Anonym bruker Skrevet 20. august 2020 #1 Skrevet 20. august 2020 Spriter hendene før jeg går inni butikken, og vasker hendene når jeg har kommet hjem. Har ei venninne som krever at besøket vasker og spriter hender når de kommer i hus. Hvordan gjør dere det? Begynner å bli litt lei jeg, blir i overkant mye synes jeg😅 Anonymkode: c397d...469
Anonym bruker Skrevet 20. august 2020 #2 Skrevet 20. august 2020 Det beste er fortsatt håndvask. Har man tilgang på såpe og vann er det langt bedre enn spriting. Jeg kan fint vaske hendene når jeg kommer på besøk. Anonymkode: 35d10...3c9
Anonym bruker Skrevet 20. august 2020 #3 Skrevet 20. august 2020 Vasker hender med såpe og vann når jeg kommer på besøk. Men det har jeg hatt som vane mange år før korona også. Helt normalt i vår flokk. Barna her gjør det også, fordi de alltid gjør det når de kommer inn døren hjemme. For å si det sånn, når korona kom var det igrun lite endringer i vår verden når det kom til dette 🙂 Anonymkode: 04b4a...b67
Anonym bruker Skrevet 20. august 2020 #4 Skrevet 20. august 2020 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Spriter hendene før jeg går inni butikken, og vasker hendene når jeg har kommet hjem. Har ei venninne som krever at besøket vasker og spriter hender når de kommer i hus. Hvordan gjør dere det? Begynner å bli litt lei jeg, blir i overkant mye synes jeg😅 Anonymkode: c397d...469 Da hadde jeg selvfølgelig gjort det, ser ikke noe problem med det i det hele tatt Anonymkode: 86839...e85
Anonym bruker Skrevet 20. august 2020 #5 Skrevet 20. august 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Vasker hender med såpe og vann når jeg kommer på besøk. Men det har jeg hatt som vane mange år før korona også. Helt normalt i vår flokk. Barna her gjør det også, fordi de alltid gjør det når de kommer inn døren hjemme. For å si det sånn, når korona kom var det igrun lite endringer i vår verden når det kom til dette 🙂 Anonymkode: 04b4a...b67 Samme her. Håndvask er rutine hos oss Anonymkode: 35d10...3c9
Anonym bruker Skrevet 20. august 2020 #6 Skrevet 20. august 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Da hadde jeg selvfølgelig gjort det, ser ikke noe problem med det i det hele tatt Anonymkode: 86839...e85 Ingen grunn til å sprite nyvaska hender. Å kreve både håndvask og sprit er bare tull Anonymkode: 35d10...3c9
Anonym bruker Skrevet 20. august 2020 #7 Skrevet 20. august 2020 Vi har generelt for vane å alltid vaske hender når vi går inn i et hus. Også før corona. Jeg er også oppvokst med det, og trodde det var helt vanlig. Alle barn og voksne som er på besøk her vasker hender i det de kommer inn. Er ikke det vanlig da? Anonymkode: 506c4...e62
Anonym bruker Skrevet 20. august 2020 #8 Skrevet 20. august 2020 29 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vi har generelt for vane å alltid vaske hender når vi går inn i et hus. Også før corona. Jeg er også oppvokst med det, og trodde det var helt vanlig. Alle barn og voksne som er på besøk her vasker hender i det de kommer inn. Er ikke det vanlig da? Anonymkode: 506c4...e62 Nei, det har jeg aldri opplevd og jeg har mye besøk til vanlig. Nå setter vi fram sprit, besøkende kan sprite hvis de vil. Noen vasker i stedet. Anonymkode: 02cff...711
Anonym bruker Skrevet 20. august 2020 #9 Skrevet 20. august 2020 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei, det har jeg aldri opplevd og jeg har mye besøk til vanlig. Nå setter vi fram sprit, besøkende kan sprite hvis de vil. Noen vasker i stedet. Anonymkode: 02cff...711 Jeg har aldri fått noen reaksjoner på det. Har alltid gjort det fra jeg var liten Anonymkode: 506c4...e62
Anonym bruker Skrevet 20. august 2020 #10 Skrevet 20. august 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Ingen grunn til å sprite nyvaska hender. Å kreve både håndvask og sprit er bare tull Anonymkode: 35d10...3c9 Vet det, men hvis det hadde beroliget venninnen min så ser jeg ikke problemet med å gjøre det Anonymkode: 86839...e85
soleia Skrevet 21. august 2020 #11 Skrevet 21. august 2020 Har ikkje hatt særleg innandørs besøk, men har sprit ståande på kommode i gangen, og set fram sprit på bordet ute/inne ved besøk. Passar ikkje på at det vert brukt. Vaskar eller spritar hender på besøk.
Pobie Skrevet 21. august 2020 #12 Skrevet 21. august 2020 (endret) Både vasking og spriting er da ikke nødvendig, men at man rengjør hendene når man kommer på besøk er helt innafor. Det er jo anbefalt å vaske hendene når man kommer hjem, men det hjelper jo ikke mye hvis besøkende ikke gjør det og drar med seg virus og bakterier inn. Hvis en venninne mener man skal både vaske og sprite ville jeg gjort det bare for å berolige. Spiller jo ingen rolle for meg. Endret 21. august 2020 av Pobie
Anonym bruker Skrevet 21. august 2020 #13 Skrevet 21. august 2020 Jeg er jo minimalt på besøk i år og vasker selvfølgelig hender hver gang jeg går inn et sted, det være seg hjemme, i butikken, på jobb eller hus venner. Anonymkode: 6721a...08f
Anonym bruker Skrevet 21. august 2020 #14 Skrevet 21. august 2020 Å vaske hender både når man kommer hjem til sitt eget hus og andres hus er fullstendig logisk å disse dager. Jeg gir beskjed til de som kommer inn. Fint hvis dere vasker hendene på grunn av korona, sier jeg. Alle skjønner det. Det er unødvendig med håndsprit på nyvaskede hender, men la nå venninnen din få styre sitt eget hus. Har null problemer med å forstå at folk forholder seg ulikt til denne situasjonen og at noen kanskje overdriver litt. Anonymkode: 75d25...23e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå