Gå til innhold

Hvor oppbevarer dere sex-leketøy?

Anbefalte innlegg

Enig i at det er veldig rart å forby barna å gå inn på foreldresoverommet. Hvorfor? Hadde jeg sagt til jentene mine at de ikke fikk rote i nattbordsskuffen min, hadde det vært det første de hadde gjort en dag de var alene hjemme. 

Anonymkode: a9c51...a54

Fortsetter under...

På 23.9.2020 den 17.45, Anonym bruker skrev:

Må si at jeg ikke innehar noe leketøy og vet at det ikke spørres om det, men er dette vanlig å ha?

Anonymkode: 883f8...50f

Ja, det er vanlig.

Anonymkode: 74993...595

På 23.9.2020 den 15.04, Anonym bruker skrev:

Så merkelig å ha det slik! 

Kunne virkelig ikke tenke meg å ha ett rom som var forbudt for barna. Hele huset er jo allemannseie? Eller holder du deg unna barnas rom også? 

Så mange rare folk det finnes. 

Anonymkode: ee838...5c7

Jeg har ikke sagt at rommet vårt er forbudt akkurat, men det er ingenting for barna å gjøre der inne for det er bare seng og klesskap der og døra inn dit er lukket pga vinduet står alltid åpent så det er kaldt der. De får lov å komme inn og ligge hos oss hvis de våkner om natta eller tidlig om morgenen, men de hadde ikke fått lov å hoppe og leke i senga vår på dagtid for jeg vil ikke ha bukser som har vært overalt i barnehage og sfo oppi sengetøyet og de har ikke noe oppi de voksnes nattbordskuffer å gjøre heller, det ligger aldri noe der som de trenger eller får låne. Hele huset er ikke allemannseie, det er helt greit å si til ungene at de ikke får leke i vår seng og rote i vår skuff, litt privatliv må man få ha. Når barna blir litt eldre vil de sikkert ha litt privatliv og hemmeligheter de også og da kommer jeg ikke til å rote rundt i deres skuffer og skap heller.

Anonymkode: 1994a...c74

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...