Anonym bruker Skrevet 6. september 2020 #1 Skrevet 6. september 2020 Jeg har arbeidet med terapeut i flere måneder og har kostholdet og psyken på plass, imidlertid har jeg nå 30 kilo som bør av, og jeg må ta en operasjon i desember. En gammel håndballskade i kneet må rettes opp. Jeg ser at veien er litt for kort og at jeg burde gått ned så mye som mulig før operasjonen. Jeg har en spiseforstyrrelse, overspisingslidelse, så derfor har jeg foreløpig kun arbeidet med å få kontroll og ikke med vektnedgang. Jeg arbeider hele tiden med min terapeut på spiseforstyrrelser, så hun følger meg gjennom alt. Hvilken drahjelp finnes det som virker? Anonymkode: 3519f...6c5
Anonym bruker Skrevet 6. september 2020 #2 Skrevet 6. september 2020 Reductil var effektiv for meg, men ble tatt av markedet pga bivirkninger. Ville sjekket om det har kommet noe nytt med samme virkestoff, er noen år siden dette. Anonymkode: 32dbe...7cb
Mr. Freeze Skrevet 6. september 2020 #3 Skrevet 6. september 2020 Ikke spør her, snakk med lege eller ernæringsfysiolog.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2020 #4 Skrevet 7. september 2020 På 6.9.2020 den 9.06, Anonym bruker skrev: Jeg har arbeidet med terapeut i flere måneder og har kostholdet og psyken på plass, imidlertid har jeg nå 30 kilo som bør av, og jeg må ta en operasjon i desember. En gammel håndballskade i kneet må rettes opp. Jeg ser at veien er litt for kort og at jeg burde gått ned så mye som mulig før operasjonen. Jeg har en spiseforstyrrelse, overspisingslidelse, så derfor har jeg foreløpig kun arbeidet med å få kontroll og ikke med vektnedgang. Jeg arbeider hele tiden med min terapeut på spiseforstyrrelser, så hun følger meg gjennom alt. Hvilken drahjelp finnes det som virker? Anonymkode: 3519f...6c5 Jeg har brukt Mysimba og hadde god effekt av det. Den stagner sulten, så det blir vanskeligere å overspise. Anonymkode: 3d131...b93
Anonym bruker Skrevet 7. september 2020 #5 Skrevet 7. september 2020 Xenical er desverre ikke magisk, den gjør en slankediett noen prosenter mer effektiv. Men snakk med legen/ernæringsfysiologen din, kanskje du er av de som faktisk kan ha nytte av medikamentell støtte i slankingen. Anonymkode: 0a2b0...1e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå