Gå til innhold

Dere med 60/40 fordeling

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan deler dere det opp? 

Barnet her er 5 og har aldri sovet borte fra meg mer enn 3 netter nå nettopp.  Så må tilvennes. 

Anonymkode: 25016...3b9

Skrevet

Vet ikke om søsteren min har helt 60/40 med eksen sin, men der er barna annenhver langhelg hos far, fra torsdag til mandag. Hun leverer barna torsdag morgen også drar de til han etter barnehage/skole, også leverer han de mandag morgen og de drar til henne etter barnehage/skole.

Ferier deler de 50/50.

Anonymkode: ca5de...1d8

Skrevet

Vi har 40/60. Han er nå 17 år, men hatt det slik siden han var 1 år. Han er hos oss (far) fra vi henter på skolen onsdag til han drar hjem søndag. Noen ganger mandag nå som han er såpass stor at han går på vgs og tar bussen.

Sommerferien deles på 2, og de andre feriene tar vi bare etter hvilke uke det er. Så de deles ikke nå som han er 17 år. Han er hos den som han da normalt er hos den uka. Men hvis den ene eller andre har planer så tar vi der etter.  

Jula deles fast. annenhver jul/nyttår hos mor og hos oss.

Anonymkode: 51ad5...30a

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Vi har 40/60. Han er nå 17 år, men hatt det slik siden han var 1 år. Han er hos oss (far) fra vi henter på skolen onsdag til han drar hjem søndag. Noen ganger mandag nå som han er såpass stor at han går på vgs og tar bussen.

Sommerferien deles på 2, og de andre feriene tar vi bare etter hvilke uke det er. Så de deles ikke nå som han er 17 år. Han er hos den som han da normalt er hos den uka. Men hvis den ene eller andre har planer så tar vi der etter.  

Jula deles fast. annenhver jul/nyttår hos mor og hos oss.

Jeg mente ikke at sommeren deles i 2, men at vi har like mange uker hver om sommeren da. De fleste årene har vi delt opp i 2 og 2 uker. 

Skrevet
3 hours ago, Anonym bruker said:

Hvordan deler dere det opp? 

Barnet her er 5 og har aldri sovet borte fra meg mer enn 3 netter nå nettopp.  Så må tilvennes. 

Anonymkode: 25016...3b9

vår er snart 4, og er 60 hos far og 40 hos meg. jeg har han anhver torsdag-mandag, tar 50/50 når han begynner på skolen, han har alltid vert mest knyttet til far, så derfor ble det slik, vi har vert skilt siden han var 9mnd og hatt det samme hele tiden

Anonymkode: 80520...251

Skrevet

Kjenner noen som er mandag til og med mandag hos mor, så hos far tirsdag til søndag, så hos mor mandag til mandag igjen 🙂

Anonymkode: 13f0c...6af

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...