Gå til innhold

Dating med små barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her mener min mor og bestemor at min 2 åring kommer til og bli utenfor nå som jeg har fått meg en type.. 

Er drit lei av at de tror at de vet hva som er best for meg. Jeg er ikke med typen mer en 5 ganger i måneden. Jeg har ikke introdusert han til barnet mitt enda siden vil vente litt til. Han har fult forståelse for min situasjon så han har sakt at jeg for styre med tiden. Uansett om jeg føler meg litt dårlig og som jeg holder han igjen i fra å treffe noen han fortjener..
Jeg har sagt at han kan komme etter barnet har lagt seg en liten stund men det mener moren min er «uansvarlig» Noe jeg ikke helt forstår. Det er som de ikke vil at jeg skal ha noe kjærest som jeg synes er sårt..  og at barnet mitt kommer til og bli utenfår..

Anonymkode: 83cd0...c50

Skrevet

Ikke fortell det til moren din da. Selvsagt kan du ha besøk etter at barnet har sovnet. 

Anonymkode: a937e...3e2

Skrevet

Nå bor vel du hjemme ennå. Du bør flytte ut å ta ansvar for deg selv og barnet ditt. 

så lenge du bor i huset med foreldrene dine så gjelder deres regler. 

Anonymkode: aebbd...744

Skrevet

18 år og bor hjemme eller?

Anonymkode: b97be...4a5

Skrevet

Hvorfor skal du fortelle til mammaen din når du har besøk da?

Anonymkode: fee7a...9cc

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hvorfor skal du fortelle til mammaen din når du har besøk da?

Ho bor hjemme. Hatt utallige innlegg her inne om faren sitt samvær med barnet.

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ho bor hjemme. Hatt utallige innlegg her inne om faren sitt samvær med barnet.

Da vil jeg påstå at det er ugreit med et så tett forhold med foreldrene sine når man er voksen selv. Det er ikke meningen man skal bo oppå hverandre og detaljstyre hverandres liv når man har blitt voksen, da må man ut i verden og stå på egne ben.

Skrevet

Hei

Best du flytter ut snart, så lenge du bor der er det jo deres regler som gjelder dessverre

Anonymkode: 8fb7b...180

Skrevet

Ingenting galt i å ha besøk på kveldstid, så lenge dette er en person du kjenner fra før. Jeg hade aldri invitert en nesten fremmed mann inn i huset når jeg har et sovende barn hjemme.

Hvis det stemmer at du bor hjemme skjønner jeg godt at det blir mye for foreldrene dine og i tillegg ha din nye kjæreste der.  

Jeg er ung og alene selv med en toåring, jobber fulltid, har egen bolig og det går i ett. Sånn som det er nå har jeg verken tid eller overskudd til dating. Hadde jeg hatt kjærestebesøk på kveldstid hadde det ført til senere kvelder og jeg blir en mindre opplagt mor for ungen dagen etterpå.. De  vil nok bare at du skal ta ansvar for livet ditt, og ikke minst barnet. 

Anonymkode: 83b7f...4ad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...