Gå til innhold

Når Snapchat emoji skifter fra ❤️ til 😊. Hva betyr det?

Anbefalte innlegg

❤️ Betyr jo bestevenn. 
😊 betyr god venn. 

Lise har en forelskelse gående med Per. De er som to fjortenåringer, for å være helt ærlig. De har alltid hatt ❤️ eller 💕 som emoji, men den har skiftet til 😊. Lise er redd for at dette betyr at crushet har en ny bestevenn/flørt. 

Disse menneskene er i slutten av 20-årene, men man skulle ikke tro det 😅 Uansett.. lovet å spørre. Slår til med den gode gamle «Asking for a friend». 

Anonymkode: 1e3e0...0f6

Fortsetter under...

Hjerte emojiene er vel hvis de har vært nr 1 bestevenn med hverandre mer enn noen uker, og når det går over til 😊 har en av de fått en annen til sin nr 1 bestevenn. Det trenger jo ikke bety noe annet enn at de har snappet litt ekstra med noen én dag. Er de som meg, foregår mye kommunikasjon på snapchat, og hvis noe da skal planlegges, blir det jo mye snapping. Kanskje Lise selv har fått ei venninne øverst?

Anonymkode: 6bb5b...f70

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hjerte emojiene er vel hvis de har vært nr 1 bestevenn med hverandre mer enn noen uker, og når det går over til 😊 har en av de fått en annen til sin nr 1 bestevenn. Det trenger jo ikke bety noe annet enn at de har snappet litt ekstra med noen én dag. Er de som meg, foregår mye kommunikasjon på snapchat, og hvis noe da skal planlegges, blir det jo mye snapping. Kanskje Lise selv har fått ei venninne øverst?

Ja. Nå har jeg ikke sett nøye på listen hennes, men hun har ikke sagt at hun har andre bestevenner. Ingen hjerter i hvert fall😊 Bare smilefjes. 

Skjønner ikke alle disse symbolene, jeg 😆

Anonymkode: 1e3e0...0f6

Bare én kan ha hjerte, og de andre har smilefjes. Hvis du ser på bestevennlista, ser du om det er Per som står øverst. Hvis han ikke gjør det, er det pga Lise har snappet mere med noen andre, at hjertet er borte. Hvis ikke er det han som har gjort der, men det betyr jo ingenting! Hvis de snapper mye med hverandre framover nå, kommer nok hjertet tilbake👍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...