Anonym bruker Skrevet 2. september 2020 #1 Skrevet 2. september 2020 Kan man bestille noe koselig minne i bildekvalitet? Tips? Så lurer jeg på om jeg skulle bestilt en jentetur,noe vi trenger da hun har 3 søsken. Tips til tur?Andre koselige gaver som blir gode minner? Anonymkode: 29170...16a
Anonym bruker Skrevet 3. september 2020 #2 Skrevet 3. september 2020 Vi har laget bilde bok til hver av barne. En dobbeltside for hvert år med born bilder og skrift med spesielle hendelser. Mine vil helst på tur med søsken framfor alenetur. De synes faktisk det er hyggeligere med jentetur sammen med søsknene enn bare en og en😁 Anonymkode: 61fb8...f4f
Anonym bruker Skrevet 3. september 2020 #3 Skrevet 3. september 2020 Du kjøper vel ikke reise nå? Anonymkode: e5f5a...e4a
Anonym bruker Skrevet 3. september 2020 #4 Skrevet 3. september 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Du kjøper vel ikke reise nå? Anonymkode: e5f5a...e4a Det trenger jo ikke være en utenlandsreise. Anonymkode: 3522c...5cc
Anonym bruker Skrevet 3. september 2020 #5 Skrevet 3. september 2020 Jeg laget et lite album til sønnen min hvor også gjestene kunne skrive en hilsen. Anonymkode: 63b92...d06
Anonym bruker Skrevet 3. september 2020 #6 Skrevet 3. september 2020 17 hours ago, Anonym bruker said: Kan man bestille noe koselig minne i bildekvalitet? Tips? Så lurer jeg på om jeg skulle bestilt en jentetur,noe vi trenger da hun har 3 søsken. Tips til tur?Andre koselige gaver som blir gode minner? Anonymkode: 29170...16a kan vel ikke reise nå uansett, blir jo evt bare danmark eller finland som er åpen nå. et hyggelig spa opphold Anonymkode: 4f87c...dc5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå