GÃ¥ til innhold

Er Toro pannekake god?🤔

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså den ferdigposen der en kan tilsetter vann?

Anonymkode: 8523f...f9c

Fortsetter under...

Skrevet

Ja, vi bruker kun den. Bruk mindre vann enn det som står på pakka.  Og bacon! Og hjemmelaget blåbærsyltetøy:)

Anonymkode: d217d...cb4

Skrevet

De smaker ikke så mye, ungene her synes hjemmelaget er bedre.

Men jeg bruker den av og til likevel, bytter da ut en halvliter av vannet med h-melk, tilsetter et egg eller to og litt smeltet meierismør, da merker de ikke at det er toro-pannekaker ;)

Veldig greie på tur da, om du skal steke pannekaker på bål.

Anonymkode: 44ef9...05d

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men jeg bruker den av og til likevel, bytter da ut en halvliter av vannet med h-melk, tilsetter et egg eller to og litt smeltet meierismør, da merker de ikke at det er toro-pannekaker ;)

Flott. Hvor mange får vi av en familiepakning?. Ei på besøk til middag så blir 6 stk og vil ikke ha for få🙈 

Skrevet
42 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Flott. Hvor mange får vi av en familiepakning?. Ei på besøk til middag så blir 6 stk og vil ikke ha for få🙈 

Ville hatt to slike pakker 

Anonymkode: 5f6f9...477

Annonse

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ville hatt to slike pakker 

Anonymkode: 5f6f9...477

👌

Skrevet

Ja vi brukee kun den.

Anonymkode: ffde8...a01

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Berekna visst god tid🙈Dattera på 10 og venninna ville steke. Skal egentlig være middag halv 4, de begynte å steke 13.45 og sikkert ferdig i løpet av en halv time. Går det ann å ha de på 100 grader i ovn frem til middag. 

Skrevet

Den smaker ikke like godt som hjemmelaget, men grei nok på tur. Hjemme er det omtrent likeraskt å lage den fra bunnen.

Anonymkode: c3c87...775

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Berekna visst god tid🙈Dattera på 10 og venninna ville steke. Skal egentlig være middag halv 4, de begynte å steke 13.45 og sikkert ferdig i løpet av en halv time. Går det ann å ha de på 100 grader i ovn frem til middag. 

Sett ned til 80 grader og dekk til så de ikke tørker ut.

Anonymkode: c3c87...775

Skrevet

Vi bruker bare den. På den lille pakka bruker jeg 0,5dl mindre vann. Hvorfor aner jeg ikke, men jeg bare gjør det. Minsta klaga over at hun ikke fikk så gode pannekaker som meg, så vi laget de sammen her endag og det var da jeg ble obs på det. Fant da også ut at jeg var den hvile litt, det gjorde ikke hun. Lager røra, lar den hvile mens jeg dekker bordet, finner frem stekepanne osv. Vips så laget vist hun like gode som jeg gjorde. 

Det er ingen smaksbombe, men helt greie. Den lille pakka syns vi er helt perfekt. Vi spiserr pannekaker når vi er fysene på noe eller som mellommåltid siden. Jeg syns det er kjedelig å steke pannepaker, så passer med noen til oss tre bare. Blir ikke lenge mett av pannekaker heller syns jeg. Uansett hvordan de lages om de er fine ellerr grove. 

Anonymkode: 36522...d46

Skrevet

Pannekaker har fire ingredienser. Egg, mel, melk og salt, og tar et øyeblikk å røre sammen. Hvorfor Toro-pose? 

Er jo ikke noe arbeid spart, bortsett fra å knekke i litt egg. Alt annet er jo likt, begge må røres sammen, like mye oppvask, like lang tid til å svelle, samme steketid..,..

Og bonus: de hjemmelagde smaker bedre😉

Anonymkode: ad6f9...4c5

Annonse

Skrevet

Seriøst.. så enkelt som Pannekaker er å lage🤣 omg.. jaja.

Anonymkode: 0a812...cc1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...