Anonym bruker Skrevet 8. september 2020 #1 Skrevet 8. september 2020 Sluttet nylig på p-pillene og den første mensen jeg hadde når var veldig kraftig. Mye vondt og blødde MYE i tre dager. Nå, dagen etter endt menstruasjon, er jeg skikkelig svimmel. Kan det være at blodtap? Må jeg til legen eller vil det evt gå over av seg selv? Anonymkode: dc888...fb3
Anonym bruker Skrevet 8. september 2020 #2 Skrevet 8. september 2020 Sikkert bare jernmangel. Jeg må ta tilskudd hver gang jeg har mensen. Anonymkode: 5a515...1aa
Anonym bruker Skrevet 9. september 2020 #3 Skrevet 9. september 2020 Du bør antagelig begynne med jerntabletter. Anonymkode: 2574d...2be
Anonym bruker Skrevet 9. september 2020 #4 Skrevet 9. september 2020 Jeg har naturlig lav jernprosent og blør mye når jeg har mensen, jeg blir slapp, svimmel og får vondt i hodet når jeg har mensen og uka etter om jeg ikke tar jern uka før forventet mens og uken jeg har mens. Uansett om det bare er lavt jern ville jeg bedt om en snarlig time hos legen for å utelukke andre ting. Anonymkode: 449de...e6a
Anonym bruker Skrevet 9. september 2020 #5 Skrevet 9. september 2020 På 8.9.2020 den 23.48, Anonym bruker skrev: Sluttet nylig på p-pillene og den første mensen jeg hadde når var veldig kraftig. Mye vondt og blødde MYE i tre dager. Nå, dagen etter endt menstruasjon, er jeg skikkelig svimmel. Kan det være at blodtap? Må jeg til legen eller vil det evt gå over av seg selv? Anonymkode: dc888...fb3 Jernfattig! Få deg piller. Anonymkode: 713fc...efb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå