Anonym bruker Skrevet 18. september 2020 #1 Skrevet 18. september 2020 Har spurt om dette fĂžr, hva er best og hva bĂžr vi gĂ„ for. Men jeg klarer ikke velge, meningen er at det skal vĂŠre julepresang sĂ„ kan ikke spĂžr ungene heller. Har egentlig aldri hatt noen spillkonsoll i hus, bare spilt litt lĂŠrespill pĂ„ data (Josefine og Sofie spill). Jeg selv er oppvokst med super Mario pĂ„ Nintendo og likte det godt. Vi har en aktiv gutt pĂ„ 6 Ă„r (liker skyteleker osv og kan ha godt av Ă„ spille noe lite voldeligt), gutt pĂ„ 9 med ADHD og autisme og utviklingsnivĂ„ som en 6-7 Ă„ring kanskje. Har og ei rolig jente pĂ„ 10 som spiller fotball pĂ„ fritiden. Men usikker pĂ„ om hun bryr seg om FIFA osv. Hva bĂžr vi velge og hvorfor? đ€ Anonymkode: 63c72...024
Anonym bruker Skrevet 18. september 2020 #2 Skrevet 18. september 2020 AltsÄ hvis valget stÄr mellom Nintendo switch og PS 5 som er helt ny og kommer ut nÄ snart, sÄ gÄr du uten tvil for ps5. Anonymkode: 183aa...30a
Anonym bruker Skrevet 18. september 2020 #3 Skrevet 18. september 2020 Nintendo switch med de barna der. SÄ kan du kjÞpe PS6 nÄr de blir tenÄringer. Anonymkode: 93040...033
Anonym bruker Skrevet 18. september 2020 #4 Skrevet 18. september 2020 Hvis de skal dele sĂ„ tror jeg det er bedre med playstation. SĂžnnen min foretrekker i alle fall Ă„ bruke den nĂ„r han har besĂžk, selv om han har begge deler. Switchen spiller han helst pĂ„ alene. Men jeg aner ikke hvorfor da. đ Anonymkode: b387b...c3f
Admin Skrevet 18. september 2020 #5 Skrevet 18. september 2020 TrÄden er ryddet for spekulasjoner. Admin
inchi Skrevet 18. september 2020 #6 Skrevet 18. september 2020 Vi kjĂžpte Nintendo Switch tidligere i Ă„r, men her er eldste kun 6 Ă„r. Liker den veldig godt siden den kan brukes bĂ„de hĂ„ndholdt og kobles til tv. Er ogsĂ„ enkel Ă„ ta med pĂ„ f.eks hytta. Mange morsomme spill for barn, og gĂžy for voksne som liker f.eks Mario. Av og til sĂ„ spiller hele familien ilag og konkurrerer i Mario Kart, veldig gĂžy for alle! Men vĂ„re barn er sĂ„pass smĂ„ enda at de spiller ganske lite, sĂ„ vi bryr ikke oss om grafikk osv. Synes at det er mer enn god nok grafikk pĂ„ Nintendo Switch. Det som var viktig for oss var at det var mange barnevennlige spill og spill som kan spilles sammen. Jeg tenker at de heller kan fĂ„ seg Playstation nĂ„r de blir eldre og mer interessert i "skikkelig" spilling.Â
Anonym bruker Skrevet 18. september 2020 #7 Skrevet 18. september 2020 Nintendo switch Anonymkode: 9703f...89c
Anonym bruker Skrevet 18. september 2020 #8 Skrevet 18. september 2020 Nintendo har sÄ mye hyggeligere spill som er kvalitetspill. SÄ Nintendo Switch uten tvil. Anonymkode: b16bd...6b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ