Anonym bruker Skrevet 27. august 2020 #1 Skrevet 27. august 2020 Jeg har hatt ganske mange menn på mine 42 år. Menn med små, vanlige og noen få med stor penis, men har egentlig aldri synes penis har vært spesielt pene å se på, heller ikke pungen. Men nå har jeg fått en knullekompis som har en veldig flott og fin penis å se på, både slapp og erigert. Den er rett å slett vakker. Er det noe dere tenker over når dere har sex med en mann? Anonymkode: a89ad...f8d
Anonym bruker Skrevet 27. august 2020 #2 Skrevet 27. august 2020 Jeg hadde aldri tenkt på det - før jeg ble sammen med min eks. Hans var rett og slett vakker også. Men det betyr lite eller ingenting, de er jo så forskjellige fra mann til mann. Så lenge den fungerer og mannen selv er riktig så er det nok Anonymkode: 6ce7a...723
Anonym bruker Skrevet 27. august 2020 #3 Skrevet 27. august 2020 Samme her! Hadde aldri sett en fin penis før jeg så kjæresten sin. Hadde aldri trodd at jeg skulle si en penis var flott, men den er faktisk det! Anonymkode: 507a9...dcc
Anonym bruker Skrevet 27. august 2020 #4 Skrevet 27. august 2020 Samboer sin penis er fin også😛 penishodet ser delikat og fristende ut, glatt og fin🙂 Anonymkode: 709a9...dc6
Anonym bruker Skrevet 27. august 2020 #5 Skrevet 27. august 2020 Hvordan ser en fin penis ut? 😯 Har tydeligvis ikke ætt heldig siden jeg har til gode å se en vakker penis 😅 Anonymkode: 758bf...7f2
Anonym bruker Skrevet 27. august 2020 #6 Skrevet 27. august 2020 Jeg har alltid syntes peniser var litt ekle. Men har nylig fått meg ny kjæreste og hans sin er faktisk fin og se på 😊 Anonymkode: b0a05...b61
Anonym bruker Skrevet 27. august 2020 #7 Skrevet 27. august 2020 57 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har alltid syntes peniser var litt ekle. Men har nylig fått meg ny kjæreste og hans sin er faktisk fin og se på 😊 Anonymkode: b0a05...b61 Ja, det er det jeg mener, godt det er flere. 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hvordan ser en fin penis ut? 😯 Har tydeligvis ikke ætt heldig siden jeg har til gode å se en vakker penis 😅 Anonymkode: 758bf...7f2 Den er bare vakker. Stort flott penishode, svak bøy rett opp, ikke skjev, synlige blodårer, litt mørkebrun i huden. Den ser innbydende ut på en måte. Hi Anonymkode: a89ad...f8d
Anonym bruker Skrevet 27. august 2020 #8 Skrevet 27. august 2020 Har sett veldig få pene peniser egt men har faktisk sett hehe. Men helt ærlig så kan den være så stygg den vil bare den gir det jeg vil ha, og det er først og fremst tilfredsstillende sex!! Noe som jeg ikke alltid har opplevd. Sex med han jeg er sammen med er deilig fordi jeg elsker han men sånn kjempe godt er det faktisk ikke 😜 Anonymkode: 3b348...7dc
Anonym bruker Skrevet 27. august 2020 #9 Skrevet 27. august 2020 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvordan ser en fin penis ut? 😯 Har tydeligvis ikke ætt heldig siden jeg har til gode å se en vakker penis 😅 Anonymkode: 758bf...7f2 Den er pen. En pen-is. Anonymkode: 39fd6...3ef
frk Nilsen Skrevet 28. august 2020 #10 Skrevet 28. august 2020 Samtale på en onsdag kveld: "Du, kan du ikke bare ta av deg buksa litt - du skjønner at det er så kjedelig på TV, så får jeg i alle fall noe pent å se på"
Anonym bruker Skrevet 28. august 2020 #11 Skrevet 28. august 2020 Jeg vet akkurat hva dere mener. Mannen min sin er estetisk også veldig pen. Den er ikke så stor men veldig kledelig til han. Den er rett opp ganske tykk og ikke mye forhud. Jeg tror at det at han ikke har så mye forhud som gjør at den er veldig delikat. Anonymkode: cac70...bc0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå