Anonym bruker Skrevet 26. august 2020 #1 Skrevet 26. august 2020 Jeg jobber kun 50 % og har en del fri. Jeg jobber så lite pga eit barn med utfordringer. Jeg føler at jeg bør gjøre husarbeid hele tiden og ha det heilt strøkent. Men orker ikke. På mandag gikk jeg tur og i dag aner jeg ikke hva jeg skal gjøre 🤔 Denne veka har jeg egentlig bare fri mandag og i dag pga jobb i helga, det blir da få vakter de neste ukene. Så tenker liksom at jeg må gjøre ting ute og inne siden jeg liksom går hjemme, hva gjør dere på fridager? Har tre barn i barneskolealder. Anonymkode: ecc74...353
Anonym bruker Skrevet 26. august 2020 #2 Skrevet 26. august 2020 Fridager?? Det vet jeg ikke hva er. Men jeg ville nok gjort husarbeid, sånn skikkelig. Lest en bok. Bakt. Gått tur. lunsja med noen som også hadde fri... Anonymkode: 7362d...954
Anonym bruker Skrevet 26. august 2020 #3 Skrevet 26. august 2020 Jeg jobber 80 prosent, og barna har halv dag på onsdager. Så jeg er alene i 4-5 timer. Jeg begynner med å sette over klesvask, Setter på robotstøvsugeren, rydder litt og skifter sengetøy. Bruker ikke mer enn en time til husarbeid. Deretter spiser jeg en lang, god frokost på verandaen, leser bøker, tar meg en joggetur, eller badstue. Jeg ordner med styreanliggender ved behov. Og lager god middag! Anonymkode: 5ccb1...fb6
sug lut Skrevet 26. august 2020 #4 Skrevet 26. august 2020 I hvert fall ikke husarbeid. Tur, trening, museum, bøker, håndarbeid, brukthandel, besøk til gamle foreldre... Å ha strøkent hus har absolutt null verdi.
Superdolly Skrevet 26. august 2020 #5 Skrevet 26. august 2020 Jeg "er på jobb" på fridagen min. Men hjemme og med andre arbeidsoppgaver. Da baker jeg brød, vasker gulv, vasker klær, rydder og fikser. Ikke fordi jeg synes det er så himla gøy å drive med det, men jeg blir så glad når jeg ser resultatet.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2020 #6 Skrevet 26. august 2020 Fri? Da skulle jeg vasket hus. Eller kanskje lest en bok. Klargjort utstyr til barnas aktiviteter. Forberedt middag til mange dager ettersom det maks kan ta en halvtime inkl. spising for å rekke alt til vanlig. Vasket klær på et annet tidspunkt en natterstid for å rekke alt hadde også vært topp. Anonymkode: 71bbb...95a
Anonym bruker Skrevet 26. august 2020 #7 Skrevet 26. august 2020 Da leverer jeg Kidsa i barnehagen 7.00 og bare koser meg hele dagen ! Rydder, vasker, trener, kafé, slapper av osv. Så henter jeg ungene i 16 tiden. Før korona kjørte jeg til Sverige å handla litt . Mye å finne på. Man kan å bare ligge i sofaen hele dagen ! Det er digg Anonymkode: 27eb9...120
Optatium Skrevet 26. august 2020 #8 Skrevet 26. august 2020 Fri brukes til å gjøre livet nedre de andre dagene. Det kan innebære alt fra å lage klart middager, husarbeid, baking, turer, yoga eller soving.
Himmel og hav Skrevet 26. august 2020 #9 Skrevet 26. august 2020 Jeg jobber redusert pga kronisk sykdom, så fridagene mine brukes på å gjøre mye av det jeg ikke orker de dagene jeg er på jobb. Klesvask, rengjøring, baking, hagestell, ispedd litt lesing, netflix, soving og trening.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2020 #10 Skrevet 26. august 2020 36 minutter siden, Anonym bruker skrev: Da leverer jeg Kidsa i barnehagen 7.00 og bare koser meg hele dagen ! Rydder, vasker, trener, kafé, slapper av osv. Så henter jeg ungene i 16 tiden. Før korona kjørte jeg til Sverige å handla litt . Mye å finne på. Man kan å bare ligge i sofaen hele dagen ! Det er digg Anonymkode: 27eb9...120 Du går på skolen enda ser jeg... Anonymkode: 4bb4c...453
Anonym bruker Skrevet 26. august 2020 #11 Skrevet 26. august 2020 Pga mindre arbeidsmengde på jobb en periode relatert til Corona hadde jeg en fridag i uken. Den brukte jeg rett og slett på meg selv Trente, dro på fjelltur, leste bøker. ( Gjorde selvsagt husarbeid som vanlig , ble ikke mindre arbmengde hjemme pga Corona ) Anonymkode: 669c8...7bc
Anonym bruker Skrevet 26. august 2020 #12 Skrevet 26. august 2020 I dag spiser jeg salat og drikker brus, dessert er gulrotkake med kaffe. Har verdens deiligste cafe her jeg bor. Etter det skal jeg hente førsteklassingen som slutter tidlig på skolen i dag. Elsker onsdagsfri. 😊 Anonymkode: 88e36...21c
Anonym bruker Skrevet 26. august 2020 #13 Skrevet 26. august 2020 Det ble litt husarbeid, klesvask, støvtørking, og vasking av tak innendørs som ikke er blitt gjort på eit par år 🙈 har og trent. Nå spiser jeg lunch før ein tur i dusj og skrelling av poteter og gulrøtter til middag. Ungane kjem tidlig heim (12.45 ) HI Anonymkode: ecc74...353
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå