Gå til innhold

Hvor handler dere klær til/med jenter på 13

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke butikker og merker er mest populært? Har ei som gjerne vil oppgradere til ungdomsskole stil, men hun vet ikke helt hva hun er ute etter og er litt sjenert, ikke så glad i å shoppe og prøve. Hun nevnte at korte gensere og hullete jeans er litt in.

Anonymkode: 710de...3bb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm og Wow er favoritter.

Hun har noe fra Bik Bok, størrelse xs derfra passer greit nå.

Ellers har vi handlet litt på nett, Zalando og Booztlet f.eks.

Min 13-åring er litt lita og passer str 158, kan ha 164 i overdeler og xs fra dame. Har noen bukser fra Cubus, der starter de på str 32 i dameavdelingen, men hun har også dongeri fra name-it, så ikke veldig opptatt av merker her ;)

Skal hun ut og handle er det gjerne HM eller WOW hun velger å titte i da.

Anonymkode: b8822...c6e

Skrevet

Det går i HM og Wow her også. Hun bruker 152 i overdeler og 158 i bukser. 

Anonymkode: 6d0f6...f24

Skrevet

Min er 15 da, hun går i 10. Hun handler mest på bikbok, gina tricot, nelly osv. Hvis hun vil ha «ungdomsskole stil» vil jeg anbefale å kjøpe andre steder enn wow. Wow er vel mest for tweens? Husker min så på de som var eldre og hermet etter dem i klærne når hun begynte på ungdomsskolen.

Anonymkode: 8bf52...678

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Min er 15 da, hun går i 10. Hun handler mest på bikbok, gina tricot, nelly osv. Hvis hun vil ha «ungdomsskole stil» vil jeg anbefale å kjøpe andre steder enn wow. Wow er vel mest for tweens? Husker min så på de som var eldre og hermet etter dem i klærne når hun begynte på ungdomsskolen.

Anonymkode: 8bf52...678

Kommer an på kroppen. Jentene er utrolig forskjellige i den alderen. De som har fått former eller er litt store passer i damestørrelser. De som er korte, tynne eller begge deler gjør ikke det. Og da blir det vanskelig, selv om de gjerne vil. Og da er Wow ganske ålreit. Klærne er laget for å ligne på klærne til tenåringer/voksne, men har fremdeles snitt som passer barnekropper.

Anonymkode: 6d0f6...f24

Skrevet

Zalando, Gina trocot, Bik bok, New Yorker, h&m og Monki. Datteren min på straks 13 bruker M/38/28». 

Anonymkode: 6522b...883

Skrevet

Hm og monki

Anonymkode: 0aac2...002

Skrevet

Zalando, Gina Tricot, Bikbok, Nelly, Monki og HM. 

Jeg ville unngått WOW. Mulig det passer i str, men stilmessig er 9-åringen min i målgruppen der føler jeg. 

Anonymkode: 697e1...7bd

Skrevet (endret)

Her er jenta på 13 år glad i Gina Tricot, H&M, Bil Bok, New Yorker ol. Hun er også glad i merker som Adidas, Nike, Fila og Puma.

Endret av MTF
Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hvilke butikker og merker er mest populært? Har ei som gjerne vil oppgradere til ungdomsskole stil, men hun vet ikke helt hva hun er ute etter og er litt sjenert, ikke så glad i å shoppe og prøve. Hun nevnte at korte gensere og hullete jeans er litt in.

Anonymkode: 710de...3bb

Nelly, Zalando , boozt og slike butikker. Mine barn har begynt å ønske seg mer merkeklær i den alderen , og her finner jeg ofte kampanje på det.

Blir mye Hollister, Nike, Gant, levis, noen danske merker jeg ikke husker.

men nå er eldre 16 og da går det heldigvis i at klærne trenger ikke være slike merker, bare det ser pent ut 😉

Anonymkode: 0f4ab...d55

Skrevet

Mine handler på Cubus, HM, new yorker, weekday, Gina, Zara og monki.

Wow er helt ut. Der handlet de som 9-10 åringer. 

Anonymkode: d9426...a38

Skrevet

Synes Wow er en forferdelig butikk, alt er jo syntetisk.

Min snart 13 årige gutt vil ha Levis, Gant, Polo,  Nike osv

For jentene tror jeg Juicy Couture er et tips

Anonymkode: f87bc...7b6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...