Supermammatil2prinser Skrevet 22. august 2020 #1 Skrevet 22. august 2020 Vi trenger en litt kul melodi til sangen vi skal lage til vår kjære Phillip. Noen som har noen gode forslag ? Men må være en vi klarer selfølgelig
Anonym bruker Skrevet 22. august 2020 #2 Skrevet 22. august 2020 Mitt beste tips; spar Phillip for denne nedverdigelsen! Anonymkode: 6c8b3...433
Kira Skrevet 22. august 2020 #3 Skrevet 22. august 2020 Jeg tror alle konfirmasjoner jeg har vært i har brukt Bamses fødselsdag fra Hakkebakkeskogen 😜Den er ihvertfall lett å lage noe av.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2020 #4 Skrevet 22. august 2020 Ifølge Jon Niklas Rønning er Bamses fødselsdag obligatorisk. Se på YouTube for inspirasjon 😆 Og til deg over: selvsagt skal konfirmanten ydmykes. Det er en del av skuespillet konfirmasjonen er. Anonymkode: 8eea5...d35
Anonym bruker Skrevet 22. august 2020 #5 Skrevet 22. august 2020 Bare så du vett det av stavanger kameratene er også lett, og kjekk å lage sang til. Så blir den ikke like langdradd og kjedelig som "alle" andres konfirmasjonssanger Anonymkode: f12f4...387
Anonym bruker Skrevet 22. august 2020 #6 Skrevet 22. august 2020 Hvis dere ikke er enormt gode til å synge, og vet at gjestene også er det; eller i alle fall har en god akkompagnatør/forsanger - så må dere ikke finne på å velge en «kul» melodi. De er vanskelige å synge, har ofte tause øyeblikk (pauseslag/ instrumentaldel) og er gjerne synkoperte. Det blir kaos. Velg en julesang, barnesang eller en annen lett sang. Jeg skriver konfirmasjonssanger og bryllupssanger profesjonelt, og bruker som regel en Alf Prøysen-melodi: passe kjent, passe lett, passe folkelig. Anonymkode: 5a5b3...491
Anonym bruker Skrevet 22. august 2020 #7 Skrevet 22. august 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Bare så du vett det av stavanger kameratene er også lett, og kjekk å lage sang til. Så blir den ikke like langdradd og kjedelig som "alle" andres konfirmasjonssanger Anonymkode: f12f4...387 Hvor mange i selskapet kan den melodien..? Anonymkode: 5a5b3...491
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå