Gå til innhold

Noen som har prøvd ferdig middagene fra SpisRiktig

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg prøve en såkalt prøveuke, uten binding til å bestille mer. Kjøpte sunneste varianten, og maten var fin den - men med så mye grønnsaker at jeg synes det ble for dyrt. Brokkoli, blomkål og gulrot kan jeg kjøpe billigere selv. Synes rettene hadde for mye grønt, rett og slett. Høres kanskje dumt ut, men en liten kyllinggryte med 2/3 grønnsaker fikser jeg heller selv.

Men kvaliteten var bra, ikke noe å si på det altså.

Anonymkode: 44143...124

Skrevet

Jeg vant en prøve uke fra spisriktig for noen måneder siden. Fikk 5 forskjellige middager og vi er 5 i familien så varmer opp alle en dag slik vi kunne spise det til middag. Fy søren må være noe av det verste jeg har smakt! Vi er ikke kresen og barna mine spiser alt, men ungene og vi voksne tok en bit av maten også gikk resten i boss. 

Anonymkode: 92df5...a9e

Skrevet
12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg vant en prøve uke fra spisriktig for noen måneder siden. Fikk 5 forskjellige middager og vi er 5 i familien så varmer opp alle en dag slik vi kunne spise det til middag. Fy søren må være noe av det verste jeg har smakt! Vi er ikke kresen og barna mine spiser alt, men ungene og vi voksne tok en bit av maten også gikk resten i boss. 

Anonymkode: 92df5...a9e

Oi, det høres skikkelig dårlig ut. Hva var galt med maten, hva smakte det? Må være virkelig ille når ingen av dere likte noe av det.

Hi

Anonymkode: 2059f...be1

Skrevet

Jeg hadde den sunne varianten i et par uker. Noe av maten var veldig god, noe gikk rett i bosset. Enig med hun over ang gr saker. Var mye brokkoli, blomkål og gulrot. Vil ikke bestille det mer.

Anonymkode: 3c8b4...54b

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg hadde den sunne varianten i et par uker. Noe av maten var veldig god, noe gikk rett i bosset. Enig med hun over ang gr saker. Var mye brokkoli, blomkål og gulrot. Vil ikke bestille det mer.

Anonymkode: 3c8b4...54b

Hva var galt med som gikk i søppla? Jeg kommer til å styre unna SpisRiiktig tenker jeg, har googlet litt nå og ser endel som sier at maten er dårlig og sur, og kundeservicen elendig. Jeg ville hatt sunn&lett pakken, men er ikke interessert i en haug med brokkoli, blomkål og gulrøtter for at det skal være sunt, det er jo ekstremt lite spennede å varme opp. Men at maten er dårlig er jo bare helt utrolig, skjønner ikke hvordan kan de overleve med så mange negative anmeldelser

Hi

Anonymkode: 2059f...be1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...