GĂ„ til innhold

Nintendo switch eller Playstation 5?Hjelp meg. đŸ€”

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har spurt om dette fÞr, hva er best og hva bÞr vi gÄ for. Men jeg klarer ikke velge, meningen er at det skal vÊre julepresang sÄ kan ikke spÞr ungene heller. Har egentlig aldri hatt noen spillkonsoll i hus, bare spilt litt lÊrespill pÄ data (Josefine og Sofie spill). Jeg selv er oppvokst med super Mario pÄ Nintendo og likte det godt.

Vi har en aktiv gutt pÄ 6 Är (liker skyteleker osv og kan ha godt av Ä spille noe lite voldeligt), gutt pÄ 9 med ADHD og autisme og utviklingsnivÄ som en 6-7 Äring kanskje. Har og ei rolig jente pÄ 10 som spiller fotball pÄ fritiden. Men usikker pÄ om hun bryr seg om FIFA osv.

Hva bĂžr vi velge og hvorfor? đŸ€”

Anonymkode: 63c72...024

Fortsetter under...

Skrevet

AltsÄ hvis valget stÄr mellom Nintendo switch og PS 5 som er helt ny og kommer ut nÄ snart, sÄ gÄr du uten tvil for ps5. 

Anonymkode: 183aa...30a

Skrevet

Nintendo switch med de barna der. SÄ kan du kjÞpe PS6 nÄr de blir tenÄringer. 

Anonymkode: 93040...033

Skrevet

Hvis de skal dele sĂ„ tror jeg det er bedre med playstation. SĂžnnen min foretrekker i alle fall Ă„ bruke den nĂ„r han har besĂžk, selv om han har begge deler. Switchen spiller han helst pĂ„ alene. Men jeg aner ikke hvorfor da. 😛

Anonymkode: b387b...c3f

Skrevet

TrÄden er ryddet for spekulasjoner.

Admin

Skrevet

Vi kjÞpte Nintendo Switch tidligere i Är, men her er eldste kun 6 Är. Liker den veldig godt siden den kan brukes bÄde hÄndholdt og kobles til tv. Er ogsÄ enkel Ä ta med pÄ f.eks hytta. Mange morsomme spill for barn, og gÞy for voksne som liker f.eks Mario. Av og til sÄ spiller hele familien ilag og konkurrerer i Mario Kart, veldig gÞy for alle! Men vÄre barn er sÄpass smÄ enda at de spiller ganske lite, sÄ vi bryr ikke oss om grafikk osv. Synes at det er mer enn god nok grafikk pÄ Nintendo Switch. Det som var viktig for oss var at det var mange barnevennlige spill og spill som kan spilles sammen. Jeg tenker at de heller kan fÄ seg Playstation nÄr de blir eldre og mer interessert i "skikkelig" spilling. 

Annonse

Skrevet

Nintendo switch

Anonymkode: 9703f...89c

Skrevet

Nintendo har sÄ mye hyggeligere spill som er kvalitetspill. SÄ Nintendo Switch uten tvil.

Anonymkode: b16bd...6b7

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...