Anonym bruker Skrevet 13. september 2020 #1 Skrevet 13. september 2020 Bor i veldig liten leilighet og sønnen fortalte at han hadde sett oss ha sex i stua. Vi trodde han sov på rommet. Etterpå fikk vi snakket sammen om at det er helt naturlig osv, men han er selvsagt oppskaket over det han så. Vi hadde sex oppreist og jeg ble tatt bakfra, så han så at pappa hadde stiv penis. Jeg skulle så gjerne hatt dette ugjort og håper dette ikke påvirker synet hans på oss eller på seksualitet generelt😔 Vil han noen gang komme over dette? Anonymkode: 9d1bc...21f
Anonym bruker Skrevet 13. september 2020 #2 Skrevet 13. september 2020 Gud hjelpe. Ja, han kommer over det. Anonymkode: d3570...0e0
Anonym bruker Skrevet 13. september 2020 #3 Skrevet 13. september 2020 Husker da jeg var på samme alder og mamma og pappa hadde sex i andre enden av campingvognen da jeg våknet. Det var ekkelt da det skjedde, jeg lot som jeg sov og nevnte det aldri for dem, og noe stort traume blir det ikke altså. Han glemmer det nok ikke, men han traumatiseres ikke av det heller. Anonymkode: 18cbc...c04
Anonym bruker Skrevet 13. september 2020 #4 Skrevet 13. september 2020 Han kommer over det. Synes det er en snål ting å beskrive stilling. Det gjorde ikke noe for å få fram poenget. Dere ble fersket, tror ikke det er vesentlig for din sønns reaksjon hvordan han fersket dere. Anonymkode: 9d6eb...24a
Anonym bruker Skrevet 13. september 2020 #5 Skrevet 13. september 2020 Hi her, grunnen til at jeg beskrev stillingen er fordi han nok så mer enn han ville gjort om vi lå. Anonymkode: 9d1bc...21f
hysterika Skrevet 13. september 2020 #6 Skrevet 13. september 2020 Jeg forstår hvorfor du poengterte stillingen, jeg tror at de fleste barn har opplevd å se foreldre ha sex i senga under dyna, jeg er enig med deg i at det er hakket mer opprørende å se "det hele". Men han kommer over det.
Gjest Skrevet 13. september 2020 #7 Skrevet 13. september 2020 Jeg kom en gang inn da mamma og pappa hadde en hyrdestund og det eneste jeg husker var at jeg syntes det var sååå flaut. Ikke farlig i det hele tatt, jeg visste jo hva de drev med, men jeg rødmet vel helt ned i sokkene 🤣 Må ha vært ca 5 år.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2020 #8 Skrevet 13. september 2020 Jo, det er ille. Aldri ta sånne sjanser igjen. Dere som bagatelliserer, huttetu... Anonymkode: 188a8...696
Anonym bruker Skrevet 13. september 2020 #9 Skrevet 13. september 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jo, det er ille. Aldri ta sånne sjanser igjen. Dere som bagatelliserer, huttetu... Anonymkode: 188a8...696 Hvorfor er det «ille»? Anonymkode: 47005...05e
Anonym bruker Skrevet 13. september 2020 #11 Skrevet 13. september 2020 Åh herregud🙈 Det verste her er vel at dere skulle snakke om det etterpå. Hadde mine foreldre begynt å snakke om dette hadde jeg nok vært langt mer traumatisert enn bare ved synet😂 "Alle" fersker foreldrene sine, vil anta at svært få får varige mén... Anonymkode: 83ad7...dbe
Anonym bruker Skrevet 13. september 2020 #12 Skrevet 13. september 2020 So what? Har dere fortalt gutten at han ble levert med storken? Anonymkode: a37ac...3be
Anonym bruker Skrevet 13. september 2020 #13 Skrevet 13. september 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: So what? Har dere fortalt gutten at han ble levert med storken? Anonymkode: a37ac...3be Du ser ikke forskjell på å vite hvordan barn blir til å se foreldrene ha sex? Jøsseball. Anonymkode: 1b29d...a1e
Anonym bruker Skrevet 13. september 2020 #14 Skrevet 13. september 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: So what? Har dere fortalt gutten at han ble levert med storken? Anonymkode: a37ac...3be Å vite teorien om hvordan man lager barn og at sex er en naturlig ting er noe helt annet og kan ikke sammenlignes med å eksponeres for foreldrene som har sex. Det er IKKE naturlig. Ikke bagatelliser det. Anonymkode: e378b...b7f
Anonym bruker Skrevet 13. september 2020 #15 Skrevet 13. september 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Å vite teorien om hvordan man lager barn og at sex er en naturlig ting er noe helt annet og kan ikke sammenlignes med å eksponeres for foreldrene som har sex. Det er IKKE naturlig. Ikke bagatelliser det. Anonymkode: e378b...b7f Ikke naturlig? Hva i alle dager... Anonymkode: 83ad7...dbe
Anonym bruker Skrevet 13. september 2020 #16 Skrevet 13. september 2020 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: So what? Har dere fortalt gutten at han ble levert med storken? Anonymkode: a37ac...3be Hehe, mange barn tror foreldrene har hatt sex så mange ganger som de har søsken, de aner ikke at man har sex hele tiden bare for kosen sin skyld Anonymkode: 18cbc...c04
Anonym bruker Skrevet 13. september 2020 #17 Skrevet 13. september 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ikke naturlig? Hva i alle dager... Anonymkode: 83ad7...dbe Synes du det er naturlig å la barna få innblikk i ditt sexliv? Det tror jeg neppe de synes. Man må klare å skåne barna fra å måtte se/høre foreldrene sine ha sex altså. Anonymkode: e378b...b7f
Anonym bruker Skrevet 13. september 2020 #18 Skrevet 13. september 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Synes du det er naturlig å la barna få innblikk i ditt sexliv? Det tror jeg neppe de synes. Man må klare å skåne barna fra å måtte se/høre foreldrene sine ha sex altså. Anonymkode: e378b...b7f 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Anonymkode: 0caa8...f9d
Anonym bruker Skrevet 14. september 2020 #19 Skrevet 14. september 2020 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Anonymkode: 87165...36e Det at de da i tillegg deler denne videoen viser ko hvor lite de tar hensyn til guttens følelser. Jeg blir kvalm av foreldre som filmer barna i situasjoner som for dem er vanskelige for så å dele det på nett. Sjukt Anonymkode: 9d06c...a56
Anonym bruker Skrevet 14. september 2020 #20 Skrevet 14. september 2020 Bor man i liten leilighet har man ikke seg midt på gulvet i stua mens barn er hjemme. Greit det er naturlig og ingen dør av å oppdage at foreldre har sex, men det finnes da grenser. Anonymkode: e2dc2...efb
Anonym bruker Skrevet 14. september 2020 #21 Skrevet 14. september 2020 Da jeg var yngre bodde vi i rekkehus med papirtynne vegger. Mamma hadde vannseng og en 10 år yngre kjæreste 😰🌊🌊🌊🌊 ble folk av meg, og snakker med mamma ukentlig 😀 Anonymkode: 2f3ba...a80
Anonym bruker Skrevet 15. september 2020 #22 Skrevet 15. september 2020 På 14.9.2020 den 9.47, Anonym bruker skrev: Bor man i liten leilighet har man ikke seg midt på gulvet i stua mens barn er hjemme. Greit det er naturlig og ingen dør av å oppdage at foreldre har sex, men det finnes da grenser. Anonymkode: e2dc2...efb Barn ligger normalt og sover på natta. Da er det faktisk ingenting galt i å ha sex i stua. De har ikke med vilje eksponert barna for sitt sexliv. Slike ting skjer. Alle er ikke gråmus som syns det å ha sex under dyna i misjonæren er det beste som finnes. Ærlig talt. Anonymkode: 2f9f8...1f6
Anonym bruker Skrevet 15. september 2020 #23 Skrevet 15. september 2020 På 13.9.2020 den 22.26, Anonym bruker skrev: Åh herregud🙈 Det verste her er vel at dere skulle snakke om det etterpå. Hadde mine foreldre begynt å snakke om dette hadde jeg nok vært langt mer traumatisert enn bare ved synet😂 "Alle" fersker foreldrene sine, vil anta at svært få får varige mén... Anonymkode: 83ad7...dbe Selvfølgelig snakker man med barna om det, hallo. Det er faktisk anbefalt å snakke om kropp, seksualitet og grenser fra barna er små for å skape et naturlig og åpent forhold til det. Barnet i dette tilfellet syntes det var ubehagelig å se mamma og pappa ha sex og da gjorde foreldrene helt rett i å snakke med barnet om det og la han si det han følte og tenkte. Snakker du ikke med barna dine om ting som kan føles ubehagelig eller vanskelig, så blir de innelukka og bærer på ting over lengre tid enn nødvendig. Anonymkode: 2f9f8...1f6
Anonym bruker Skrevet 15. september 2020 #24 Skrevet 15. september 2020 På 14.9.2020 den 7.06, Anonym bruker skrev: Det at de da i tillegg deler denne videoen viser ko hvor lite de tar hensyn til guttens følelser. Jeg blir kvalm av foreldre som filmer barna i situasjoner som for dem er vanskelige for så å dele det på nett. Sjukt Anonymkode: 9d06c...a56 Ærlig talt! Den var jo morsom da! 😂 Anonymkode: 00ceb...aad
Anonym bruker Skrevet 15. september 2020 #25 Skrevet 15. september 2020 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ærlig talt! Den var jo morsom da! 😂 Anonymkode: 00ceb...aad Du synes det hadde vært greit at noen la ut en video av deg der du sitter å gråter, er flau og sikkert litt forvirra? Anonymkode: a4f89...2b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå