Anonym bruker Skrevet 26. august 2020 #1 Skrevet 26. august 2020 Hei jeg er på jakt etter superundertøy til min minste på 2 år. Ulltøy har jeg sett, men ikke superundertøy!? Minsten må ha det i bgh allerede nå! Pga eksem så utgår ulltøy og bambus blir for dyrt når man har 4 barn med eksem 😑 Forslag? Anonymkode: a4257...322
Anonym bruker Skrevet 26. august 2020 #2 Skrevet 26. august 2020 Stormberg pleier ha både bambus og superundertøy som ikke er så altfor dyrt. Sportman har hatt superundertøt,rhnt Anonymkode: 45009...361
Anonym bruker Skrevet 26. august 2020 #3 Skrevet 26. august 2020 Sportoutlet har superundertøy til 100-125 kr settet. Min har brukt det alle sine 8 vintre, og vi er veldig fornøyd. Anonymkode: 5b2fa...5b8
Anonym bruker Skrevet 26. august 2020 #4 Skrevet 26. august 2020 Har du sjekket europris, mulig de begynner på 4 år, men sjekk. Ellers ville jeg sjekket coop obs, barnas hus og sportsbutikkene. Jeg har tre barn med atopisk eksem selv, så skjønner godt at du styrer unna ullen. Jeg har pleid å handle på salg om våren, men det er jo litt vanskelig å gjøre nå. Ellers er stormberg et godt tips, ser de har deler til 79 kr stk ihvertfall https://www.stormberg.com/no/barn-1-7/undertoy/superundertoy Anonymkode: e117c...577
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå