Anonym bruker Skrevet 5. september 2020 #1 Skrevet 5. september 2020 Og hva har du? Anonymkode: a03a7...833
Anonym bruker Skrevet 5. september 2020 #2 Skrevet 5. september 2020 Blondt. Jeg har blondt med brun lugg. Anonymkode: f47b5...c05
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 5. september 2020 #3 Skrevet 5. september 2020 Det kommer an på personen som bærer det. Selv er jeg naturlig lys blond, og kler mørkere farger dårlig. Generelt sett liker jeg mørkere hår best.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2020 #4 Skrevet 5. september 2020 Naturlig er pent. Jeg kan ikke ha mørkt hår siden jeg er veldig lys. For meg er lys blond fint. Har ei venninne med italienske gener, hun er slående vakker med sort hår. Jeg ville sett ut som et gotisk lik. Hun ville sett ut som en leverposteiboks med blondt hår. Vi er forskjellige og kler forskjellige farger. Anonymkode: 3f33c...35e
Anonym bruker Skrevet 5. september 2020 #5 Skrevet 5. september 2020 Jeg liker generelt helt mørkt hår best. Selv er jeg mørk blond Anonymkode: eb0a4...6ef
Anonym bruker Skrevet 5. september 2020 #6 Skrevet 5. september 2020 Jeg er mellomblondt med spraglete hår. På meg er naturlig hårfarge klart finest. Den står til hudtone og undertone. Mørkere hår får meg til å se syk ut. Helt lyst blond får meg til å se fargeløs ut. Den fineste hårfargen er den som kler deg - noen kler lyst andre kler mørkt. Og noen, som jeg, kler spraglete hår. Anonymkode: 8f902...9ec
Anonym bruker Skrevet 5. september 2020 #7 Skrevet 5. september 2020 35 minutes ago, Anonym bruker said: Og hva har du? Anonymkode: a03a7...833 Har rødt hår Liker veldig godt blondt på sønnen min og noen gutter ,ellers liker jeg kanskje brunetter mest Anonymkode: 241ee...c19
Anonym bruker Skrevet 5. september 2020 #8 Skrevet 5. september 2020 53 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har rødt hår Liker veldig godt blondt på sønnen min og noen gutter ,ellers liker jeg kanskje brunetter mest Anonymkode: 241ee...c19 Rødt hår er aller finest. Jeg er misunnelig på de som har det. Jeg har ingen generell formening om blondt eller mørkt er finest. Anonymkode: 61821...089
Anonym bruker Skrevet 5. september 2020 #9 Skrevet 5. september 2020 2 minutes ago, Anonym bruker said: Rødt hår er aller finest. Jeg er misunnelig på de som har det. Jeg har ingen generell formening om blondt eller mørkt er finest. Anonymkode: 61821...089 Liker det aboslutt ikke selv,men hører ofte det du sier ja Anonymkode: 241ee...c19
Anonym bruker Skrevet 5. september 2020 #10 Skrevet 5. september 2020 Det kommer jo an på smaken det da. Jeg liker best mørkt hår, men andre foretrekker blondt. Anonymkode: c6c3e...c0b
Anonym bruker Skrevet 5. september 2020 #11 Skrevet 5. september 2020 Blankt, sunt og tykt hår er penest, fargen avhenger av personen. Anonymkode: 48cf5...cb8
Anonym bruker Skrevet 5. september 2020 #12 Skrevet 5. september 2020 Umulig å svare på, synes jeg. Det avhenger jo helt av hva den som har hårfargen kler. Selv var jeg naturlig blond som barn, ble naturlig mørk brun i håret som tenåring. Nå har håret begynt å bli "naturlig blondt" igjen, men da i en gråere variant Hadde striper i det noen år, da i varme, brune farger, men nå må jeg nok over i lysere striper om jeg skal stripe det. Synes det er litt kjedelig farge nå, men frisørene vil ikke stripe det, de mener det striper seg for fint selv, så da avventer jeg det inntil videre. Har nylig forelsket meg i en mann som jeg antar egentlig er et kjedelig kommunegrått hår, men i mine øyne har han kjempefint hår, selv om han begynner å få et alternativt hårfeste Anonymkode: 8b12e...73f
Anonym bruker Skrevet 5. september 2020 #13 Skrevet 5. september 2020 Umulig å si. Jeg er blond selv, og synes det finnes mange attraktive mennesker med mørkt hår, både menn og kvinner. Men det er ingen regel, alt kan være fint på den som kler det. Anonymkode: 28ed3...396
Anonym bruker Skrevet 5. september 2020 #14 Skrevet 5. september 2020 Blond er finest på meg, men fra naturens hånd er håret mitt lysebrunt. Anonymkode: d5b73...50c
Anonym bruker Skrevet 5. september 2020 #15 Skrevet 5. september 2020 Nå har jeg mørke brunt hår, og kler det best. Var blond en gang i min ungdom, og jeg så jo ikke ut. Liker nok rødt hår best, ellers synes jeg vel mørkt hår. Men nå er jo gjerne folk penest med den hårfargen de har, eller noe i nærheten. Anonymkode: 3b5d4...7b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå