Anonym bruker Skrevet 19. september 2020 #1 Skrevet 19. september 2020 Hva synes dere, fint eller fryktelig umoderne? Det er smalt, ikke bredt. Anonymkode: 9dfb2...fe0
Anonym bruker Skrevet 19. september 2020 #2 Skrevet 19. september 2020 Beholde, og male! Malt, smal panel er fint. Anonymkode: f8cd3...ea8
Anonym bruker Skrevet 19. september 2020 #3 Skrevet 19. september 2020 Beholde og male Anonymkode: 5f9e3...df6
Anonym bruker Skrevet 19. september 2020 #4 Skrevet 19. september 2020 Jeg synes veggpanel er stygt og umoderne. Men det komme jo helt an på smaken. Jeg hadde revet og satt opp veggfornyer eller nye gipsplater slik du får helt slette vegger Anonymkode: b5ce6...168
Anonym bruker Skrevet 19. september 2020 #5 Skrevet 19. september 2020 Kommer an på stilen i huset. Vi har bygget ut og om huset, funkis, stramme linjer, listefritt. Hadde sett veldig rart ut med panelvegg. Men om du bor i et koselig, gammelt hus hvor det passer til helheten ville jeg beholdt. Anonymkode: 537cc...174
Anonym bruker Skrevet 19. september 2020 #6 Skrevet 19. september 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg synes veggpanel er stygt og umoderne. Men det komme jo helt an på smaken. Jeg hadde revet og satt opp veggfornyer eller nye gipsplater slik du får helt slette vegger Anonymkode: b5ce6...168 Gipsvegger er glatte og fine i noen få dager. Så får du en skramme eller et hull. Tåler ingenting! Verdens dummeste produkt! Anonymkode: f8cd3...ea8
Anonym bruker Skrevet 19. september 2020 #7 Skrevet 19. september 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg synes veggpanel er stygt og umoderne. Men det komme jo helt an på smaken. Jeg hadde revet og satt opp veggfornyer eller nye gipsplater slik du får helt slette vegger Anonymkode: b5ce6...168 Veggfornyer og gipsplater er kjedelig og intetsigende. Den trenden er snart over, alt der jo likt og pregløst ut Anonymkode: 5f9e3...df6
Anonym bruker Skrevet 19. september 2020 #8 Skrevet 19. september 2020 Hmmm....her var det mange gode poeng, men da vet jeg at det ikke er helt feil å beholde dem, litt maling og styling kan gjøre det fint. Hi Anonymkode: 9dfb2...fe0
Anonym bruker Skrevet 19. september 2020 #9 Skrevet 19. september 2020 Det kommer jo ann på stilen dere har, men også hvordan dere bruker huset. Gipsvegger syns jeg ikke er noe fint eller passer min familie. Bare det å skifte ut pynt på veggen er ikke like praktisk med gips. Ett hull blir veldig synlig og ett stort prosjekt om det skal dekkes til. På panel syns det ikke så godt, litt fugemasse og en malingsklatt så er det usynlig igjen. Min søster har gips på veggene og det tok ikke mange uker før hun forbannet seg over de. Veggene er fine, men med barn som er barn i hus så er de upraktiske. Ett hjem skal brukes og ikke bare væreett utstillingshjem syns jeg. Anonymkode: cec40...0a1
Anonym bruker Skrevet 19. september 2020 #10 Skrevet 19. september 2020 Rive, alltid rive veggpanel Anonymkode: 4dc70...8e4
Anonym bruker Skrevet 19. september 2020 #11 Skrevet 19. september 2020 Kommer helt an på huset og stilen dere har. Jeg elsker gamle hus, med originalt panel, som er malt. Men da kan man ikke ha minemalistisk stil. Anonymkode: 59b48...3cb
Anonym bruker Skrevet 19. september 2020 #12 Skrevet 19. september 2020 Vi valgte å rive og satte opp gipsvegger. Huset er et gammelt funkishus med mange detaljer og panelet tok for mye fokus. Har blitt veldig fint. Har du er hus med «koselig» stil passer panel veldig fint. Har hatt gipsvegger i tidligere hus med små barn og har aldri tenkt på at det skulle være upraktisk. Veggen var like pen og hel da vi flyttet. Skjønner ikke helt hvordan man klarer å få ødelagte vegger og merker fordi man har barn. Anonymkode: 0d55b...364
Superdolly Skrevet 19. september 2020 #13 Skrevet 19. september 2020 Jeg hadde beholdt det og malt. Det har vi gjort her. Men det skal sies at jeg er veldig lite opptatt av hva som er moderne når jeg pusser opp, for jeg vet at det som er moderne nå snart blir umoderne og fullstendig håpløst, så jeg tenker mer på: Abeidsmengde. Det er mye mindre jobb å sparkle, pusse og male panel enn å rive den og sette opp noe nytt. Pris. Noen malingsspann er en forholdsvis rimelig måte å pusse opp på, sammenliknet med å rive og sette opp nytt. Tid. Å male går kjapt. Jeg er utålmodig og vil bli fort ferdig.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2020 #14 Skrevet 19. september 2020 Jeg hadde beholdt. Men jeg hadde aldri bodd i et nytt moderne funkishus heller, jeg synes ikke det er fint i det hele tatt. Smaken er som baken, heldigvis, hadde blitt en veldig kjedelig verden om alle likte det samme... Anonymkode: bf240...821
Anonym bruker Skrevet 19. september 2020 #15 Skrevet 19. september 2020 1 time siden, Superdolly skrev: Jeg hadde beholdt det og malt. Det har vi gjort her. Men det skal sies at jeg er veldig lite opptatt av hva som er moderne når jeg pusser opp, for jeg vet at det som er moderne nå snart blir umoderne og fullstendig håpløst, så jeg tenker mer på: Abeidsmengde. Det er mye mindre jobb å sparkle, pusse og male panel enn å rive den og sette opp noe nytt. Pris. Noen malingsspann er en forholdsvis rimelig måte å pusse opp på, sammenliknet med å rive og sette opp nytt. Tid. Å male går kjapt. Jeg er utålmodig og vil bli fort ferdig. Jeg ser poenget ditt, bor nå i et rekkehus med moderne stil, elsker min slette hvite vegger. Sparklet og malte da vi flyttet inn, men trengte da fagfolk og det ble fint. I det nye huset tror jeg en varmere og koseligere stil vil passe bedre, det blir uansett billigere som du sier. Hva sparkler man hull i panel med? Hi Anonymkode: 9dfb2...fe0
Superdolly Skrevet 19. september 2020 #16 Skrevet 19. september 2020 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg ser poenget ditt, bor nå i et rekkehus med moderne stil, elsker min slette hvite vegger. Sparklet og malte da vi flyttet inn, men trengte da fagfolk og det ble fint. I det nye huset tror jeg en varmere og koseligere stil vil passe bedre, det blir uansett billigere som du sier. Hva sparkler man hull i panel med? Hi Anonymkode: 9dfb2...fe0 Sparkelmasse. Fås kjøpt i alle byggevarebutikker. Så er en sparkelkniv kjekk å ha, selv om du også kan bruke fingrene.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2020 #17 Skrevet 19. september 2020 Aldri gips! Hadde satt opp vanlige, slette veggplate og malt de Anonymkode: 18a4c...cfd
Anonym bruker Skrevet 20. september 2020 #18 Skrevet 20. september 2020 17 timer siden, Anonym bruker skrev: Aldri gips! Hadde satt opp vanlige, slette veggplate og malt de Anonymkode: 18a4c...cfd Hva er forskjellen matrialmessig? Hi Anonymkode: 9dfb2...fe0
Anonym bruker Skrevet 20. september 2020 #19 Skrevet 20. september 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva er forskjellen matrialmessig? Hi Anonymkode: 9dfb2...fe0 Forskjellen er at det ene er gips og det andre er en slags sammenpresset tre. De er hardere enn vanlig tre. Du får ikke hakk i de og du kan skru fast ting uten at de faller ned. Anonymkode: 18a4c...cfd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå