Gå til innhold

Du som er mellomleder, hva tjener du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hva tjener de du har personalansvar for?

Jeg tjener 610 000. Medarbeiderne tjener 550 000- 590 000. Differansen er så liten at jeg ikke ser poenget med det ekstra arbeidet.

Anonymkode: 176fc...f3f

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Og hva tjener de du har personalansvar for?

Jeg tjener 610 000. Medarbeiderne tjener 550 000- 590 000. Differansen er så liten at jeg ikke ser poenget med det ekstra arbeidet.

Anonymkode: 176fc...f3f

Lenge siden jeg jobbet som mellomleder. Men mtp differansen , så var det nesten ikke verdt slitet. Hadde trodd det skulle bedre seg , men tydelig at det ikke har bedret seg på de 15-20 siste årene..

Anonymkode: d3aaa...3a0

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Lenge siden jeg jobbet som mellomleder. Men mtp differansen , så var det nesten ikke verdt slitet. Hadde trodd det skulle bedre seg , men tydelig at det ikke har bedret seg på de 15-20 siste årene..

Hadde rundt 480000 for 15 år siden, de jeg hadde personalansvar for tjente nesten det samme, husker ikke eksakt men tror de lå  på ca 20.000 under i året. 

Skrevet

640 000,-

Gjennomsnittlige medarbeideren her tjener mellom 410 og 550 000,- (og så kommer tillegg og overtid i tillegg da, så enkelte tjener jo faktisk mer en meg) 

Mange ganger tenker jeg det ikke er verdt det, men holder ut for å komme i bedre posisjon. Dvs ikke personalansvar. 

Anonymkode: 38ea9...709

Skrevet

Nå er det 890 000 kr i året. De under har veldig ulik lønn fordi jobben de utfører krever så ulik kompetanse, men den nærmeste ligger på rundt 750 000 kr.

Anonymkode: ccbce...c8d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...