Gå til innhold

Litt for stor pakke til postkassen med ‘Helthjem’

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oppdaget i siste liten at pakken jeg skulle sende avgårde via ‘Helthjem’ ble litt for stor for postkassen vår. Dermed klarte jeg ikke å lukke postkassen helt igjen og regner med den vil være for stor for mottakers postkasse også.  Er det da slik at den settes ved døren heller om den er for stor eller kan jeg nå risikere at de ikke vil ta med seg pakken i det hele tatt, selv om jeg har betalt frakten? Det står jo på sidene deres at den sendes i postkasse eller på dørmatten, men ser ingen steder at dette avtales på forhånd.

Håper noen her har mye erfaring med Helthjem’ og kan svare på disse tingene☺️

Anonymkode: f7d07...a97

Skrevet

Jeg setter pakken på trappen (bor i enebolig) men har fått beskjed fra helthjem om at jeg må sette en lapp på postkassa hvor jeg bare skriver at "pakken ligger på trappen" Det går helt fint her ihvertfall og de har altid tatt den med seg. Bare skriv en lapp og teip den på innsiden av postkasselokket.

Anonymkode: 6d465...85a

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg setter pakken på trappen (bor i enebolig) men har fått beskjed fra helthjem om at jeg må sette en lapp på postkassa hvor jeg bare skriver at "pakken ligger på trappen" Det går helt fint her ihvertfall og de har altid tatt den med seg. Bare skriv en lapp og teip den på innsiden av postkasselokket.

Høres bra ut. Da satser jeg på at de tar den med om den ligger i postkassen med lokket åpent også? Postkassen er under tak ved garasjeporten vår.

Anonymkode: f7d07...a97

Skrevet

Ja, det gjør de ihvertfall. Jeg gjorde det mange ganger, men følte det ikke helt trygt da alle som gikk forbi kunne se pakkene (postkassestativet ligger ved siden av en gangvei og en bilvei) Når det er sagt så ble aldri noe tatt, men det var grunnen til at jeg tok kontakt med helthjem og spurte og fikk da beskjed om at jeg kunne legge de på trappa og skrive en lapp om det. De tar pakkene med seg uansett om de er for store 🙂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...