Anonym bruker Skrevet 29. august 2020 #26 Skrevet 29. august 2020 Var dette med eller uten kondom? I fall det var uten - vil du virkelig ta tissen til en fremmed mann - hvis renslighetsnivå og sykdomsbefengthet du ikke kjenner til - i munnen? Kjenner jeg blir dårlig bare ved tanken. Omskåret eller ei. Anonymkode: 82e48...657
beef sister Skrevet 29. august 2020 #27 Skrevet 29. august 2020 1 hour ago, EI16 said: Jeg har en tolvårig sønn som er omskåret av medisinske grunner (infeksjon), og blir virkelig lei meg over det du skriver. Nå bor vi i en storby med mangfold da, så forhåpentligvis slipper han å oppleve at kvinner (eller menn) synes penisen hans er "unaturlig" og ekkel. Selvfølgelig kan man alltid si stopp og velge fra sex, uansett grunn og midt i akten eller når som helst, men som mamma til en omskåret gutt, er det ikke noe hyggelig å høre grunnen til at du sendte ham på dør. Vi hadde ikke noe valg. Hvorfor blir du lei deg fordi en tilfeldig dame ikke finner en omskåret penis attraktiv? Sønnen din vil nok møte ganske mange som ikke ønsker å ta ham til sengs i sitt liv, hvor årsakene kan være helt andre enn omskåret penis også.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2020 #28 Skrevet 29. august 2020 Selv kunne jeg ikke tenkt meg å være sammen med en som ikke er omskjært. Så utrolig mye ekkelt som kan skjule seg under den forhuden! Og så ta den i munnen. Ellers takk. Omskjært er rent og pent. Mannen min er også strålende fornøyd med sexlivet sitt. (Og hvilken rolle spiller det at det potensielt KUNNE vært bedre?? Hva med damer som ikke får orgasme uansett hva de forsøker, mens noen får mange på rad. Sex er forskjellig med forskjellige partnere etc) Anonymkode: 42e06...1e5
Elizabeth Skrevet 29. august 2020 #29 Skrevet 29. august 2020 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Så utrolig mye ekkelt som kan skjule seg under den forhuden! Du vet virkelig ikke hva du prater om. Du vet at de fleste menn vasker pikken sin daglig? Er ikke noe mer grums der enn i høna vår.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2020 #30 Skrevet 29. august 2020 Mye finere med omskjærte peniser ❤️ Anonymkode: 62253...781
Anonym bruker Skrevet 30. august 2020 #31 Skrevet 30. august 2020 14 timer siden, EI16 skrev: Jeg har en tolvårig sønn som er omskåret av medisinske grunner (infeksjon), og blir virkelig lei meg over det du skriver. Nå bor vi i en storby med mangfold da, så forhåpentligvis slipper han å oppleve at kvinner (eller menn) synes penisen hans er "unaturlig" og ekkel. Selvfølgelig kan man alltid si stopp og velge fra sex, uansett grunn og midt i akten eller når som helst, men som mamma til en omskåret gutt, er det ikke noe hyggelig å høre grunnen til at du sendte ham på dør. Vi hadde ikke noe valg. Bu-hu. Altså, din sønn har da ikke rett på et større «vern» enn andre. Ja, han vil møte kvinner som synes penisen hans er ekkel, akkurat som menn som ikke er omskjærte vil møte kvinner som ikke liker penisen deres. Og vet du hva? Din sønn kommer også til å avvise kvinner seksuelt med utgangspunkt i fysiske attributter. Eller er det så mye mangfold i byen deres at folk med et utseende som vanligvis ikke anses som seksuelt tiltrekkende får masse tilbud om sex? Anonymkode: ff01e...62a
Anonym bruker Skrevet 30. august 2020 #33 Skrevet 30. august 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Bu-hu. Altså, din sønn har da ikke rett på et større «vern» enn andre. Ja, han vil møte kvinner som synes penisen hans er ekkel, akkurat som menn som ikke er omskjærte vil møte kvinner som ikke liker penisen deres. Og vet du hva? Din sønn kommer også til å avvise kvinner seksuelt med utgangspunkt i fysiske attributter. Eller er det så mye mangfold i byen deres at folk med et utseende som vanligvis ikke anses som seksuelt tiltrekkende får masse tilbud om sex? Anonymkode: ff01e...62a Oj, så utrolig kjip du var da? Du følte bare for å tråkke litt ekstra på en mamma som har vært livredd for sykdommen til sønnen sin og er oppriktig lei seg for at han måtte omskjæres? Han er fremdels ikke frisk, så det kan hende omskjæring blir vår minste bekymring fremover. Men klapp på skulderen til deg. Anonymkode: 19e75...d8e
Anonym bruker Skrevet 30. august 2020 #34 Skrevet 30. august 2020 Det er fint du løy for ham, og skånet følelsene hans. Mannen min ble omskåret av medisinske grunner etter at vi hadde vært sammen i flere år. Inngrepet har ikke utgjort noen forskjell her (bortsett fra at han slipper smerter og rifter, selvfølgelig). Om noe, synes jeg nesten penisen hans er blitt enda penere, men så sitter den også fast på mannen jeg elsker. Jeg synes ikke du skal føle deg råtten. Du kan ikke noe for hva du føler, du tok hensyn til ham, og ingen av dere har investert store følelser i forholdet. Anonymkode: d67fa...86d
Anonym bruker Skrevet 30. august 2020 #35 Skrevet 30. august 2020 18 timer siden, EI16 skrev: Jeg har en tolvårig sønn som er omskåret av medisinske grunner (infeksjon), og blir virkelig lei meg over det du skriver. Nå bor vi i en storby med mangfold da, så forhåpentligvis slipper han å oppleve at kvinner (eller menn) synes penisen hans er "unaturlig" og ekkel. Selvfølgelig kan man alltid si stopp og velge fra sex, uansett grunn og midt i akten eller når som helst, men som mamma til en omskåret gutt, er det ikke noe hyggelig å høre grunnen til at du sendte ham på dør. Vi hadde ikke noe valg. Din sønn vil avvises av ulike kvinner av ulike årsaker. Er det verre om han avvises pga at han er omskåret enn pga hårfarge, hårlengde, tatoveringer (evt mangel på tatoveringer), høyde, vekt osv osv? Anonymkode: 84f0c...f28
Anonym bruker Skrevet 30. august 2020 #36 Skrevet 30. august 2020 23 timer siden, Anonym bruker skrev: Du høres umoden ut. For det første så vet du vel at noen må snitte forhuden pga medisinske grunner? For det andre så er det vel ikke tiden for one night stands under pandemien? Sier som hun over her; stakkars mann. Håper neste dame han møter behandler han med mer respekt. Anonymkode: 53dc6...b7d Hun behandlet ham med respekt. Hun sa ikke at hun avbrøt på grunn av at hun følte avsmak, hun brukte en hvit løgn for ikke å såre ham. Hadde det vært "respekt" å suge ham hvis hun følte avsmak? Personlig ville jeg synes det var grusomt hvis noen hadde hatt sex med meg og følt vemmelse! En helt annen sak: Ons mens hele verden prøver å få en pandemi under kontroll, virker mildt sagt lite lurt. Anonymkode: 64dce...cac
Anonym bruker Skrevet 30. august 2020 #37 Skrevet 30. august 2020 23 timer siden, Anonym bruker skrev: Det har jeg alltid gjort, mange venninder gjør også det... Godt vi er forskjellige da. Liker du ikke vanlige peniser? Anonymkode: 4f475...55d 1. Suger du folk du knapt kjenner?? 2. Smittevern, pandemi?? 3. Ekkel? Omskåret er vel i såfall mindre ekkel da den er renere. Anonymkode: eb7bc...ae9
Anonym bruker Skrevet 30. august 2020 #38 Skrevet 30. august 2020 21 timer siden, Anonym bruker skrev: Mye finere med omskjærte peniser ❤️ Anonymkode: 62253...781 Nei, vet du hva. Naturlige peniser er best. Forhuden blir som en hette, beskytter mot mye "grums". Anonymkode: b4c12...5fb
Anonym bruker Skrevet 30. august 2020 #39 Skrevet 30. august 2020 På 29.8.2020 den 13.17, Anonym bruker skrev: Synes det var noe rart med penisen hans, å fant fort ut at han var omskjært. Føler meg skikkelig råtten, men synes det var veldig ekkelt, den så helt ødelagt ut(nylig erfart) Jeg forklarte at jeg ble dårlig pga alkoholen å ba han vennlig om å gå... Trodde ikke det var vanlig i Norge... Anonymkode: 4f475...55d Du skulle sagt sannheten "at du synes omskjærte peniser ser ødelagte ut". Det er de jo også ettersom en naturlig del av den er amputert vekk. Det er forstatt svært vanlig med rituell omskjæring av friske guttebabyer i Norge. Anonymkode: 29076...c07
Anonym bruker Skrevet 30. august 2020 #40 Skrevet 30. august 2020 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Nei, vet du hva. Naturlige peniser er best. Forhuden blir som en hette, beskytter mot mye "grums". Anonymkode: b4c12...5fb Forhuden blir som et lokk over alt mulig gørr og jævelskap! Omskåret penis er alltid ren og pen! Anonymkode: 62253...781
Anonym bruker Skrevet 30. august 2020 #41 Skrevet 30. august 2020 25 minutter siden, Anonym bruker skrev: Forhuden blir som et lokk over alt mulig gørr og jævelskap! Omskåret penis er alltid ren og pen! Anonymkode: 62253...781 🤦🏻♀️ Anonymkode: 4f475...55d
Anonym bruker Skrevet 30. august 2020 #42 Skrevet 30. august 2020 Pikk er pikk Anonymkode: fa816...8de
Anonym bruker Skrevet 31. august 2020 #43 Skrevet 31. august 2020 19 timer siden, Anonym bruker skrev: Pikk er pikk Anonymkode: fa816...8de 😂😂😂 Anonymkode: f3b17...433
Anonym bruker Skrevet 31. august 2020 #44 Skrevet 31. august 2020 19 timer siden, Anonym bruker skrev: Pikk er pikk Anonymkode: fa816...8de Skulle ønske du hadde rett. Noen er flotte, og noen, i dette tilfelle, ikke flott i det hele tatt... Anonymkode: 4f475...55d
shewolf Skrevet 6. september 2020 #45 Skrevet 6. september 2020 På 31.8.2020 den 18.36, Anonym bruker skrev: Skulle ønske du hadde rett. Noen er flotte, og noen, i dette tilfelle, ikke flott i det hele tatt... Anonymkode: 4f475...55d Herregud, tenk om gutter snakket sånn om vaginaen din eller puppene dine. Herregud for en barnslig holdning!
Anonym bruker Skrevet 6. september 2020 #46 Skrevet 6. september 2020 2 timer siden, shewolf skrev: Herregud, tenk om gutter snakket sånn om vaginaen din eller puppene dine. Herregud for en barnslig holdning! Det regner jeg da med at de gjør. Anonymkode: c1133...2d5
Anonym bruker Skrevet 12. september 2020 #47 Skrevet 12. september 2020 På 29.8.2020 den 13.17, Anonym bruker skrev: Var en tur på byen i går kveld for å ta meg noen øl. Det var naturligvis lite folk, men det var noen andre der. Alt i alt kom jeg i prat med en hyggelig mann, etterhvert bestemte vi oss for å ta en drosje hjem til meg. Vi begynner å kysse og finner raskt veien til soverommet. Jeg setter meg på huk for å gi han en bj. Da jeg kneppet opp buksa å tok fram penisen hans fikk jeg plutselig helt avsmak. Synes det var noe rart med penisen hans, å fant fort ut at han var omskjært. Føler meg skikkelig råtten, men synes det var veldig ekkelt, den så helt ødelagt ut(nylig erfart) Jeg forklarte at jeg ble dårlig pga alkoholen å ba han vennlig om å gå... Er det flere enn meg som synes en omskåret penis er ekkelt? Trodde ikke det var vanlig i Norge... Anonymkode: 4f475...55d Vanlig er det ikke, men noen har trang forhud f.eks. Min ene sønn ble operert da han ble født med alt for mye hud rundt penisen (husker ikke navnet på tilstanden) Så han er da omskjært. Ble operert når han var ca 1,5 år. Skjønner ikke problemet, er jo ikke noe annet enn at forhuden ikke går over penishodet. Anonymkode: 8de90...02f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå