Gå til innhold

Vekkerklokke som vekker selv den verste syvsoveren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er plaget med noen nær meg som har store problemer med å komme seg opp i tide.

Jeg leser om vekkerklokker der man må ut av sengen for å fange dem før de slutter å runge, klokker osm lager kaffe, som  har lys osv.

Men fungerer noen av disse selv for de som sover så tungt at det er på grensen til koma?

Noen med tips eller erfaringer å dele?

Anonymkode: 7b691...b44

Skrevet

Jeg er død om morgenen, men jeg kommer meg opp med tlf som vekkerklokke. Koblet på høyttaler.. med en skikkelig bråkete heavy metal låt

Anonymkode: ac27d...411

Skrevet

Slipp inn hunden. Ingen sover over glad-hund-angrep i senga.

Anonymkode: 70abf...1e2

Skrevet

16-åringen min har iphone og setter på så mange alarmer etter hverandre som det går, med høyere og høyere lyd. Han kommer seg opp og har enda ikke kommet for sent på skolen, men lett for han er det ikke ;)

Ellers sier svigermor at sånn lampe er genialt, hun har det. En sånn "sol i ansiktet lampe" som skal forhindre vinterdepresjoner, var derfor hun kjøpte den. Men det er en vekkefunksjon på den. Hun har den på nattbordet også begynner den lyse ganske svakt på et gitt tidspunkt også blir den sterkere og sterkere, til det til slutt er helt lyst på soverommet og hun våkner jo da i den prosessen hvor hjernen hennes langt inn i søvnen registrerer at det blir dag.

Anonymkode: b39a3...38f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...