Anonym bruker Skrevet 10. september 2020 #1 Skrevet 10. september 2020 Og er du fornøyd? Fordeler? Ulemper? Trenger tips, og synes det er vanskelig å finne informasjon. Vil helst ikke måtte dra frem macen og koble til printeren for å komme i gang, så noe som ikke må kobles til noe annet er å foretrekke. Noe som styres via app på telefonen går også fint. Veldig takknemlig for alle tips🤩 Pris er ikke så nøye, men om jeg kan holde meg under 1500 er det fint😉 Anonymkode: f5fee...096
Anonym bruker Skrevet 10. september 2020 #2 Skrevet 10. september 2020 Vi har en slik på jobb https://www.elfadistrelec.no/no/touch-etikettskriver-20mm-180-dpi-brother-ptd210vpc1/p/30061725?channel=b2c&price_gs=722.5&source=googleps&ext_cid=shgooaqnono-blcss&kw={keyword}&ext_cid=shgooaqnono-P-CSS-Shopping-NGRAM&gclid=EAIaIQobChMIlqj2_r_e6wIVC7wYCh1FVQD4EAQYAyABEgIamvD_BwE Fungerer helt greit og dekker vårt behov. For vår den kunne den vært enda mindre, vi gjør ikke så mye facy. Aner ikke helt hvor mye den kan gjøre, men sikkert mye mer enn hva vi bruker. Hjemme har jeg en skikkelig gammeldags dymo maskin. Slik du presser ut bokstavene på. Jeg syns de er mye kulere enn de nye, men rent praktisk er de nye mye bedre. Lappene sitter bedre, på de fleste overflater og tåler mye. Så printer på jobb og jeg trenger noe som skal sitte skikkelig. Jeg kjøpte denne da jeg kom over ett billigkjøp og jeg syns den er kul, så ikke kjøpt pga at jeg skal bruke den i den forstand. Ungene har brukt den mye, men det er vist pga det er retro eller noe slikt. Anonymkode: da658...8d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå