Gå til innhold

Akutte smerter i høyre hofte

Anbefalte innlegg

Skrevet

For tre dager siden fikk jeg akutte smerter i høyre hofte. Har smurt jevnt med Voltarol forte siden smertene oppstod, men fungerer ikke. Må ty til paracet gjennom dagen for kunne fungerer. Eneste gangene jeg ikke har vondt er når jeg ligger langflat på magen med hoften utstrekt, ellers gjør det vondt hele tiden. Kjempe vondt når jeg beveger meg, hver minste bevegelse. 

Jeg skjønner at det høyst sannsynlig er en betennelse, føles sånn. Men da burde vel kroppen responert på Voltarol salven. 

Noen tips til å få vekk smertene??? Holder på å bli gal. 

Anonymkode: ccc63...746

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

For tre dager siden fikk jeg akutte smerter i høyre hofte. Har smurt jevnt med Voltarol forte siden smertene oppstod, men fungerer ikke. Må ty til paracet gjennom dagen for kunne fungerer. Eneste gangene jeg ikke har vondt er når jeg ligger langflat på magen med hoften utstrekt, ellers gjør det vondt hele tiden. Kjempe vondt når jeg beveger meg, hver minste bevegelse. 

Jeg skjønner at det høyst sannsynlig er en betennelse, føles sånn. Men da burde vel kroppen responert på Voltarol salven. 

Noen tips til å få vekk smertene??? Holder på å bli gal. 

Anonymkode: ccc63...746

Prøvd tabletter mot betennelse?  

Anonymkode: ab500...458

Skrevet

Jeg ville ring kiropraktor i morgen tidlig og bedt om en akuttime der, kan være bekkensmerter også, at du har fått en låsning.

Har du gjort noe spesielt før disse smertene oppstod? Samme dag eller få dager før?

Føles det muskulært så ville jeg forsøkt å tøye setemuskulaturen og hoftebøyeren (google tøyning av disse), men ville uansett tatt en sjekk hos kiropraktor.

God bedring :)

Anonymkode: 6d454...3b5

Skrevet

Gå til legen.

Anonymkode: 28da5...91d

Skrevet

Jeg hadde blodpropp i hofta. Det var etter en stor operasjon da, men etter at jeg ble skrevet ut fra sykehuset og var begynt å bevege meg. Ikke hevelse, ikke misfarging. Bare vondt. Ble oppdaget på ct som ikke ble tatt pga hofta. Kontakt lege, er mitt råd. 

Anonymkode: 8bf69...854

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...