Gå til innhold

Hvordan sorterer dere skittentøy på ett lite bad?👗🩳

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger tips? Har ett lite bad På 6-7kvm og Vi er fem stk i huset med mye skittentøy. Jeg har en vegg på 75cm hvor jeg ønsker å lage ett system til å sortere skittentøyet. Hyller, kurver osv. Tips?

Anonymkode: ce99c...638

Skrevet

Kanskje dere ikke trenger å sortere det på badet, men at hver perosn har en egen skittentøyskurv på sitt eget rom?

Anonymkode: 9a237...797

Skrevet

Vi sorterer ikke på badet.

Har tre skittentøyskurver, en på hvert bad og en på vaskerommet. Sorterer når jeg skal vaske.

Anonymkode: 0db09...0be

Skrevet

Vi har det heller ikke på badet, men på soverommet. 

Anonymkode: 1e28b...41b

Skrevet

Har kun en liten skittentøyskurv på badet, og når denne er full sorterer jeg til 4 nye kurver som står i en bod. 40 grader lyst+mørkt og 60 grader lyst+mørkt. Vasker etterhvert  som disse 4 fylles. Ull/silke har jeg i en annen pose som vaskes ved behov. 

Skrevet

Jeg har all skittentøy i en kurv. Når jeg skal vaske så tømmer jeg den på gulvet og sorterer ut det som skal i maskinen og legger det overflødige tilbake i kurven. Neste vask blir gjerne en eller to dager etterpå og gjør det samme da, men da blir det jo den andre type vasken. 

Er alene med kun ett barn. Sikkert derfor dette funker 😛😆

Anonymkode: d2752...41f

Skrevet

Vi sorterer ikke på badet. Alt går i en kurv som sorteres på vaskerommet. 

Vi gjør det likt på det store badet også. Jeg vil ikke ha hauger med skittentøy liggende på badet. 

Anonymkode: c9442...6b3

Skrevet

Jeg orker/gidder ikke sortere skittentøy for fem personer, så vi har ingen skittentøyskurver som man kan legge «alt» i. 
Vi har en vegghengt reol med trådkurver (a la elfa), som er merket med ull, kokevask, finvask, mørk 40, mørk 60, lys 40 og lys 60. 

Det fungerer fint, og oppleves veldig lettvint. Bare å sette på en maskin når kurven er full. 

Anonymkode: 955a5...b61

Skrevet
36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi har bokser som dette, noen store til feks lys/ mørk 60/40 og noen mindre til ull ol.

Anonymkode: 51b45...f00

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...