Anonym bruker Skrevet 25. september 2020 #1 Skrevet 25. september 2020 Jeg er ikke så glad i fisk, men prøver å venne meg til det. Tenkte jeg skulle prøve meg på fiskekaker nå, men det er jo så mange å velge mellom. Så da lurer jeg på hvilke fiskekaker dere liker best? Er det noen som absolutt ikke er gode, som jeg burde styre unna? Anonymkode: e3dce...8f5
Anonym bruker Skrevet 25. september 2020 #2 Skrevet 25. september 2020 40 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg er ikke så glad i fisk, men prøver å venne meg til det. Tenkte jeg skulle prøve meg på fiskekaker nå, men det er jo så mange å velge mellom. Så da lurer jeg på hvilke fiskekaker dere liker best? Er det noen som absolutt ikke er gode, som jeg burde styre unna? Anonymkode: e3dce...8f5 Lofoten lofotburger er god 👌 Anonymkode: 05ba3...bbc
Daquiry Skrevet 25. september 2020 #3 Skrevet 25. september 2020 Hjertefiskekaker, varmet i ovnen til de blir fluffy. Serveres med Sandefjordsmør, poteter og brokkoliblanding 🥳😍😋
Anonym bruker Skrevet 25. september 2020 #4 Skrevet 25. september 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Lofoten lofotburger er god 👌 Anonymkode: 05ba3...bbc Noen spesielle, ser det er flere smaker Hi Anonymkode: e3dce...8f5
Anonym bruker Skrevet 25. september 2020 #5 Skrevet 25. september 2020 6 minutter siden, Daquiry skrev: Hjertefiskekaker, varmet i ovnen til de blir fluffy. Serveres med Sandefjordsmør, poteter og brokkoliblanding 🥳😍😋 Fluffy fiskekaker høres ikke så verst ut da ☺️ Hvilket merke, Fiskeriet eller Lofoten? Hi Anonymkode: e3dce...8f5
Daquiry Skrevet 25. september 2020 #6 Skrevet 25. september 2020 (endret) 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Fluffy fiskekaker høres ikke så verst ut da ☺️ Hvilket merke, Fiskeriet eller Lofoten? Hi Anonymkode: e3dce...8f5 Er helt sinnsykt digg! Madam Bergen 😊 Endret 25. september 2020 av Daquiry
Anonym bruker Skrevet 25. september 2020 #7 Skrevet 25. september 2020 Akkurat nå, Daquiry skrev: Er helt sinnsykt digg! Madam Bergen 😊 Takk for tips, skal testes 👍 Hvilken kjede kjøper du de på? Hi Anonymkode: e3dce...8f5
Daquiry Skrevet 25. september 2020 #8 Skrevet 25. september 2020 23 minutter siden, Anonym bruker skrev: Takk for tips, skal testes 👍 Hvilken kjede kjøper du de på? Hi Anonymkode: e3dce...8f5 Både Rema og Kiwi har dem 😊
Anonym bruker Skrevet 26. september 2020 #9 Skrevet 26. september 2020 16 timer siden, Anonym bruker skrev: Noen spesielle, ser det er flere smaker Hi Anonymkode: e3dce...8f5 https://www.lofoten.no/produkt/lofoten-80-grov-fiskeburger-med-spansk-olivenolje 👌 Anonymkode: 05ba3...bbc
Anonym bruker Skrevet 26. september 2020 #10 Skrevet 26. september 2020 Om du ikke er så glad i fisk anbefaler jeg deg å spise fiskekaker som er farselignende. De ser hvite ut, utenom det brune der de er stekt. De har mest nøytralsmak, og du kan tilpasse tilbehøret mer for å få mer smaker. Jeg og ungene har testet litt for skjellige og skal vi ha kjøpe kaker, så velger vi slike https://www.lofoten.no/produkt/matpakkekaker Steker de i stekepanna, godt med smør og middels varme for da blir de skikkelig fluffy. Mine unger trenger litt smør, så perfekt. Hadde det vært motsatt så hadde jeg slengt de i ovnen uten noe smør. De fiskekakene som har mer fiskekonsistens eller skal vær mer som hjemmelaget syns vi ikke smaker godt. Vi har heldigvis en Menybutikk der de lager hjemmelagede fiskekaker innimellom, da kjøper jeg og har i frysen. Disse elsker ungene. Anonymkode: 77463...5ed
Anonym bruker Skrevet 26. september 2020 #11 Skrevet 26. september 2020 Hysekaker er milde og gode. Anonymkode: efc6e...e8a
Anonym bruker Skrevet 26. september 2020 #12 Skrevet 26. september 2020 Disse kjøper alltid vi, de små vanlige fiskekakene fra Ferdigmat. http://www.torungen.no/produkter/produktoversikt Men når jeg begynte lete nå fant jeg de ikke i noen tester eller nettbutikker, så de har vi kanskje bare her i Arendalsdistriktet? Her har alle butikkjedene dem.. Anonymkode: ee136...cae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå