Anonym bruker Skrevet 24. august 2020 #1 Skrevet 24. august 2020 Jeg elsker den fra Australia, så det blir veldig morsomt Elsker det rett og slett Så blir det Farmen og Farfar jeg skal følge i høst er vel ikke mer blir jo ikke norske talenter i år, men er sikkert nok de 3 jeg skal se Masterchef skulle være fra mandag-torsdag hvis jeg ikke mistforsto og Farmen er jo 3 ganger i uka, så helt greit med 3 stk Ser sikkert litt på Viaplay, Netflix og Prime også av og til Er det flere ting dere skal følge med på i høst eller er det ingenting? Anonymkode: a4a7b...42b
Anonym bruker Skrevet 24. august 2020 #2 Skrevet 24. august 2020 Ja, helt klart Ser alt av Master chef, liker også den australske best, men har også sett fra USA og Canada. Den fra Storbritannia likte jeg overhodet ikke. Lenge siden det har vært en norsk utgave så jeg gleder meg. Følger med på sommerhytta jeg da, liker oppussing også. Anonymkode: f38f8...d8b
Anonym bruker Skrevet 24. august 2020 #3 Skrevet 24. august 2020 Ja, tror det! Blir hekta i perioder. Lenge siden sist. Anonymkode: 1c601...841
Anonym bruker Skrevet 24. august 2020 #4 Skrevet 24. august 2020 Ja blir nok veldig bra Har sett både svensk, amerikansk og Dansk før, mulig den fra storbritanna og men husker ikke, likte godt den Svenske også,men Australia er på topp Sommerhytta har jeg ikke sett Anonymkode: a4a7b...42b
Anonym bruker Skrevet 24. august 2020 #5 Skrevet 24. august 2020 Nei, det skal jeg ikke. Det er kun en ekte MasterChef og den er fra Australia. Anonymkode: 1c09e...2f4
Anonym bruker Skrevet 24. august 2020 #6 Skrevet 24. august 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Nei, det skal jeg ikke. Det er kun en ekte MasterChef og den er fra Australia. Anonymkode: 1c09e...2f4 Enig, MasterChef Australia er fantasisk, MasterChef Norge er en klein kopi Anonymkode: 275f8...93a
Anonym bruker Skrevet 24. august 2020 #7 Skrevet 24. august 2020 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: Enig, MasterChef Australia er fantasisk, MasterChef Norge er en klein kopi Anonymkode: 275f8...93a Jeg er enig i at MasterChef Australia er helt topp, ingen over - ingen ved siden av dem jeg har sett. Men hvordan vet du at MasterChef Norge er en "klein kopi"? Den er jo ikke sendt ennå. Jeg tror heller ikke at den kommer til å være like gode som Australia, men det kan jo bli ok å se likevel. Anonymkode: 83acd...d3e
Anonym bruker Skrevet 24. august 2020 #8 Skrevet 24. august 2020 35 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg er enig i at MasterChef Australia er helt topp, ingen over - ingen ved siden av dem jeg har sett. Men hvordan vet du at MasterChef Norge er en "klein kopi"? Den er jo ikke sendt ennå. Jeg tror heller ikke at den kommer til å være like gode som Australia, men det kan jo bli ok å se likevel. Anonymkode: 83acd...d3e Morsomt at Norge skal ha kokker til å lage noe godt av restene også. Blir jo utrolig mye rester i en sånn serie, og jeg tror vi kan få mange tips av de programmene. Liker kokkeprogram i det hele tatt jeg, og tror det kan bli en morsom vri. Anonymkode: f38f8...d8b
Anonym bruker Skrevet 24. august 2020 #9 Skrevet 24. august 2020 Jeg ser faktisk ikke på noen realityserier, jeg synes det er kleint og ubehagelig og er generelt i mot at folk med stort eksponeringsbehov ikke er beskyttet mot seg selv. Nå er helt klart slike konkurranser bedre enn type intrigeserier, men likevel. Ser gjerne tv-serier da. Anonymkode: 20dbf...6f4
Anonym bruker Skrevet 24. august 2020 #10 Skrevet 24. august 2020 30 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg ser faktisk ikke på noen realityserier, jeg synes det er kleint og ubehagelig og er generelt i mot at folk med stort eksponeringsbehov ikke er beskyttet mot seg selv. Nå er helt klart slike konkurranser bedre enn type intrigeserier, men likevel. Ser gjerne tv-serier da. Anonymkode: 20dbf...6f4 🥱 Anonymkode: d830b...987
Anonym bruker Skrevet 24. august 2020 #11 Skrevet 24. august 2020 44 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg ser faktisk ikke på noen realityserier, jeg synes det er kleint og ubehagelig og er generelt i mot at folk med stort eksponeringsbehov ikke er beskyttet mot seg selv. Nå er helt klart slike konkurranser bedre enn type intrigeserier, men likevel. Ser gjerne tv-serier da. Anonymkode: 20dbf...6f4 Jeg er delvis enig. Men det er en av grunnene til at jeg liker å se på Australia-versjonen, for der trenger ikke folk å beskyttes mot seg selv. Der fremstilles de og oppfører seg som mennesker som det er fint å se på, faktisk kan de til og med være forbilder for hverandre med måten de heier på hverandre og støtter opp om hverandre på, selv om de er konkurrenter. De kommer seg framover fordi de er flinke, ikke fordi de er best på å lage intriger og tråkke på andre. Anonymkode: 83acd...d3e
Anonym bruker Skrevet 25. august 2020 #12 Skrevet 25. august 2020 Dømmer ikke før jeg har sett den norske jeg, man vet ikke Anonymkode: a4a7b...42b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå