Anonym bruker Skrevet 21. september 2020 #1 Skrevet 21. september 2020 Sykemeldingen går ut på fredag. Vet med sikkerhet at formen ikke blir bedre innen da. Vært gjennom en operasjon med komplikasjoner. Er det for tidlig å ringe i morgen? Anonymkode: 02732...a3f
Anonym bruker Skrevet 21. september 2020 #2 Skrevet 21. september 2020 Kan du ikke bare starte en e-konsultasjon på nett? Det har jeg gjort når jeg har måtte forlenge sykemelding. Eller så ringe imorgen. Vet ikke om legen vil ha deg inn eller om det holder å ringe å be om forlengelse Anonymkode: ff63d...a90
Anonym bruker Skrevet 21. september 2020 #3 Skrevet 21. september 2020 Legen må ha deg inn pga nav sin regler ang Sykemelding. Ring imorgen. Anonymkode: f750a...fd1
Anonym bruker Skrevet 21. september 2020 #4 Skrevet 21. september 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Legen må ha deg inn pga nav sin regler ang Sykemelding. Ring imorgen. Anonymkode: f750a...fd1 Det må han vel ikke. Jeg har vært sykmeldt i 3 uker nå. Har bare hatt e-konsultasjon med legen. Anonymkode: dcc64...ee5
Anonym bruker Skrevet 21. september 2020 #5 Skrevet 21. september 2020 22 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kan du ikke bare starte en e-konsultasjon på nett? Det har jeg gjort når jeg har måtte forlenge sykemelding. Eller så ringe imorgen. Vet ikke om legen vil ha deg inn eller om det holder å ringe å be om forlengelse Anonymkode: ff63d...a90 Jo, selvfølgelig! Takk for påminnelsen. Anonymkode: 02732...a3f
Anonym bruker Skrevet 21. september 2020 #6 Skrevet 21. september 2020 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det må han vel ikke. Jeg har vært sykmeldt i 3 uker nå. Har bare hatt e-konsultasjon med legen. Anonymkode: dcc64...ee5 Ja, det er mulig. Jeg har både fått forlenget og blitt sykemeldt via e-konsultasjon tidligere. Det må bare være en kjent årsak for legen. Det er det nå. 😊 Anonymkode: 02732...a3f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå