Anonym bruker Skrevet 4. september 2020 #1 Del Skrevet 4. september 2020 Etter flere år med en kollega jeg er usikker på har en diagnose eller bare er helt skrudd, trenger jeg å høre at jeg ikke er alene om det. Min historie, årevis med en kollega som har neglisjert arbeidsoppgavene. Veldig sjarmerende og god til å prate for seg. Legger skylden på alle andre. Flere har meldt misnøye pga oppgaver som ikke er gjort, da er det så klart noen andre som er årsaken. Jeg ble utsatt for det selv. Ga beskjed da jeg var nødt til å ta over en del oppgaver i forbindelse med en sykmelding. Det var tydelig at rutiner og arbeidsoppgaver ikke var gjort i nærheten av kravene vi har. Da var det hulking og tårer hvor jeg ble fremstilt som slem og med lite empati fordi jeg sa i fra om konkrete mislighold. Over år konstante stikk i min retning, antydning til at min mann er utro, at barn med diagnose er tilbakestående (har ett barn som er prematur og sliter på skolen) osv.. pakket godt inn slik at du forstår det er bevisst, men ikke får arrestert det der og da. Arbeidsgiver har hun svindlet for flere hundre tusen. Utrolig hva hun har klart å prate seg unna. Etter å ha sjekket det opp, viser det seg at rettssakene hun har vært i ikke har eksistert (grunnen til at arbeidsgiver ikke tok tak i alt fravær). Årevis med løgn, et eksempel var fravær pga hjernerystelse, så henne på direktesending på nrk samme dagen. Jeg er så glad dette mennesket er ute av mitt liv! Hva er din mest absurde kollegahistorie? Anonymkode: 22bdf...b5f Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144407408-litt-inspirert-hva-er-det-verste-du-har-opplevd-med-en-kollega/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. september 2020 #2 Del Skrevet 4. september 2020 Jeg hadde en kollega som åpenbart ikke var helt psykisk frisk. Hun var ikke på vår arbeidsplass veldig lenge, men rakk å gjøre så mye rart. Stjal mat og utstyr, gjemte ting, kunne finne på å ta f.eks alle konvoluttene inn til sin avdeling slik at ingen andre fant noe, kjeftet på folk helt ut av det blå, beskyldte oss andre for å være ute etter henne på ulike vis. Hun var ok mot kunder, men fryktelig svingende i humøret mot oss andre. Da jeg tok henne på fersken i å spise min matpakke på kjøkkenet så vred hun det til at jeg var ufin og frekk som ikke unnet henne god mat, og baksnakket meg til alle de andre. Da hadde historien blitt til at jeg nektet henne å spise sin egen mat, for jeg ville at hun skulle sulte. Det toppet seg da hun gikk til fysisk angrep på meg og en kollega på et møte. Slo, sparka, kasta ting. Damen var ikke frisk, og det unnskylder jo det hun gjorde, men det gjorde det ikke noe enklere å forholde seg til henne. Anonymkode: cef0b...6d6 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144407408-litt-inspirert-hva-er-det-verste-du-har-opplevd-med-en-kollega/#findComment-149377093 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. september 2020 #3 Del Skrevet 4. september 2020 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg hadde en kollega som åpenbart ikke var helt psykisk frisk. Hun var ikke på vår arbeidsplass veldig lenge, men rakk å gjøre så mye rart. Stjal mat og utstyr, gjemte ting, kunne finne på å ta f.eks alle konvoluttene inn til sin avdeling slik at ingen andre fant noe, kjeftet på folk helt ut av det blå, beskyldte oss andre for å være ute etter henne på ulike vis. Hun var ok mot kunder, men fryktelig svingende i humøret mot oss andre. Da jeg tok henne på fersken i å spise min matpakke på kjøkkenet så vred hun det til at jeg var ufin og frekk som ikke unnet henne god mat, og baksnakket meg til alle de andre. Da hadde historien blitt til at jeg nektet henne å spise sin egen mat, for jeg ville at hun skulle sulte. Det toppet seg da hun gikk til fysisk angrep på meg og en kollega på et møte. Slo, sparka, kasta ting. Damen var ikke frisk, og det unnskylder jo det hun gjorde, men det gjorde det ikke noe enklere å forholde seg til henne. Anonymkode: cef0b...6d6 Hjelpes. Det er helt vilt 😳 Anonymkode: 22bdf...b5f Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144407408-litt-inspirert-hva-er-det-verste-du-har-opplevd-med-en-kollega/#findComment-149377105 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. september 2020 #4 Del Skrevet 4. september 2020 Har opplevd seksuell trakassering, en gang fra en mann, en gang fra en bi kvinne. Kunne en gang dokumentere at en kollega ikke gjorde jobben sin iflg. loven, men med en konfliktsky ledelse endte jeg som syndebukk selv om jeg aldri hadde gjort noe annet enn å varsle om lovbruddene, så jeg sluttet. Et halvt år etter hadde seks av ti sluttet pga. samme person. En stund etter det igjen kom ledelsen der til meg og beklaget måten de hadde behandlet meg, men det ble på en måte litt for tamt, selv om jeg satte pris på det. Det kostet meg dyrt. Og så hadde jeg senere en kollega som foran andre "innpakket", men like fullt ganske direkte, beskyldte meg for å ha stjålet mange tusen kroner fra kassa (viste seg at vedkommende selv hadde vært i banken med dem, men glemt å legge kvitteringen der den skulle). Da greide jeg heldigvis å holde meg helt rolig og ga et svar som var så avbalansert samtidig som det viste at vedkommende selv kanskje burde ha bedre oversikt over hva denne selv gjorde, at det ble aldri de ryktene om meg som vedkommende tydeligvis hadde forsøkt å få til. Det var helt tydelig at vedkommende hadde trodd jeg skulle gå i forsvar og også hisse meg opp, men det at jeg var så saklig punkterte beskyldningene, heldigvis. Hadde allerede bestemt meg for å slutte der, og det var måten vedkommende tydeligvis skulle prøve å "forklare" for andre hvorfor jeg sluttet (var jo så mye enklere enn å fortelle hvor sprø personen selv var blitt). Det er veldig synd, men slik arbeidslivet fungerer, og med så mange dårlige ledere som det er mange steder, så er det ofte varslerne som ender som syndebukker, uansett hva den skyldige har gjort og hvor alvorlig det er. Dette er et alvorlig problem for arbeidslivet, for det gjør at arbeidssteder taper kompetanse og beholder inkompetanse, og det fører dessverre også ofte til langvarige sykemeldinger og noen ganger også til uførhet hos de som blir behandlet verst. Samfunnsøkonomisk er det et stort problem! Anonymkode: 76e1a...b83 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144407408-litt-inspirert-hva-er-det-verste-du-har-opplevd-med-en-kollega/#findComment-149377167 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. september 2020 #5 Del Skrevet 4. september 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har opplevd seksuell trakassering, en gang fra en mann, en gang fra en bi kvinne. Anonymkode: 76e1a...b83 Tviler. Anonymkode: 1a0c6...69d Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144407408-litt-inspirert-hva-er-det-verste-du-har-opplevd-med-en-kollega/#findComment-149377173 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. september 2020 #6 Del Skrevet 4. september 2020 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tviler. Anonymkode: 1a0c6...69d Ja, det må du jo endelig bare tvile på, det er like fullt sannheten. Hvorfor tviler du? Pluss på at dama hadde sterke psykopatiske trekk i tillegg, så var det mildt sagt lite trivelig. Jeg er hetero selv, helt greit at noen, uansett kjønn, prøver seg, men jeg forventer av enhver å akseptere et nei, noe hun ikke gjorde. Jeg forventer også at man i et profesjonelt kollegium greier å oppføre seg nettopp... profesjonelt. Det var noe hun aldri greide, hverken kollegialt eller følge lovverket hun var pliktig til å følge i jobben sin. Anonymkode: 76e1a...b83 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144407408-litt-inspirert-hva-er-det-verste-du-har-opplevd-med-en-kollega/#findComment-149377176 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. september 2020 #7 Del Skrevet 4. september 2020 Når overlegen på jobb i fylla omtrent trua meg til å bli med han hjem mens kona, sønnen og deres nyfødte baby var på ferie. I etterkant snakka han ikke til meg på fjorten dager fordi han var furten 😂😂😂 Anonymkode: 27249...61d Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144407408-litt-inspirert-hva-er-det-verste-du-har-opplevd-med-en-kollega/#findComment-149377180 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. september 2020 #8 Del Skrevet 4. september 2020 God kollega av meg som jeg hadde kjent i mange år og kalt god venn. Ble dømt som Norges verste nettovergriper mot unge jenter helt ned i 10 års alderen. Jeg må si jeg har aldri vert så «tatt på sengen» noensinne. Er fortsatt sjokkert og det er noen år siden nå Anonymkode: 98f95...3fb Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144407408-litt-inspirert-hva-er-det-verste-du-har-opplevd-med-en-kollega/#findComment-149377241 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. september 2020 #9 Del Skrevet 4. september 2020 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Etter flere år med en kollega jeg er usikker på har en diagnose eller bare er helt skrudd, trenger jeg å høre at jeg ikke er alene om det. Min historie, årevis med en kollega som har neglisjert arbeidsoppgavene. Veldig sjarmerende og god til å prate for seg. Legger skylden på alle andre. Flere har meldt misnøye pga oppgaver som ikke er gjort, da er det så klart noen andre som er årsaken. Jeg ble utsatt for det selv. Ga beskjed da jeg var nødt til å ta over en del oppgaver i forbindelse med en sykmelding. Det var tydelig at rutiner og arbeidsoppgaver ikke var gjort i nærheten av kravene vi har. Da var det hulking og tårer hvor jeg ble fremstilt som slem og med lite empati fordi jeg sa i fra om konkrete mislighold. Over år konstante stikk i min retning, antydning til at min mann er utro, at barn med diagnose er tilbakestående (har ett barn som er prematur og sliter på skolen) osv.. pakket godt inn slik at du forstår det er bevisst, men ikke får arrestert det der og da. Arbeidsgiver har hun svindlet for flere hundre tusen. Utrolig hva hun har klart å prate seg unna. Etter å ha sjekket det opp, viser det seg at rettssakene hun har vært i ikke har eksistert (grunnen til at arbeidsgiver ikke tok tak i alt fravær). Årevis med løgn, et eksempel var fravær pga hjernerystelse, så henne på direktesending på nrk samme dagen. Jeg er så glad dette mennesket er ute av mitt liv! Hva er din mest absurde kollegahistorie? Anonymkode: 22bdf...b5f Hjelpes. Anonymkode: ac5d8...d9c Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144407408-litt-inspirert-hva-er-det-verste-du-har-opplevd-med-en-kollega/#findComment-149377253 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr. Freeze Skrevet 4. september 2020 #10 Del Skrevet 4. september 2020 28 minutter siden, Anonym bruker skrev: God kollega av meg som jeg hadde kjent i mange år og kalt god venn. Ble dømt som Norges verste nettovergriper mot unge jenter helt ned i 10 års alderen. Jeg må si jeg har aldri vert så «tatt på sengen» noensinne. Er fortsatt sjokkert og det er noen år siden nå Anonymkode: 98f95...3fb Herregud 😳 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144407408-litt-inspirert-hva-er-det-verste-du-har-opplevd-med-en-kollega/#findComment-149377254 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. september 2020 #11 Del Skrevet 4. september 2020 10 minutter siden, Mr. Freeze skrev: Herregud 😳 Ja hadde aldri aldri aldri trodd det hadde barn og kone selv 😢 Anonymkode: 98f95...3fb Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144407408-litt-inspirert-hva-er-det-verste-du-har-opplevd-med-en-kollega/#findComment-149377258 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. september 2020 #12 Del Skrevet 4. september 2020 Ingenting i nærheten av dere forteller her å har stortsett hatt veldig greie kollegaer men disse to reagerer jeg negativt på: En kollega som er kjempe hyggelig mot alle å viser interesse for livene dereS,men slenger så mye dritt om personen når hun går 😡 Hadde en kollega som egentlig var en grei person og som er kjempe flink med unger de fleste ungene hadde hun som favoritt. Jeg var ny der mens hun hadde jobbet der i mange år. Hvis ett barn slo seg å jeg var nærmest så tok jeg opp barnet for å trøste,men da kom "Trine" å sier til barnet "stakkar slo du deg? Skal du komme til Trine så kan jeg trøste? ". Dette gjorde hun hver gang! Barna blir jo ikke trygg på meg når hun alltid tok over alle situasjoner. Skulle jeg skifte bleie på ett barn så spør hun om barnet "skal Trine skifte bleie på deg istedet? ". Da svarer jo selvsagt barna ja ettersom ikke de kjente meg så godt. Fikk høre i ettertid at hun var sånn mot de andre ansatte også. Tror ikke egentlig hun mente noe vondt med det,men er ikke lett å komme inn i barnehage som ny når jeg føler jeg ikke fikk sjansen til å vise at jeg er flink med barn. Anonymkode: 86864...74b Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144407408-litt-inspirert-hva-er-det-verste-du-har-opplevd-med-en-kollega/#findComment-149377267 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. september 2020 #13 Del Skrevet 5. september 2020 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Har opplevd seksuell trakassering, en gang fra en mann, en gang fra en bi kvinne. Kunne en gang dokumentere at en kollega ikke gjorde jobben sin iflg. loven, men med en konfliktsky ledelse endte jeg som syndebukk selv om jeg aldri hadde gjort noe annet enn å varsle om lovbruddene, så jeg sluttet. Et halvt år etter hadde seks av ti sluttet pga. samme person. En stund etter det igjen kom ledelsen der til meg og beklaget måten de hadde behandlet meg, men det ble på en måte litt for tamt, selv om jeg satte pris på det. Det kostet meg dyrt. Og så hadde jeg senere en kollega som foran andre "innpakket", men like fullt ganske direkte, beskyldte meg for å ha stjålet mange tusen kroner fra kassa (viste seg at vedkommende selv hadde vært i banken med dem, men glemt å legge kvitteringen der den skulle). Da greide jeg heldigvis å holde meg helt rolig og ga et svar som var så avbalansert samtidig som det viste at vedkommende selv kanskje burde ha bedre oversikt over hva denne selv gjorde, at det ble aldri de ryktene om meg som vedkommende tydeligvis hadde forsøkt å få til. Det var helt tydelig at vedkommende hadde trodd jeg skulle gå i forsvar og også hisse meg opp, men det at jeg var så saklig punkterte beskyldningene, heldigvis. Hadde allerede bestemt meg for å slutte der, og det var måten vedkommende tydeligvis skulle prøve å "forklare" for andre hvorfor jeg sluttet (var jo så mye enklere enn å fortelle hvor sprø personen selv var blitt). Det er veldig synd, men slik arbeidslivet fungerer, og med så mange dårlige ledere som det er mange steder, så er det ofte varslerne som ender som syndebukker, uansett hva den skyldige har gjort og hvor alvorlig det er. Dette er et alvorlig problem for arbeidslivet, for det gjør at arbeidssteder taper kompetanse og beholder inkompetanse, og det fører dessverre også ofte til langvarige sykemeldinger og noen ganger også til uførhet hos de som blir behandlet verst. Samfunnsøkonomisk er det et stort problem! Anonymkode: 76e1a...b83 Veldig synd at det blir slik. Kan forstå at det er ubehagelig for ledelse, men så lenge varsler er konkret og dokumenterer kan jeg ikke forstå hvordan de kan kaste varsleren foran bussen. Det er et stort problem. Noen arbeidsplasser går til grunne pga enkeltpersoner som får holde på. All kred til deg som beholdt roen. Det krever en del når en kjenner frustrasjonen bobler innvendig. For mitt vedkommende var jeg nødt til å holde veldig avstand, jeg har brukt år på å bygge kompetansen og relasjonen til kundene og kjente på at jeg skal fader ikke gi opp mine muligheter pga noen andres valg. Men det har kostet mye og var nære på flere ganger. I dag er det heldigvis historie og jeg kan endelig jobbe som normalt igjen. Anonymkode: 22bdf...b5f Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144407408-litt-inspirert-hva-er-det-verste-du-har-opplevd-med-en-kollega/#findComment-149377302 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. september 2020 #14 Del Skrevet 5. september 2020 8 timer siden, Anonym bruker skrev: God kollega av meg som jeg hadde kjent i mange år og kalt god venn. Ble dømt som Norges verste nettovergriper mot unge jenter helt ned i 10 års alderen. Jeg må si jeg har aldri vert så «tatt på sengen» noensinne. Er fortsatt sjokkert og det er noen år siden nå Anonymkode: 98f95...3fb 😱 det er rett og slett både tragisk og sjokkerende. Anonymkode: 22bdf...b5f Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144407408-litt-inspirert-hva-er-det-verste-du-har-opplevd-med-en-kollega/#findComment-149377304 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. september 2020 #15 Del Skrevet 5. september 2020 Jeg behandlet henne som en kollega, men hun var min ansatt. Jeg trente henne opp i læretiden hennes. Hun var godt lønnet og fikk mye ansvar som hun tok på strak arm! Hun var bare helt topp på alle måter mens jeg gikk igjennom en tøff helseperiode. Det jeg ikke visste var at hun underslo penger for nærmere en million! Når det hele ble avdekket så stakk hun av. Politiet henla saken 😣 Jeg slo meg personlig konkurs og blir aldri å starte opp som selvstendig næringsdrivende igjen og ha ansatte. Brent for livet på denne måten. Anonymkode: c0112...45f Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144407408-litt-inspirert-hva-er-det-verste-du-har-opplevd-med-en-kollega/#findComment-149377308 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. september 2020 #16 Del Skrevet 5. september 2020 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Ingenting i nærheten av dere forteller her å har stortsett hatt veldig greie kollegaer men disse to reagerer jeg negativt på: En kollega som er kjempe hyggelig mot alle å viser interesse for livene dereS,men slenger så mye dritt om personen når hun går 😡 Hadde en kollega som egentlig var en grei person og som er kjempe flink med unger de fleste ungene hadde hun som favoritt. Jeg var ny der mens hun hadde jobbet der i mange år. Hvis ett barn slo seg å jeg var nærmest så tok jeg opp barnet for å trøste,men da kom "Trine" å sier til barnet "stakkar slo du deg? Skal du komme til Trine så kan jeg trøste? ". Dette gjorde hun hver gang! Barna blir jo ikke trygg på meg når hun alltid tok over alle situasjoner. Skulle jeg skifte bleie på ett barn så spør hun om barnet "skal Trine skifte bleie på deg istedet? ". Da svarer jo selvsagt barna ja ettersom ikke de kjente meg så godt. Fikk høre i ettertid at hun var sånn mot de andre ansatte også. Tror ikke egentlig hun mente noe vondt med det,men er ikke lett å komme inn i barnehage som ny når jeg føler jeg ikke fikk sjansen til å vise at jeg er flink med barn. Anonymkode: 86864...74b Jeg har oppøevd mange lignende episoder i barnehage. Det virker som om en del sliter veldig med å være profesjonell når jobben også innebærer relasjoner til barn. Den med sjokkerende var likevel da jeg etter ferdig studie jobber noen måneder i et vikariat før jeg skulle til utlandet å studere mer. Den ene medarbeideren la meg helt tydelig for hat i det jeg kom inn døra. Det var veldig utfordrende fordi hun var veldig godt likt i barnehagen og hadde mye med sjefen å gjøre på fritiden. Da jeg startet hadde pedagogen på gruppa vært sykemeldt i felte uker og de hadde ikke vært ute og lekt siden da. De skyldte på at det var for kaldt for de små, noe det absolutt ikke var, og uansett har en alltid mulighet til å gå inn igjen om det faktisk er for kaldt. Da jeg insisterte på utelek gikk denne dama rundt og prøvde å overtale to og treåringene på gruppa til å nekte å kle på seg. De skjønte ikke bæret, for de gledet seg til å endelig gå ut😝 Det var mange andre mer eller mindre subtile episoder. I min uerfarenhet visste jeg ikke helt hvordan jeg skulle ta tak i det, men ga beskjed til leder da vikariatet var over. Anonymkode: 680cd...43c Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144407408-litt-inspirert-hva-er-det-verste-du-har-opplevd-med-en-kollega/#findComment-149377311 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. september 2020 #17 Del Skrevet 5. september 2020 Ei jeg jobber med ble sur pga at jeg ikke spurte om hun skulle bli med på sommerfesten. Jeg spurte de andre. Grunnen til at jeg ikke spurte henne var at hun sa, flere ganger, at hun ikke giddet å dra på festen fordi det var bare kjedelige folk der. Så da innbydelsen til festen kom skrev jeg meg opp og spurte ikke henne. Det værste er at hun fikk 2 andre til å bli sur på meg. De snakket til meg når de måtte ja, men jeg så på de at det var noe som plaget de. Anonymkode: 2d6cc...e10 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144407408-litt-inspirert-hva-er-det-verste-du-har-opplevd-med-en-kollega/#findComment-149377365 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. september 2020 #18 Del Skrevet 5. september 2020 Jeg jobbet i barnehage da jeg var 23 år. Det var 4 avdelinger der, og en dag var avdelingsleder på ene avdelingen syk. Styrer i barnehagen spurte meg om jeg kunne ta den avdelingen den dagen. Noe som var helt i orden for meg, for jeg hadde i kontrakten min at dersom jeg var stedfortreder for avdelingsleder, så fikk jeg mer lønn. Damen som jobbet som assistent på avdelingen likte ikke at jeg kom inn og «tok over avdelingen» med mine dumme innfall. Men alle avdelinger skulle gjøre alt på en bestemt måte, for at det ikke skulle bli vanskelig for andre avdelinger å bistå ved sykdom. Så da det ble nok for henne tok kun tak i armen min og dro i meg så jeg havnet i veggen. Så slo hun til med de verste gloser hun kunne komme på før hun avsluttet med å heve hånden. Da fikk jeg sagt til henne at barna så på, så hun burde la det være. Hun var fysisk mye sterkere enn meg. En annen kollega i den samme barnehagen gikk i bikini på jobb. hun var 60 og hadde ikke forfalt vakkert kan man si. Fedre som hentet barna klarte ikke se på henne en gang. Så har vi den siste. En kollega da jeg var lærling som frisør. Hver mandag morgen kom hun på jobb en halvtime etter meg. Hun hadde da skrevet opp i min timeliste at jeg skulle vaske og føhne hennes hår. Jeg trengte treningen visstnok. Sjefen min var ikke enig i det, så hun opererte med forskjellige navn hver gang. Og så pusset hun det ut (vi hadde bok og skrev med blyant) når jeg hadde gjort jobben. Hun klaget også på en farge jeg hadde gitt en kunde. Kunden var strålende fornøyd med fargen, for den hadde blitt akkurat slik hun ville ha den, men hun fikk da høre av min kollega at det ble et grusomt resultat. Hun luktet svarte og kom på jobb med fett hår, så det ble så mange klager på henne at hun fikk sparken Anonymkode: b2f54...cbc Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144407408-litt-inspirert-hva-er-det-verste-du-har-opplevd-med-en-kollega/#findComment-149377384 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. september 2020 #19 Del Skrevet 5. september 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg behandlet henne som en kollega, men hun var min ansatt. Jeg trente henne opp i læretiden hennes. Hun var godt lønnet og fikk mye ansvar som hun tok på strak arm! Hun var bare helt topp på alle måter mens jeg gikk igjennom en tøff helseperiode. Det jeg ikke visste var at hun underslo penger for nærmere en million! Når det hele ble avdekket så stakk hun av. Politiet henla saken 😣 Jeg slo meg personlig konkurs og blir aldri å starte opp som selvstendig næringsdrivende igjen og ha ansatte. Brent for livet på denne måten. Anonymkode: c0112...45f Herregud, så ille. Drev du enkeltmannsforetak eller AS? Håper ikke du endte opp med gjelden personlig. Anonymkode: 22bdf...b5f Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144407408-litt-inspirert-hva-er-det-verste-du-har-opplevd-med-en-kollega/#findComment-149377423 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 5. september 2020 #20 Del Skrevet 5. september 2020 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Damen som jobbet som assistent på avdelingen likte ikke at jeg kom inn og «tok over avdelingen» med mine dumme innfall. Men alle avdelinger skulle gjøre alt på en bestemt måte, for at det ikke skulle bli vanskelig for andre avdelinger å bistå ved sykdom. Så da det ble nok for henne tok kun tak i armen min og dro i meg så jeg havnet i veggen. Så slo hun til med de verste gloser hun kunne komme på før hun avsluttet med å heve hånden. Da fikk jeg sagt til henne at barna så på, så hun burde la det være. Hun var fysisk mye sterkere enn meg. Anmeldte du? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144407408-litt-inspirert-hva-er-det-verste-du-har-opplevd-med-en-kollega/#findComment-149377519 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. september 2020 #21 Del Skrevet 5. september 2020 Jobbet som dagmamma for maaange år siden. Mor og far til barna hadde nettopp gått fra hverandre og far var ikke helt i vater. Han begynte å spre rykter til felles kjente om at jeg slo barna hans og at jeg snakket i telefon hele dagen og at derfor måtte sperre linjen (fasttelefon). Sannheten var at han ikke hadde betalt regningen. Og jeg slo selvfølgelig IKKE barna. Han hadde i tillegg en dartskive i stua med bilde av mammaens nye mann i midten som han kastet piler på. Aldri vært så lykkelig som siste dagen i den jobben! Anonymkode: ff851...853 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144407408-litt-inspirert-hva-er-det-verste-du-har-opplevd-med-en-kollega/#findComment-149377551 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. september 2020 #22 Del Skrevet 5. september 2020 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jobbet som dagmamma for maaange år siden. Mor og far til barna hadde nettopp gått fra hverandre og far var ikke helt i vater. Han begynte å spre rykter til felles kjente om at jeg slo barna hans og at jeg snakket i telefon hele dagen og at derfor måtte sperre linjen (fasttelefon). Sannheten var at han ikke hadde betalt regningen. Og jeg slo selvfølgelig IKKE barna. Han hadde i tillegg en dartskive i stua med bilde av mammaens nye mann i midten som han kastet piler på. Aldri vært så lykkelig som siste dagen i den jobben! Anonymkode: ff851...853 Hvordan vet du det? Anonymkode: 5ea61...253 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144407408-litt-inspirert-hva-er-det-verste-du-har-opplevd-med-en-kollega/#findComment-149377554 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. september 2020 #23 Del Skrevet 5. september 2020 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvordan vet du det? Anonymkode: 5ea61...253 Fordi jeg jobbet hjemme hos dem og så det selv. Anonymkode: ff851...853 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144407408-litt-inspirert-hva-er-det-verste-du-har-opplevd-med-en-kollega/#findComment-149377556 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. september 2020 #24 Del Skrevet 5. september 2020 9 timer siden, Pashla skrev: Anmeldte du? Nei, men hun mistet jobben den dagen. Anonymkode: b2f54...cbc Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144407408-litt-inspirert-hva-er-det-verste-du-har-opplevd-med-en-kollega/#findComment-149378011 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 5. september 2020 #25 Del Skrevet 5. september 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei, men hun mistet jobben den dagen. Anonymkode: b2f54...cbc Betryggende å høre! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144407408-litt-inspirert-hva-er-det-verste-du-har-opplevd-med-en-kollega/#findComment-149378016 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå