Gå til innhold

Hvor kan jeg få kjøpt boxer til dame med litt lengde på beina?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt lenger enn rett nedenfor skrittet, litt sånn som det er på boxere til menn. De få jeg har sett, har vært  i glatt stoff og har gjerne blonder, men jeg ønsker ikke det. Noen med tips?

Anonymkode: 84629...62f

Skrevet
2 minutter siden, HvittHus skrev:

Takk for tips, men jeg tenkte med lenger lengde

Hi

Skrevet

Trodde du mente at det var dama som hadde litt lengde på beina, og kunne ikke fatte at hun av den grunn måtte ha spesielle boxere...

Anonymkode: f0651...a3d

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Trodde du mente at det var dama som hadde litt lengde på beina, og kunne ikke fatte at hun av den grunn måtte ha spesielle boxere...

Haha, det ble visst en litt klønete overskrift ja

Hi

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Haha, det ble visst en litt klønete overskrift ja

Hi

Tror heller problemet ligger hos meg😂

Skrevet

Stormberg sine boxere. De ser ikke så lange ut på bildene, men det er fordi de har tatt bilder av dem på en modell som ikke ser ut som folk flest. Når jeg har de på meg er det 2-3 cm med "ben".

Anonymkode: 7a0bc...908

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg kjøper mine truser fra Timarco, de har vannvittig mye å velge i så jeg vil tro du finner noen du liker der. 

Vet sloggi har det de kaller shorts, men du synes kanskje ikke de er lange nok? 

https://www.timarco.com/no/undertøy/truser?page=1&categories=339,327

Anonymkode: 01db2...43d

Takk for tips 😊 Her var det mye forskjellig, så skal kikke litt. Har ikke vært borti den nettbutikken før, er den ok i forhold til levering og kundeservice?

Hi

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Stormberg sine boxere. De ser ikke så lange ut på bildene, men det er fordi de har tatt bilder av dem på en modell som ikke ser ut som folk flest. Når jeg har de på meg er det 2-3 cm med "ben".

Anonymkode: 7a0bc...908

Takk for tips 😊Jeg har en del boxere fra Stormberg, og liker de godt, men ønsker noen med litt mer bein enn det.

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...