Gå til innhold

Hvor oppbevarer dere sex-leketøy?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Bak sengetøyet vårt i skapet på rommet. Ungene har eget sengetøy, og reservesengetøy er også lagret et annet sted. 

Anonymkode: 23e2d...43d

I en boks, selvfølgelig. Ikke løst. 

Anonymkode: 23e2d...43d

Annonse

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Rart spørsmål, men dkal pusse opp soverommet og virderer nattbord uten skuffer... og barna er så store at om de roter i skuffer kan de oppdage ting ingen av oss har lyst til at de skal se...

Anonymkode: 4d76e...5da

Nattbord med lås.

Anonymkode: b41c0...b80

Dere som sier at barna ikke roter i skuffen deres, hvor gamle er de barna?

Min datter på 16 kan fint gå i min nattbordskuff, det er fordi jeg bl.a har kremer der som hun også kan bruke noen ganger, det er jo ikke for å rote, hun går aldri i farens f.eks. Men jeg kan ikke garantere at hun en gang skal lete etter noe der. 
Jeg hadde gjemt noe bak klær hvis jeg ikke hadde ønsket at mine barn skal finne det, ikke fordi at de ikke roter der men fordi de aldri trenger noe i mitt klesskap og da ser de ikke der heller! 

Anonymkode: a6f1c...14c

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Åtte, elleve og tolv. De går ikke inn på vårt rom uten å spørre. 

Anonymkode: c1ce2...4b6

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

11, 13 og 16.

Kremer o.l. oppbevarer jeg på badet, det er rett og slett ingen grunn til at de skal rote i mitt nattbord for der oppbevares ingenting som de trenger.

Anonymkode: aab42...eda

Annonse

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Åtte, elleve og tolv. De går ikke inn på vårt rom uten å spørre. 

Så merkelig å ha det slik! 

Kunne virkelig ikke tenke meg å ha ett rom som var forbudt for barna. Hele huset er jo allemannseie? Eller holder du deg unna barnas rom også? 

Så mange rare folk det finnes. 

Anonymkode: ee838...5c7

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kunne virkelig ikke tenke meg å ha ett rom som var forbudt for barna. Hele huset er jo allemannseie? Eller holder du deg unna barnas rom også? 

Det er jo ikke noe rart i det hele tatt synes jeg, synes det er rarere at enkelte ikke har grenser for ungene sine, de må ikke oppi alt mulig.

Anonymkode: d0881...4b3

Vi har seng med skuffer under. Der har jeg mine. Bakerst, inni sengetøyet.  Rimelig sikker på at ingen er der og roter 😅 

Minste vår bruker rett som det er å legge deg i vår seng for å se film på nettbrettet. Vet ikke om hun romstrer i nattbordet samtidig, men skal ikke stoppe henne.  

Jeg brukte forresten også støtt og stadig å legge meg på rommet til foreldrene mine da jeg var barn. På dagtid altså, syntes det var så deilig å ligge å breie meg også luktet det så godt der. Og jeg gravde i skuffene ja! Var jo skikkelig spennende! Vet alle vennene mine brukte å gjøre det også,  stooor stas dersom noen fant noe snusk! 😅 (Jeg fant aldri noe da) 

Anonymkode: 8c0a9...475

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei, jeg må ha tilgang på barnas rom. Ikke at det er noe de plages med, altså. Det er forskjell på barn og voksne hjemme hos oss. Den dagen de er myndige og selv tar hånd om klesvask/-sortering, renhold og rydding skal jeg selvfølgelig unngå rommet deres om det er et ønske. 

Rommet er ikke forbudt, men de må spørre om lov for å være der. Det er ingenting på vårt rom de har behov for tilgang på. 

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, jeg må ha tilgang på barnas rom. Ikke at det er noe de plages med, altså. Det er forskjell på barn og voksne hjemme hos oss. Den dagen de er myndige og selv tar hånd om klesvask/-sortering, renhold og rydding skal jeg selvfølgelig unngå rommet deres om det er et ønske. 

Rommet er ikke forbudt, men de må spørre om lov for å være der. Det er ingenting på vårt rom de har behov for tilgang på. 

Jeg kan ikke forstille meg en situasjon hvor jeg hadde kommet på å lage en slik regel. 

Jeje, folk er forskjellige. 

33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg kan ikke forstille meg en situasjon hvor jeg hadde kommet på å lage en slik regel. 

Men hvorfor skal de inn på foreldrene sine soverom? Mine får ikke leke å herje der inne, det har de sine egne rom til. De får selvsagt komme inn når vi er der, om natten osv. Men de har jo ikke noe der å gjøre, har nok andre rom de kan være på.

Anonymkode: 2382d...76c

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Var jo skikkelig spennende! Vet alle vennene mine brukte å gjøre det også,  stooor stas dersom noen fant noe snusk! 😅 (Jeg fant aldri noe da) 

Anonymkode: 8c0a9...475

Barna dine vil bli like skuffet. 😁

Anonymkode: 68845...40d

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Men hvorfor skal de inn på foreldrene sine soverom? Mine får ikke leke å herje der inne, det har de sine egne rom til. De får selvsagt komme inn når vi er der, om natten osv. Men de har jo ikke noe der å gjøre, har nok andre rom de kan være på.

Nei, jeg vet ikke. Jeg har barn i alderen 10-28 år og har aldri kommet på at de skal spør om å få gå inn i noen rom i huset. Har de noe på rommet å gjøre kan de selvsagt (i mine øyne) gå inn og ordne det. 

Gjør man noe forbudt er jo fristelsen stor når de er alene hjemme og ev hemmeligheter kommer ganske sikkert uansett for en dag🙈

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, jeg vet ikke. Jeg har barn i alderen 10-28 år og har aldri kommet på at de skal spør om å få gå inn i noen rom i huset. Har de noe på rommet å gjøre kan de selvsagt (i mine øyne) gå inn og ordne det. 

Gjør man noe forbudt er jo fristelsen stor når de er alene hjemme og ev hemmeligheter kommer ganske sikkert uansett for en dag🙈

Men de har vel ikke noe å gjøre/bedrive tiden sin inne på mitt soverom? Det er ikkenoe spennende der, bare klær, 1 seng og kommode med sengetøy. Har ikke noe sexleketøy så de vil ikke finne det uansett. Eneste gangene jeg har sagt nei at de ikke får gå inn på soverommet er når jeg fant nabojenta i klesskapet vårt, de lekte gjemsel. 

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har heller aldri laget en sånn regel, men jeg har sagt at de ikke har noe på vårt rom å gjøre når de leker gjemsel o.l. rundt i huset.

De har selvfølgelig kommet inn i vår seng på morgenkvisten og kost litt når de var yngre, men da sto de jo opp sammen med oss og vårt rom har aldri vært brukt til lek ellers. Så det har bare blitt sånn, at de ikke bruker vårt rom, der er vår seng og våre klær, ikke noe annet spennende (som de vet om) så de har ingen grunn til å gå inn der egentlig.

Anonymkode: aab42...eda

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...