Gå til innhold

Skiathos

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter og drømmer meg bort på nett, og håper at neste sommer bringer med seg bedre tider. Men, lurer da på om noen har erfaringer med å reise til Skiathos? Synes det ser så koselig ut der, og fant noen koselige hoteller helt nede på stranda. Er det noe å gjøre der, annet enn sol, bading og mat?

Anonymkode: 6b3df...158

Skrevet

Ingen??

Anonymkode: 6b3df...158

Skrevet

Riktignok noen år siden jeg var der men jeg trivdes veldig og vil gjerne tilbake engang. Det er en rolig øy, det skjer ikke så veldig mye. Men vi leide bil og dro på baksiden av øya på strender med få andre, vi fant også et hunde shelter på veien opp hvor vi gikk tur med hundene i området. Vi dro også på riding i fjellene sammen med mange andre. Det gikk mange turistbåter rundt til de andre øyene om man ville utforske de, samt båter til de stedene de filmet mamma mia filmen.Vi var mest på strender og utforsket området da jeg drev med geocaching på den tiden, så vi fant mye fine steder, samt en ruinby på baksiden av øya.

Husker også vi fant en veldig god pizza resturang langt oppi åssiden med utsikt over Skiathos by og langt utover.

Anonymkode: 5fc02...ab2

Skrevet

Er visst nydelig der

Anonymkode: 61ec1...336

Skrevet

Det er koselig der. Ikke så veldig mye å gjøre annet enn å leie bil og utforske øya eller ta båtturer i området. Perfekt ferie for meg, og jeg vil gjerne tilbake.

Anonymkode: cbee7...ada

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...