Gå til innhold

Filmer jeg aldri har sett,men føler alle andre har sett

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem er deres filmer som du føler alle andre har sett? men ikke du :) Populære filmer.

Forrest gump

Frihetens regn

James bond filmene

Ringenes herre filmene

PS i love you

the notebook

Gudfaren

parasitt

taxi driver

trollmannen fra oz

Star wars

Schindlers Liste

gjøkredet

Alien

To Kill a Mockingbird

boyhood

pianisten

magnolia

innside ut

Med hjerte i halsen

Disse har jo fått over 9/10 på score på IMDB

Anonymkode: 6d13f...3d9

Skrevet

Bortsett fra The notebook og Ps i love you de har 7 og 7.8 på Imdb og James bond filmene har jo fra 5 til 9, er jo så mange av de

Skrevet

Alle filmer. Jeg hater å se film, så jeg gjør det ikke. Men av de du lister opp har jeg sett schindlers liste 

Anonymkode: ff64c...a17

Skrevet

Mamma Mia
Flåklypa
Gjøkeredet
Magnolia
Gudfaren
Star Wars filmene
James Bond filmene
Good Will Hunting
Harry Potter filmene
Frost
Avengers
Tre nøtter til Askepott

Anonymkode: e92e7...5e8

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvem er deres filmer som du føler alle andre har sett? men ikke du :) Populære filmer.

Forrest gump

Frihetens regn

James bond filmene

Ringenes herre filmene

PS i love you

the notebook

Gudfaren

parasitt

taxi driver

trollmannen fra oz

Star wars

Schindlers Liste

gjøkredet

Alien

To Kill a Mockingbird

boyhood

pianisten

magnolia

innside ut

Med hjerte i halsen

Dei eg har merka, har eg ikkje sett. Har sett siste halvdel av Gjøkerede, og berre nokre klipp her og der frå ulike James Bond-filmar. Nokre av dei du listar opp, har eg ikkje høyrt om! 

Skrevet

Aldri sett en Star Wars film, Ringenes Herre og de sjangrene der. Ei heller James Bond.

Skrevet

Jeg elsker film. Har sett alle du nevner utenom frihetens regn og Star wars. PS I love you var ikke verdt tiden, boken er såååå mye bedre. Så hvis du liker å lese kan jeg heller anbefale bokformen, er så langt i fra filmen som du får det 😊

Anonymkode: 19333...78f

Skrevet

Mange! Til gjengjeld har jeg sett alle Star wars, Star Trek, Ringenes herre, Hobbiten og Harry Potter flere ganger, samt mye av DC og Marvel. Jeg har sett mye Disney (kan mange sanger:) ) , og kan ikke engang skylde på små unger lenger, også liker jeg historiske, romantiske dramafilmer som Pride and predjudice. Ser ikke skrekkfilmer, filmer med aliens eller mye blod og gørr, men kan se actionthrillere. Så av HI sin liste har jeg sett Forrest Gump, James Bond og Star Wars. 

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Forrest gump

Frihetens regn

James bond filmene

Ringenes herre filmene

PS i love you

the notebook

Gudfaren

parasitt

taxi driver

trollmannen fra oz

Star wars

Schindlers Liste

gjøkredet

Alien

To Kill a Mockingbird

boyhood

pianisten

magnolia

innside ut

Med hjerte i halsen

Av disse har jeg kun sett Schindlers liste (sterk), The notebook (sentimental), Pianisten (god) og Innsiden ut (god). På åttitallet en gang så jeg også Trollmannen fra Oz og Gjøkeredet, men jeg var veldig ung og kan ikke helt vurdere dem. 

Anonymkode: 2cb8c...9ab

Skrevet
2 timer siden, KellyTaylor skrev:

Aldri sett en Star Wars film, Ringenes Herre og de sjangrene der. Ei heller James Bond.

Ikke jeg heller. Har sett én Bond-film for hundre år siden (Octopussy) og bestemte meg for at det var én for mye.

Skrevet

Forrest Gump er jo aldeles fantastisk! 
Jeg elsker filmer. Frihetens Regn er også veldig bra!

Anonymkode: 89849...2b6

Skrevet

så bra jeg ikke er den eneste :)

Men har lyst og se flere på den listen,men føler liksom meg så kresen, liker liksom best og se de filmene jeg vet jeg liker om og om igjen :P

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

så bra jeg ikke er den eneste :)

Men har lyst og se flere på den listen,men føler liksom meg så kresen, liker liksom best og se de filmene jeg vet jeg liker om og om igjen :P

Schindlers liste kan jeg anbefale, den er sterk og gjør vondt langt inn i hjerterota. Ellers er det mange på din liste som jeg ikke har hørt om engang.

Skrevet
1 minute ago, Anonym bruker said:

Schindlers liste kan jeg anbefale, den er sterk og gjør vondt langt inn i hjerterota. Ellers er det mange på din liste som jeg ikke har hørt om engang.

er den på netflix eller viaplay? har også Sumo og prime video :) . Nei var en del jeg ikke har hørt om heller

Skrevet

Jeg elsker film og helst ser jeg på kino men de siste åra har det blitt vanskeligere å se filmer med en god plot. Har sett én film fra Marvels superhelt-univers og trenger ikke en til. Ikke min sjanger, heller ikke Harry Potter.

Skrevet

To kill a Mockingbird og Gjøkeredet ville jeg lest bøkene av før du ser filmene, Hi.

Frihetens regn, Forrest Gump og Schindlers liste bør du se.

Det er veldig mange filmer "alle" har sett som jeg ikke har sett, også flere fra din liste, Hi. Haisommer har jeg heller aldri sett, og vil heller ikke gjøre det. Har unngått de fleste thrillere, unngår filmer med for mye blod og gørr. Unngår også for bråkete filmer med veldig mye raske scener.

Anonymkode: c33a7...aae

Skrevet
3 hours ago, Anonym bruker said:

To kill a Mockingbird og Gjøkeredet ville jeg lest bøkene av før du ser filmene, Hi.

Frihetens regn, Forrest Gump og Schindlers liste bør du se.

Det er veldig mange filmer "alle" har sett som jeg ikke har sett, også flere fra din liste, Hi. Haisommer har jeg heller aldri sett, og vil heller ikke gjøre det. Har unngått de fleste thrillere, unngår filmer med for mye blod og gørr. Unngår også for bråkete filmer med veldig mye raske scener.

Anonymkode: c33a7...aae

Takk for tips :) Jeg elsker Jaws og veldig glad i skrekk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...