Gå til innhold

Litt inspirert, hva er det verste du har opplevd med en kollega?

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, Pashla skrev:

Betryggende å høre! 

Jeg gikk selvsagt rett til styrer med problemet, og barna ble godt ivaretatt, og foreldrene ble kalt inn til hastemøte samme kveld der alt ble forklart. Noen av barna synes det var traumatisk 

Anonymkode: b2f54...cbc

Fortsetter under...

54 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg gikk selvsagt rett til styrer med problemet, og barna ble godt ivaretatt, og foreldrene ble kalt inn til hastemøte samme kveld der alt ble forklart. Noen av barna synes det var traumatisk 

Anonymkode: b2f54...cbc

Det kan jeg forstå. Det er skremmende å bli vitne til vold.

15 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har oppøevd mange lignende episoder i barnehage. Det virker som om en del sliter veldig med å være profesjonell når jobben også innebærer relasjoner til barn. 

Den med sjokkerende var likevel da jeg etter ferdig studie jobber noen måneder i et vikariat før jeg skulle til utlandet å studere mer. Den ene medarbeideren la meg helt tydelig for hat i det jeg kom inn døra. Det var veldig utfordrende fordi hun var veldig godt likt i barnehagen og hadde mye med sjefen å gjøre på fritiden.

Da jeg startet hadde pedagogen på gruppa vært sykemeldt i felte uker og de hadde ikke vært ute og lekt siden da. De skyldte på at det var for kaldt for de små, noe det absolutt ikke var, og uansett har en alltid mulighet til å gå inn igjen om det faktisk er for kaldt. Da jeg insisterte på utelek gikk denne dama rundt og prøvde å overtale to og treåringene på gruppa til å nekte å kle på seg.

De skjønte ikke bæret, for de gledet seg til å endelig gå ut😝

Det var mange andre mer eller mindre subtile episoder. I min uerfarenhet visste jeg ikke helt hvordan jeg skulle ta tak i det, men ga beskjed til leder da vikariatet var over.

Anonymkode: 680cd...43c

What 😳?!

Anonymkode: ac5d8...d9c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...