Gå til innhold

Mørkeblå kjole - joggesko og strømpebukse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke sko som er behagelig å gå i :) 

Anonymkode: 6df85...b1d

Skrevet (endret)

Ja. 

Eller, hva er kjole-joggesko?  Trodde jeg skjønte spørsmålet, men så leste jeg en gang til. Lurer du på om du kan ha joggesko og strømpebukse til mørkeblå kjole? I så fall: Ja. Kjolejoggesko kjenner jeg ikke til. Om det er sånne med bling og glidelåser, så er det fort litt kjerring. "Hvilke sko som er behagelig å gå i". Antar det er et spørsmål. Svaret er joggesko. Uten bling. 

Endret av Himmel og hav
Skrevet

Går ofte med kjole, strømpebukse og joggesko på jobb. Klarer ikke gå i heler hele dagen. Ville gått for kvalitet på skoene. Jeg veksler mellom Saucony (som er skikkelig joggesko, kommer i ulike farger) og Ecco. Liker best å gå med sistnevnte. Veldig behagelige, samtidig som det ikke ser ut som jeg skal på joggetur i kjole! Foretrekker ensfargede sko og ensfarget kjole. Kjører farger/mønster på strømpebukse (fokus på det som funker: lange, slanke bein 😃). 

Skrevet

Jeg har et par semsket Ecco, et par helsvarte Nike og et par hvite Fila. Alle funker til sitt bruk og til ulike stiler/farger

Anonymkode: d6796...47c

Skrevet

Jeg bruker bare kjole, og da med strømpebukse på høst og vinter. Jeg elsker Skechers sko, har både svarte og hvite joggesko, vintersko og ballerina sko. Er de eneste skoene jeg kan gå med, uten å få vondt. Er operert i benet, og har lett for å få smerter ved feil sko.

Anonymkode: 77ee2...ea5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...