Gå til innhold

Erfaring med womaniser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst å kjøpe en, men mannen er redd han blir byttet ut 😂 

Hva er din erfaring? Er det så fantastisk som en leser om? 

Anonymkode: 5cc7e...902

Fortsetter under...

Skrevet

Min ligger i skuffen, er brukt kanskje tre ganger. 

Jeg liker en helt vanlig klitorisvibrator bedre. 

Så ingen stor høydare her. Får jo orgasme med den, men ikke en type jeg liker. Bygger seg ikke opp på den gode måten om du skjønner, bare kommer og ferdig. Liker den ikke. 

Anonymkode: 3cdb0...f08

Skrevet

Bruker den flittig både alene og med samboer når vi har sex😛 kommer og kommer og kommer🙈🙈 deilig

Anonymkode: 950d9...48d

Skrevet

Den er fantastisk! Bruker den både alene og med mannen. Brukte den sist for 5 minutter siden 😂

Anonymkode: 6b164...832

Skrevet

Veldig fornøyd med min. Det tok noen forsøk før jeg fikk dreisen på den, men etter det... I motsetning til vibrator så blir man ikke mindre følsom over tid, og det er også en god ting.  

Anonymkode: f9be9...09c

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har lyst å kjøpe en, men mannen er redd han blir byttet ut 😂 

Hva er din erfaring? Er det så fantastisk som en leser om? 

F A N T A S T I S K !!!

Beste leketøyet jeg noen sinne par prøvd :)

Anonymkode: 916a2...901

Annonse

Skrevet

Gøy å høre, burde kanskje prøve? 🤩

Skrevet
45 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Den er fantastisk! Bruker den både alene og med mannen. Brukte den sist for 5 minutter siden 😂

Sikkert dumt spørsmål, men hvordan bruker du den sammen med mannen? Bruker han den på deg? 

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Min ligger i skuffen, er brukt kanskje tre ganger. 

Jeg liker en helt vanlig klitorisvibrator bedre. 

Så ingen stor høydare her. Får jo orgasme med den, men ikke en type jeg liker. Bygger seg ikke opp på den gode måten om du skjønner, bare kommer og ferdig. Liker den ikke. 

Samme her. 

Anonymkode: f6e42...4a9

Skrevet
16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sikkert dumt spørsmål, men hvordan bruker du den sammen med mannen? Bruker han den på deg? 

Meg som ikke liker den så godt, men du må styre den selv så de impulsene treffer på riktig sted. Du kan jo gjøre det sammen med mannen likevel da. 

Skrevet
28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Bruker den når mannen tar meg bakfra feks. Eller i andre stillinger der klitoris er lett tilgjengelig. Womanizer anbefales virkelig! Den er helt fantastisk😁

Anonymkode: f0fe1...ff3

Skrevet

Den er helt rå! Bruker den ofte alene og sammen med mannen. 
Jeg spruter så hardt av den, og det elsker mannen, så når det skjer mens han er inni meg kommer han også på 1-2-3

Beste sexleketøyet jeg har eid noen gang! 

Anonymkode: 814f5...c52

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Bruker den om han tar meg bakfra eller om jeg ligger på ryggen på sengen og han står utenfor sengen. Bruker den også innimellom mens vi driver med forspill osv :) Kun fantasien setter grenser 😊

Annonse

Skrevet

Første gang jeg brukte den med mannen så lå han  oppå meg i misjonær og han knulla meg sakte menst womaniseren lå på klitten, kom så kraftig att eg fikk latterkrampe etterpå🤣🙈 bruker den i de fleste stillinger men mannen. Får mange orgasmer når vi har sex.

Anonymkode: 950d9...48d

Skrevet

Min er tilnærmet ubrukt. Ikke noe for meg. 

Anonymkode: 1a5be...b35

Skrevet

Den er helt rå!!!!! Om jeg skulle hatt et eneste leketøy, så hadde jeg valgt womanizer😍💕

Kjør på og gå for premiumutgaven. Den er litt slankere, så den er lettere å bruke sammen med partner😊

Anonymkode: b16fb...625

Skrevet

Beste orgasmefremkalleren jeg noen sinne har hatt! Går noen sekunder opp til et par minutter. Orgasmene kommer som perler på en snor. Med en mann i sølibat bruker jeg bare womanizer. Bare brukt den en gang i dag så får ta en ekstra runde før leggetid.

Anonymkode: ce922...fe8

Skrevet

Elsker min!!! 

Anonymkode: 43758...d4a

Skrevet

ELSKER min! Den anbefales på det varmeste!!! Fikk den i gave av mannen, og han angrer heller ikke på kjøpet. Har tatt nivået av sex til nye høyder hær ;) 

Anonymkode: 11064...2b8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...