b

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Doklut?

Vi har selvsagt bøtte på badet, noe annet hadde vært rart. 

Anonymkode: 0444f...060

Skrevet

Ja til søppelbøtte på badet. Badene og kjøkkenet er ikke i nærheten av hverandre så det er mer praktisk med søppelbøtter på begge badene. Har gått lange perioder uten mens i forbindelse med svangerskap og amming, men søppelbøtta på vårt bad blir jo full innen noe få dager. Diverse rusk, emballasje, våtservietter, doruller, osv. Søppelbøtta på gjestebadet er tom utenom når vi har gjester, men når jeg tømmer den er det stort sett pass og emballasje i den. 

Skrevet

Det sier litt om nivået på dette forumet at søppelbøtte (eller ikke) på badet er gjenstand for hyppig debatt. Jeg skjønner ikke greia. La nå folk ha det som de vil hjemme i sitt eget hus. Det eneste jeg sitter igjen med er en undring over (mangel på) kildesortering  Kaster dere virkelig sorteringssøppel i en felles bøtte på badet?

Anonymkode: b9f72...81b

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hva er doklut?

Anonymkode: 0c173...97b

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Så ikke vanlig med søpplebøtte på badet altså?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...