Anonym bruker Skrevet 29. august 2020 #1 Skrevet 29. august 2020 Var en tur på byen i går kveld for å ta meg noen øl. Det var naturligvis lite folk, men det var noen andre der. Alt i alt kom jeg i prat med en hyggelig mann, etterhvert bestemte vi oss for å ta en drosje hjem til meg. Vi begynner å kysse og finner raskt veien til soverommet. Jeg setter meg på huk for å gi han en bj. Da jeg kneppet opp buksa å tok fram penisen hans fikk jeg plutselig helt avsmak. Synes det var noe rart med penisen hans, å fant fort ut at han var omskjært. Føler meg skikkelig råtten, men synes det var veldig ekkelt, den så helt ødelagt ut(nylig erfart) Jeg forklarte at jeg ble dårlig pga alkoholen å ba han vennlig om å gå... Er det flere enn meg som synes en omskåret penis er ekkelt? Trodde ikke det var vanlig i Norge... Anonymkode: 4f475...55d
Anonym bruker Skrevet 29. august 2020 #2 Skrevet 29. august 2020 Stakkars mann... Menn med veldig trang forhud må omskjæres. Sønnen min har veldig temrang forhud, og dersom han fortsetter å plages med infeksjoner pga av det må han med tiden omskjæres/evt snittes alt etter som. Anonymkode: 8573f...937
Polly-Esther Skrevet 29. august 2020 #3 Skrevet 29. august 2020 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Stakkars mann... Menn med veldig trang forhud må omskjæres. Sønnen min har veldig temrang forhud, og dersom han fortsetter å plages med infeksjoner pga av det må han med tiden omskjæres/evt snittes alt etter som. Anonymkode: 8573f...937 Stakkars mann? Det er da en ærlig sak å ikke tenne på noen. I det minste fikk hun til en hvit løgn. Det dummeste hun kunne gjort var å ligge med ham mot sin vilje.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2020 #4 Skrevet 29. august 2020 Du høres umoden ut. For det første så vet du vel at noen må snitte forhuden pga medisinske grunner? For det andre så er det vel ikke tiden for one night stands under pandemien? Sier som hun over her; stakkars mann. Håper neste dame han møter behandler han med mer respekt. Anonymkode: 53dc6...b7d
Anonym bruker Skrevet 29. august 2020 #5 Skrevet 29. august 2020 Elsker omskjærte peniser❤️ Anonymkode: 346a3...02e
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 29. august 2020 #6 Skrevet 29. august 2020 3 minutter siden, Polly-Esther skrev: Stakkars mann? Det er da en ærlig sak å ikke tenne på noen. I det minste fikk hun til en hvit løgn. Det dummeste hun kunne gjort var å ligge med ham mot sin vilje. Joda, men vi ville vel også synes at det var umodent og ugreit om en mann fikk avsmak på en kvinne kun på bakgrunn av at hun hadde store indre kjønnslepper. Utseende på mannens penis (så lenge den er ren) bør ikke hverken overraske eller være avtennende.
Polly-Esther Skrevet 29. august 2020 #7 Skrevet 29. august 2020 2 minutter siden, Den perfekte mor, påan igjen skrev: Joda, men vi ville vel også synes at det var umodent og ugreit om en mann fikk avsmak på en kvinne kun på bakgrunn av at hun hadde store indre kjønnslepper. Utseende på mannens penis (så lenge den er ren) bør ikke hverken overraske eller være avtennende. Så lenge man ikke sier noe sårende eller ubehagelig, så må det være lov å trekke seg fra sex, uansett årsak. Det er faktisk helt frivillig å ligge med noen. Og ettersom dette var en one night stand, så er jo premisset i utgangspunktet overfladisk.
beef sister Skrevet 29. august 2020 #8 Skrevet 29. august 2020 6 minutes ago, Den perfekte mor, påan igjen said: Joda, men vi ville vel også synes at det var umodent og ugreit om en mann fikk avsmak på en kvinne kun på bakgrunn av at hun hadde store indre kjønnslepper. Utseende på mannens penis (så lenge den er ren) bør ikke hverken overraske eller være avtennende. Hun kan da ikke noe for hva hun finner avtennende.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2020 #9 Skrevet 29. august 2020 35 minutter siden, Anonym bruker skrev: Stakkars mann... Menn med veldig trang forhud må omskjæres. Sønnen min har veldig temrang forhud, og dersom han fortsetter å plages med infeksjoner pga av det må han med tiden omskjæres/evt snittes alt etter som. Anonymkode: 8573f...937 23 minutter siden, Polly-Esther skrev: Så lenge man ikke sier noe sårende eller ubehagelig, så må det være lov å trekke seg fra sex, uansett årsak. Det er faktisk helt frivillig å ligge med noen. Og ettersom dette var en one night stand, så er jo premisset i utgangspunktet overfladisk. Jeg var ikke ufin på noen måte, så sånn sett er det ikke synd i han, men jeg føler meg råtten pga min reaksjon og at jeg synes det var ekkelt... Anonymkode: 4f475...55d
Anonym bruker Skrevet 29. august 2020 #10 Skrevet 29. august 2020 Ok er det virkelig vanlig å suge en vilt fremmed mann?? Jeg er aldeles ikke prippen men det hadde jeg aldri gjort. Du kunne jo hatt vanlig sex med han tusen hans virker vel slik den skal... Anonymkode: 9531f...7ec
Anonym bruker Skrevet 29. august 2020 #11 Skrevet 29. august 2020 Synes det er best med omskåret penis, og synes de ser best ut. Anonymkode: 66faa...678
Anonym bruker Skrevet 29. august 2020 #12 Skrevet 29. august 2020 26 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ok er det virkelig vanlig å suge en vilt fremmed mann?? Jeg er aldeles ikke prippen men det hadde jeg aldri gjort. Du kunne jo hatt vanlig sex med han tusen hans virker vel slik den skal... Anonymkode: 9531f...7ec Det har jeg alltid gjort, mange venninder gjør også det... 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Synes det er best med omskåret penis, og synes de ser best ut. Anonymkode: 66faa...678 Godt vi er forskjellige da. Liker du ikke vanlige peniser? Anonymkode: 4f475...55d
Gjest Skrevet 29. august 2020 #13 Skrevet 29. august 2020 Har ikke noe problem med en omskåret penis. Men jeg har heller ikke noe problem med å avslutte en seksuell opplevelse når som helst i forløpet, uansett grunn. Det er ikke dårlig gjort å miste lysten, du skylder ham ingen ting selv om dere hadde startet på noe.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2020 #14 Skrevet 29. august 2020 Har aldri hatt sex med en som er omskåret, så må spørre dumt. Er det virkelig en forskjell når penisen er erigert og forhuden uansett hadde vært trukket tilbake? Anonymkode: e65bb...463
Anonym bruker Skrevet 29. august 2020 #15 Skrevet 29. august 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg var ikke ufin på noen måte, så sånn sett er det ikke synd i han, men jeg føler meg råtten pga min reaksjon og at jeg synes det var ekkelt... Anonymkode: 4f475...55d Det trenger du ikke. ❤️ Syns du taklet det greit. Man har lov til å si nei. Men på en pen måte. 😊 Anonymkode: 92ce6...b19
shewolf Skrevet 29. august 2020 #16 Skrevet 29. august 2020 Hvis noen hadde dratt av meg trusa og mista lysten fordi tissen min så "feil" ut ville jeg bli kjempelei meg. Synes det er rart at du bryr deg om hvordan tissen hans så ut. Men hvis han ikke fikk det med seg spiller det jo ingen rolle.
beef sister Skrevet 29. august 2020 #17 Skrevet 29. august 2020 35 minutes ago, Anonym bruker said: Har aldri hatt sex med en som er omskåret, så må spørre dumt. Er det virkelig en forskjell når penisen er erigert og forhuden uansett hadde vært trukket tilbake? Anonymkode: e65bb...463 Menn som er omskåret kan jo se veldig ulike ut, men du kan enkelt se at noen er omskåret selv når penis er erigert, selv om det ikke er spesielt tydelig. Penis i erigert tilstand ser uansett ikke nevneverdig annerledes ut for en som er omskåret. Uansett, penis var sikkert ikke erigert da hun dro av ham buksen.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2020 #18 Skrevet 29. august 2020 50 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har aldri hatt sex med en som er omskåret, så må spørre dumt. Er det virkelig en forskjell når penisen er erigert og forhuden uansett hadde vært trukket tilbake? Anonymkode: e65bb...463 Nei det er det ikke. Anonymkode: 42e06...1e5
Anonym bruker Skrevet 29. august 2020 #19 Skrevet 29. august 2020 Har bodd noen år i USA og der er omtrent alle mannfolk omskåret så har opplevd noen ja, merker liten forskjell bortsett fra på følsomheten etter de har kommet. Anonymkode: f95e8...8c5
Anonym bruker Skrevet 29. august 2020 #20 Skrevet 29. august 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Har aldri hatt sex med en som er omskåret, så må spørre dumt. Er det virkelig en forskjell når penisen er erigert og forhuden uansett hadde vært trukket tilbake? Anonymkode: e65bb...463 Ja, jeg er vant til at menn har en naturlig penis med forhuden som man kan trekke frem og tilbake. Ofte synes jeg det er fint med forhud. Men når jeg dro ut penisen hans (som var erigert) så jeg en unaturlig penis, det var liksom ingenting jeg kunne gjør med den. Synlige arr var det også. Penishodet var heller ikke spesielt fint. Jeg synes bare den var ekkel uten forhud. Trodde heller ikke det var så mye forskjell før jeg så det med mine egne øyne. Men ja, det er absolutt en forskjell. Anonymkode: 4f475...55d
Anonym bruker Skrevet 29. august 2020 #21 Skrevet 29. august 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: merker liten forskjell bortsett fra på følsomheten etter de har kommet Hvordan da? Anonymkode: 4f475...55d
beef sister Skrevet 29. august 2020 #22 Skrevet 29. august 2020 14 minutes ago, Anonym bruker said: Ja, jeg er vant til at menn har en naturlig penis med forhuden som man kan trekke frem og tilbake. Ofte synes jeg det er fint med forhud. Men når jeg dro ut penisen hans (som var erigert) så jeg en unaturlig penis, det var liksom ingenting jeg kunne gjør med den. Synlige arr var det også. Penishodet var heller ikke spesielt fint. Jeg synes bare den var ekkel uten forhud. Trodde heller ikke det var så mye forskjell før jeg så det med mine egne øyne. Men ja, det er absolutt en forskjell. Anonymkode: 4f475...55d Det her høres veldig rart ut; for i erigert tilstand er det lite som skiller en penis som er omskåret fra en som ikke er det. Kanskje det kan være en liten fargeforskjell fra penishodet og der forhudet normalt ville ha vært dratt tilbake, men den er som regel så liten at det ikke nødvendigvis er noe man legger merke til engang. Ikke sikkert du hadde tenkt så veldig annerledes dersom han ikke hadde vært omskåret ...
Anonym bruker Skrevet 29. august 2020 #23 Skrevet 29. august 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Det har jeg alltid gjort, mange venninder gjør også det... Godt vi er forskjellige da. Liker du ikke vanlige peniser? Anonymkode: 4f475...55d Jo, jeg liker vanlige peniser og. Men føler omskjert er mer renslig, spesielt da jeg skal suge. Anonymkode: 66faa...678
Ledda Skrevet 29. august 2020 #24 Skrevet 29. august 2020 Jeg tror ikke korona er det verte Hi bør bekymre seg over når hun har en BJ på en uvilkårlig mann......
EI16 Skrevet 29. august 2020 #25 Skrevet 29. august 2020 59 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, jeg er vant til at menn har en naturlig penis med forhuden som man kan trekke frem og tilbake. Ofte synes jeg det er fint med forhud. Men når jeg dro ut penisen hans (som var erigert) så jeg en unaturlig penis, det var liksom ingenting jeg kunne gjør med den. Synlige arr var det også. Penishodet var heller ikke spesielt fint. Jeg synes bare den var ekkel uten forhud. Trodde heller ikke det var så mye forskjell før jeg så det med mine egne øyne. Men ja, det er absolutt en forskjell. Anonymkode: 4f475...55d Jeg har en tolvårig sønn som er omskåret av medisinske grunner (infeksjon), og blir virkelig lei meg over det du skriver. Nå bor vi i en storby med mangfold da, så forhåpentligvis slipper han å oppleve at kvinner (eller menn) synes penisen hans er "unaturlig" og ekkel. Selvfølgelig kan man alltid si stopp og velge fra sex, uansett grunn og midt i akten eller når som helst, men som mamma til en omskåret gutt, er det ikke noe hyggelig å høre grunnen til at du sendte ham på dør. Vi hadde ikke noe valg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå