Gå til innhold

Dere som har bygd hytte

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Spørs jo hvor fancy den skal være da, i tillegg til størrelse. Kjøkken og bad kan man jo bruke alt fra 300.000 (totalt) og oppover på. Du får jo råbygg i mange prisklasser, men koster en del ekstra å få dem nøkkelklare, det baller fort på seg. Skal dere gjøre noe selv? Et vennepar fikk bygget ganske stor, fin hytte på fjellet, tror den kom på 3,8 totalt, de gjorde lite selv. Jeg har kjøpt hytte langs Glomma, festetomt (de er små, skal man kjøpe ut tomta koster det ca 300000 ekstra), de er på 35 kvm. og koster 2 mill. pluss tilvalg. Kommer vel på 2,3 å få dem nøkkelklare om man ikke fikser særlig selv. 

Anonymkode: 9c05a...18e

117 kvm på en flate. Tomt 575.000. 2 bad. Totalt 3,5 mill. Vi gjorde noe selv men ikke mye. Bygde og satt inn kjøkkenet selv. Og plattingen ute. Men vi fikk også Ole fra Drivved (eventyrlig oppussing-fyren) til å lage baderomsmøbler etter tegninger som gjorde det dyrere. 

Anonymkode: 9c30e...2cd

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det dere beskriver er ikke hytter. Det er landsted eller ferieboliger. Hytter har ikke 2,5 bad.

Anonymkode: fd96e...306

Enig! Er ikke et ekstra hus jeg trenger. Ser for meg 80-90 kvm.

Anonymkode: 4b889...42b

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Enig! Er ikke et ekstra hus jeg trenger. Ser for meg 80-90 kvm.

Hytta våe er på 35m2, solstrøm, vann i bekken,  utedo og 2 km fra vei. Det er hytte for meg. 

Anonymkode: fd102...80f

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Beklager at jeg svarte på spørsmålet. Visste ikke at vi først måtte definere hva som er hytte eller ei. for et utakknemlig nek HI er. 

Anonymkode: 9c30e...2cd

Jøss så strevsomt det må være å være så ømfintlig.

Ordet hytte kommer fra det tyske språket og betyr lite/fattigslig hus. Slike hytter som beskrevet over blir kalt landsted, feriehus eller hyttepalass.

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hytta våe er på 35m2, solstrøm, vann i bekken,  utedo og 2 km fra vei. Det er hytte for meg. 

Anonymkode: fd102...80f

Haff, det er ikke hytte. Det er ei litt avansert koie. 

Hytta vår kom på ca 2,5 mill totalt, for 7 år siden. 50 kvm, bad, to små soverom. 

Anonymkode: d501c...f66

Annonse

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Haff, det er ikke hytte. Det er ei litt avansert koie. 

Hytta vår kom på ca 2,5 mill totalt, for 7 år siden. 50 kvm, bad, to små soverom. 

Anonymkode: d501c...f66

Hva kalles det vi har mon tro? 12,5 kvm og en utedo😁

Jeg tror du kan komme godt under 3 mill, Hi. Anbefaler og bolig partner (ikke de som har bygd hytta vår, nei😂).

Anonymkode: ae3d3...ad9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...