Gå til innhold

Dette var genialt 😊

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De er helt geniale. To av mine fire barn var skikkelige kunstnere da de var små. Det gikk ut over vegger og dører de gangene de fikk tak i storesøsters tusjer 😱 skurte med både gif og sterkere saker, men det satt for godt. Kjøpte slike svamper og voila - gikk bort uten anstrengelser.

Anonymkode: 64a1e...eec

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Elsker de svampete! Har vasket av tusj og maling på gulv og bord mer enn en gang 😂

Anonymkode: 4c75d...502

Takk for tips 👌 nå måtte eg prøve den på sprittusjen ein av guttane tegna på veggen for noen år siden. Det gjekk bort på 2. Sek. Wow. Enda mer imponert 😅 HI

Anonymkode: 12360...7e3

Annonse

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tror de er like bare at den ene har en vanlig svamp (den gule) på den ene siden og den andre bare er "magisk svamp" tvers gjennom.

Jeg har den nederste, men tror det er samme greia altså. Forrige gang jeg kjøpte var det på Nille, de hadde noen vaskedager der med rabatt på alt av vaskeutstyr, den funket like bra selv om det var et annet merke.

Anonymkode: a6f1e...bae

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tror de er like bare at den ene har en vanlig svamp (den gule) på den ene siden og den andre bare er "magisk svamp" tvers gjennom.

Jeg har den nederste, men tror det er samme greia altså. Forrige gang jeg kjøpte var det på Nille, de hadde noen vaskedager der med rabatt på alt av vaskeutstyr, den funket like bra selv om det var et annet merke.

Takk for svar. 
Jeg trodde kanskje de var like, men var litt usikker. Jeg har hatt de nederste i hus. Veldig fornøyd. Forrige gang jeg handlet, kom jeg tilfeldigvis over den øverste linken. Kjøpte de, men følte ikke det var så mye såpe i den? 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 4e682...71e

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk for svar. 
Jeg trodde kanskje de var like, men var litt usikker. Jeg har hatt de nederste i hus. Veldig fornøyd. Forrige gang jeg handlet, kom jeg tilfeldigvis over den øverste linken. Kjøpte de, men følte ikke det var så mye såpe i den? 🤷🏼‍♀️

Såpe? Det skal ikke være såpe.

Anonymkode: 88bf4...e9a

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg liker best de her som man får kjøpt på matbutikker

https://www.staples.no/kluter-og-borster/cbs/139641.html

Anonymkode: 92f94...d97

Annonse

De er helt utrolige, brukte de når jeg jobbet som renholder og. Husker jeg stusset over fargen på en gammel kjøkkenbenk engang, den var litt sånn skittengrå/brun, men det var så jevnt at jeg trodde den skulle se sånn ut. Brukte svampen på en pennestrek på den og bke sjokkert over fargeforskjellen, så brukte den på hele benken og frem kom en lys og fin benkeplate, da ble jeg frelst på den, Bare vær forsiktig på fargede og malte flater, den kan ta farge.

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

De øverste 👍 men kanskje de nederste og virker på same måte? HI

Anonymkode: 12360...7e3

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Herlig, de må jeg teste i dusjen. Sliter med å få bort kalkbelegg på glassveggene. Håper de kan brukes der.

Anonymkode: 418b8...6bd

Kalkbelegg tar du bort med eddik. Bland eddik og vann på en sprayflaske og ha oppi litt Zalo. Spray på og la det stå litt og vask det av lett.

Anonymkode: ec4fc...7fc

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Takk for svar. 

Det er ikke såpe i dem, og du bruker de ikke sammen med såpe, bare vann.

12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er ikke såpe i dem, og du bruker de ikke sammen med såpe, bare vann.

Haha, å nei. Jeg trodde at det var hele greia 🤭 At de var satt inn med en såpe som «kom frem» ved bløtlegging. Da er det muligens noe annet jeg har hatt hjemme for lenge siden. For de var det definitivt såpe i. 
Så kun vann altså? Allright! Takk for hjelp og svar 😉

16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tror dere de fjerner limrester?  Har dratt av slik grusom plastdekor på kjøkkenskap og fått limrester 😖

Anonymkode: 8ecfc...b64

Nei, det gjør den ikke. Bruk plasterfjerner eller sitrusspray til det

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Plasterfjerner tok det ikke! Sitrusspray...må Google 

Anonymkode: 8ecfc...b64

Tok ikke plasterfjerner det, nå ble jeg overrasket, jeg bruker plasterfjerner til alt av limrester.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...