Gå til innhold

Melodi til Konfirmasjons sang.. HJELP

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi trenger en litt kul melodi til sangen vi skal lage til vår kjære Phillip. Noen som har noen gode forslag ? Men må være en vi klarer selfølgelig :)

Skrevet

Mitt beste tips; spar Phillip for denne nedverdigelsen! 

Anonymkode: 6c8b3...433

Skrevet

Jeg tror alle konfirmasjoner jeg har vært i har brukt Bamses fødselsdag fra Hakkebakkeskogen 😜Den er ihvertfall lett å lage noe av. 

Skrevet

Ifølge Jon Niklas Rønning er Bamses fødselsdag obligatorisk. Se på YouTube for inspirasjon 😆

Og til deg over: selvsagt skal konfirmanten ydmykes. Det er en del av skuespillet konfirmasjonen er.

Anonymkode: 8eea5...d35

Skrevet

Bare så du vett det av stavanger kameratene er også lett, og kjekk å lage sang til. Så blir den ikke like langdradd og kjedelig som "alle" andres konfirmasjonssanger

Anonymkode: f12f4...387

Skrevet

Hvis dere ikke er enormt gode til å synge, og vet at gjestene også er det; eller i alle fall har en god akkompagnatør/forsanger - så må dere ikke finne på å velge en «kul» melodi. De er vanskelige å synge, har ofte tause øyeblikk (pauseslag/ instrumentaldel) og er gjerne synkoperte. Det blir kaos. Velg en julesang, barnesang eller en annen lett sang. Jeg skriver konfirmasjonssanger og bryllupssanger profesjonelt, og bruker som regel en Alf Prøysen-melodi: passe kjent, passe lett, passe folkelig. 

Anonymkode: 5a5b3...491

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Bare så du vett det av stavanger kameratene er også lett, og kjekk å lage sang til. Så blir den ikke like langdradd og kjedelig som "alle" andres konfirmasjonssanger

Anonymkode: f12f4...387

Hvor mange i selskapet kan den melodien..? 

Anonymkode: 5a5b3...491

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...