Gå til innhold

Hvilke fiskekaker er best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke så glad i fisk, men prøver å venne meg til det. Tenkte jeg skulle prøve meg på fiskekaker nå, men det er jo så mange å velge mellom. Så da lurer jeg på hvilke fiskekaker dere liker best? Er det noen som absolutt ikke er gode, som jeg burde styre unna?

Anonymkode: e3dce...8f5

Skrevet
40 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er ikke så glad i fisk, men prøver å venne meg til det. Tenkte jeg skulle prøve meg på fiskekaker nå, men det er jo så mange å velge mellom. Så da lurer jeg på hvilke fiskekaker dere liker best? Er det noen som absolutt ikke er gode, som jeg burde styre unna?

Lofoten lofotburger er god 👌

Anonymkode: 05ba3...bbc

Skrevet

Hjertefiskekaker, varmet i ovnen til de blir fluffy. Serveres med Sandefjordsmør, poteter og brokkoliblanding 🥳😍😋

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Lofoten lofotburger er god 👌

Anonymkode: 05ba3...bbc

Noen spesielle, ser det er flere smaker

Hi

Skrevet
6 minutter siden, Daquiry skrev:

Hjertefiskekaker, varmet i ovnen til de blir fluffy. Serveres med Sandefjordsmør, poteter og brokkoliblanding 🥳😍😋

Fluffy fiskekaker høres ikke så verst ut da ☺️ Hvilket merke, Fiskeriet eller Lofoten?

Hi

Skrevet (endret)
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Fluffy fiskekaker høres ikke så verst ut da ☺️ Hvilket merke, Fiskeriet eller Lofoten?

Hi

Er helt sinnsykt digg! Madam Bergen 😊

Endret av Daquiry
Skrevet
Akkurat nå, Daquiry skrev:

Er helt sinnsykt digg! Madam Bergen 😊

Takk for tips, skal testes 👍 Hvilken kjede kjøper du de på?

Hi

Skrevet
23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk for tips, skal testes 👍 Hvilken kjede kjøper du de på?

Hi

Både Rema og Kiwi har dem 😊

Skrevet

Om du ikke er så glad i fisk anbefaler jeg deg å spise fiskekaker som er farselignende. De ser hvite ut, utenom det brune der de er stekt. De har mest nøytralsmak, og du kan tilpasse tilbehøret mer for å få mer smaker. Jeg og ungene har testet litt for skjellige og skal vi ha kjøpe kaker, så velger vi slike https://www.lofoten.no/produkt/matpakkekaker Steker de i stekepanna, godt med smør og middels varme for da blir de skikkelig fluffy. Mine unger trenger litt smør, så perfekt. Hadde det vært motsatt så hadde jeg slengt de i ovnen uten noe smør. 

De fiskekakene som har mer fiskekonsistens eller skal vær mer som hjemmelaget syns vi ikke smaker godt. Vi har heldigvis en Menybutikk der de lager hjemmelagede fiskekaker innimellom, da kjøper jeg og har i frysen. Disse elsker ungene.

Anonymkode: 77463...5ed

Skrevet

Hysekaker er milde og gode. 

Anonymkode: efc6e...e8a

Skrevet

Disse kjøper alltid vi, de små vanlige fiskekakene fra Ferdigmat. 

http://www.torungen.no/produkter/produktoversikt

Men når jeg begynte lete nå fant jeg de ikke i noen tester eller nettbutikker, så de har vi kanskje bare her i Arendalsdistriktet? Her har alle butikkjedene dem..

Anonymkode: ee136...cae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...