Anonym bruker Skrevet 10. september 2020 #1 Skrevet 10. september 2020 Har en gutt på seks år som maser veldig om dette. Hvilke erfaringer har dere evt med dette spillet? Anonymkode: f0a15...eba
Anonym bruker Skrevet 10. september 2020 #2 Skrevet 10. september 2020 Mine på fem og ni har hver sin. Daglig i bruk. Kan brukes til så utrolig mye. Kan spille opp til seks stykker på tvn, kan ha den som håndkonsoll, har kjøper Nintendo labo til de, så de bygger masse forskjellig tilbehør til den. Det er rett og slett dødskult. Og kan også brukes til å se på eks you tube. Etter vi fikk den i hus brukes ikke iPader og Play station lengre. Anonymkode: e8326...a3f
Anonym bruker Skrevet 10. september 2020 #3 Skrevet 10. september 2020 1 hour ago, Anonym bruker said: Har en gutt på seks år som maser veldig om dette. Hvilke erfaringer har dere evt med dette spillet? Anonymkode: f0a15...eba helt super her, min bruker den mye, spiller Super Mario party og Fifa, han fikk den i jul i fjor, nesten 7 år Anonymkode: 66f7f...938
Jaina Skrevet 10. september 2020 #4 Skrevet 10. september 2020 Min 8 åring har. Hun spiller mye splatoon 2 , pokemon og mario spillene. Helt topp.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2020 #5 Skrevet 10. september 2020 Barn og barn... Switchen er min, men ungene får låne. Vi spiller mye sammen. Finfin konsoll til den type spill vi liker, særlig er Zelda et fint familiespill (barna er 6, 8 og 11). Anonymkode: d898d...11c
Anonym bruker Skrevet 10. september 2020 #6 Skrevet 10. september 2020 Her er den i daglig bruk av hele familien. Vi spiller Zelda sammen. 7-åringen spiller Mario kart og Spyro, 12-åringen og far spiller Fortnite og Minecraft. Jeg spiller voksenspill når barna har lagt seg. Anonymkode: 9fb30...06f
Anonym bruker Skrevet 10. september 2020 #7 Skrevet 10. september 2020 Her og har de en hver og den brukes mye! Genial julegave 😀 Anonymkode: b0551...bcb
Optatium Skrevet 10. september 2020 #8 Skrevet 10. september 2020 Kan noen forklare hvordan dette fungerer? Er det en konsoll til tv? Håndholdt? Har forsøkt å Google men skjønner ingenting 🙈🙈
Anonym bruker Skrevet 10. september 2020 #9 Skrevet 10. september 2020 Vi har switch, ps4 og nettbrett. Switch brukes lite, mest av minsten på 4. De spiller heller på ps4 eller nettbrett. Anonymkode: 78ba4...a5a
uhhuhher Skrevet 10. september 2020 #10 Skrevet 10. september 2020 34 minutter siden, Optatium skrev: Kan noen forklare hvordan dette fungerer? Er det en konsoll til tv? Håndholdt? Har forsøkt å Google men skjønner ingenting 🙈🙈 Det er begge deler. Det følger med en dokkingstasjon og hdmi-kabel. Hvis du kobler dokkingstasjonen til tv-en med hdmi og setter selve skjermen oppi, vises bildet på tv-en. Eller så kan du holde konsollen i hendene og spille. Kontrollene kan tas av i begge modiene.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2020 #11 Skrevet 10. september 2020 Vi tenkr og på å gi dette i julegave, men som en på deling. 🙈De er 6, 9 og 10 år. Er det virkelig normalt å gi en til hver? Tenker i hovedsak å brukes på TV. Anonymkode: b7a6a...673
Anonym bruker Skrevet 10. september 2020 #12 Skrevet 10. september 2020 45 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vi tenkr og på å gi dette i julegave, men som en på deling. 🙈De er 6, 9 og 10 år. Er det virkelig normalt å gi en til hver? Tenker i hovedsak å brukes på TV. Anonymkode: b7a6a...673 Når de er så store ville jeg heller kjøpt playstation. Hvertfall om dere ikke skal utnytte håndholdtfunksjonen likevel. Om det ikke er SuperMario de primært skal spille da. Mye bedre utvalg på ps4. Anonymkode: 78ba4...a5a
Anonym bruker Skrevet 10. september 2020 #13 Skrevet 10. september 2020 53 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vi tenkr og på å gi dette i julegave, men som en på deling. 🙈De er 6, 9 og 10 år. Er det virkelig normalt å gi en til hver? Tenker i hovedsak å brukes på TV. Anonymkode: b7a6a...673 Het liker de best å bruke den håndholdt. Hadde blitt myyyye krangling om de bare hadde en på deling. Anonymkode: e8326...a3f
Anonym bruker Skrevet 10. september 2020 #14 Skrevet 10. september 2020 Jeg har det selv, og spiller både Mario og Animal Crossing. Har ei jente på 6 år som er nysgjerrig og synes det er stas å se på at jeg spiller (hun har fått se på et par ganger), men hun får kun spille noen pedagogiske spill på iPaden (som Poio). Andre spill kan hun få spille senere. Når hun er 8 kanskje. Uansett har vi streng skjermtid på iPaden. Den fungerer bare en halvtime hver dag. Hender vi øker det på en regnfull søndag eller om vi er syke. Viktig at de gjør andre ting også, i allefall Anonymkode: 788f7...8b1
Anonym bruker Skrevet 10. september 2020 #15 Skrevet 10. september 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Jeg har det selv, og spiller både Mario og Animal Crossing. Har ei jente på 6 år som er nysgjerrig og synes det er stas å se på at jeg spiller (hun har fått se på et par ganger), men hun får kun spille noen pedagogiske spill på iPaden (som Poio). Andre spill kan hun få spille senere. Når hun er 8 kanskje. Uansett har vi streng skjermtid på iPaden. Den fungerer bare en halvtime hver dag. Hender vi øker det på en regnfull søndag eller om vi er syke. Viktig at de gjør andre ting også, i allefall Anonymkode: 788f7...8b1 Herregud. Ungen får ikke spille, men du kan? Når man tror man har hørt alt... Og så animal crossing da. Det er vel typ treprsgrense 🙄 Anonymkode: e8326...a3f
Anonym bruker Skrevet 10. september 2020 #16 Skrevet 10. september 2020 23 minutter siden, Anonym bruker skrev: Herregud. Ungen får ikke spille, men du kan? Når man tror man har hørt alt... Og så animal crossing da. Det er vel typ treprsgrense 🙄 Anonymkode: e8326...a3f Plager det deg? Hun har fått prøve, men hun får vente til hun er litt større og leser bedre. I Animal crossing er det mye dialog, som du sikkert vet. Jeg spiller forøvrig nesten kun i tidsrommet 20.00-21.00 (et par ganger i uka), lenge etter hennes leggetid. Jeg gjør andre ting også, som hun ikke får lov til. Hender jeg spiser snacks eller søtsaker på en torsdagskveld, eller en mandagskveld. Selv om barnet mitt bare får lørdagsgodt. Gisp! Du får melde meg til barnevernet om du blir bekymret Anonymkode: 788f7...8b1
Optatium Skrevet 10. september 2020 #17 Skrevet 10. september 2020 2 timer siden, uhhuhher skrev: Det er begge deler. Det følger med en dokkingstasjon og hdmi-kabel. Hvis du kobler dokkingstasjonen til tv-en med hdmi og setter selve skjermen oppi, vises bildet på tv-en. Eller så kan du holde konsollen i hendene og spille. Kontrollene kan tas av i begge modiene. Takk for svar! Men kan man spille de samme tingene på håndholdt som på dokkingstasjonen? Jeg har ei på 6år, hva ville du valgt da?
Anonym bruker Skrevet 10. september 2020 #18 Skrevet 10. september 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Vi tenkr og på å gi dette i julegave, men som en på deling. 🙈De er 6, 9 og 10 år. Er det virkelig normalt å gi en til hver? Tenker i hovedsak å brukes på TV. Anonymkode: b7a6a...673 Her deles det. Blir mer enn nok spilling selv med en på deling. Vi har Animal crossing som spilles mye, just dance og noe super mario-greier. Anonymkode: 71243...f27
Anonym bruker Skrevet 11. september 2020 #19 Skrevet 11. september 2020 8 hours ago, Anonym bruker said: Når de er så store ville jeg heller kjøpt playstation. Hvertfall om dere ikke skal utnytte håndholdtfunksjonen likevel. Om det ikke er SuperMario de primært skal spille da. Mye bedre utvalg på ps4. Anonymkode: 78ba4...a5a de fleste på den alderen er mer glad i switch, ingen jeg kjenner i den alderen er glad i ps4 Anonymkode: 66f7f...938
uhhuhher Skrevet 11. september 2020 #20 Skrevet 11. september 2020 8 timer siden, Optatium skrev: Takk for svar! Men kan man spille de samme tingene på håndholdt som på dokkingstasjonen? Jeg har ei på 6år, hva ville du valgt da? Ja, alle spillene funker uansett, det er bare større skjerm på TVen, som kan være gøy hvis flere spiller. Switch er veldig praktisk fordi du kan ta den med deg, og så er det mange barnevennlige spill. I tillegg kan den brukes uten at TVen beslaglegges. Når det er sagt, maser niåringen min nå om Playstation. Du må nesten se på hva behovet ditt er og hvilke spill som finnes. 😊
Anonym bruker Skrevet 11. september 2020 #21 Skrevet 11. september 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: de fleste på den alderen er mer glad i switch, ingen jeg kjenner i den alderen er glad i ps4 Anonymkode: 66f7f...938 Da er det sikkert stedsforskjeller. Her får switchen være i fred, de på 7 og 9 bruker ikke den mer. Er jo enig, switchen har dårligere grafikk og kontroller og spill. Anonymkode: 78ba4...a5a
Anonym bruker Skrevet 13. september 2020 #22 Skrevet 13. september 2020 On 9/11/2020 at 9:31 AM, Anonym bruker said: Da er det sikkert stedsforskjeller. Her får switchen være i fred, de på 7 og 9 bruker ikke den mer. Er jo enig, switchen har dårligere grafikk og kontroller og spill. Anonymkode: 78ba4...a5a der er jeg helt uenig gett Anonymkode: 66f7f...938
Anonym bruker Skrevet 13. september 2020 #23 Skrevet 13. september 2020 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: der er jeg helt uenig gett Anonymkode: 66f7f...938 Det må du jo bare være. Switch er beregnet på små barn, ps4 for større barn, ungdom og voksne. Anonymkode: 78ba4...a5a
Anonym bruker Skrevet 13. september 2020 #24 Skrevet 13. september 2020 Følger med her. Hva er grunnen til at noen mener at switch er for de små og PS4 er for de større. Ungene her er mellom 6 og 10 år og vi tenker switch blir best pga de har typisk Mario spill som vi liker. Er ikke så fan i fotballspill... Anonymkode: b7a6a...673
Anonym bruker Skrevet 13. september 2020 #25 Skrevet 13. september 2020 Guttungen som blir 8 i år har skaffa seg switch nå. Ønska seg Playstation 4 også, men switch hadde mange flere spill sønnen liker. Playstation har mye spill som har aldersgrense på 15 og 18 år, pluss fifa da. Så tror det er en del år til enda før Playstation slår switch på utvalg av spill for guttungen. Vi har Playstation 3 med minecraft da. Anonymkode: ff134...8ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå