Anonym bruker Skrevet 20. august 2020 #1 Skrevet 20. august 2020 Ingen tester er enige og de virker veldig kommersielt påvirket. Vært i masse butikker og hører forskjellige ting hvert sted og de foreslår alltid noe annet når eg endelig har bestemt meg. De koster rundt 2000, så vil vite at det er en god sko. Anonymkode: 0aec3...05d
Anonym bruker Skrevet 20. august 2020 #2 Skrevet 20. august 2020 Fjellsko må du bare prøve på. Litt avstivet såle, over ankel og Goretex. Spiller ingen rolle hvilken modell det er. Jeg sverger til asolo fordi den passer MIN fot perfekt og trenger ikke bekymre meg for gnagsår. Venninna mi synes ikke de er allverdens. Hun liker viking, de fikk jeg endel gnagsår av og brukte tid på å gå inn. Så lenge de selges i seriøse butikker så tenker jeg du fint bare kan kjøpe den du liker og synes er mest behagelig på foten. Anonymkode: e7828...6bc
Anonym bruker Skrevet 20. august 2020 #3 Skrevet 20. august 2020 Enig med forrige taler, har aldri opplevd at sko i den prisklassen er dårlig, du må bare finne den som passer din fot best. Fjellsko skal ikke være vinglete så de må være litt stive, vanntette/gore-tex og gode på foten. Jeg har et par Viking sko som passer meg perfekt, men mannen min har et helt annet merke som passer hans fot best. Du må prøve og kjenne hva som sitter godt på din fot. Anonymkode: 4edf9...7b2
Anonym bruker Skrevet 20. august 2020 #4 Skrevet 20. august 2020 Jeg sverger til Hoka, men det er fordi de passer best til føttene mine. Har prøvd flere typer Salomo, Inov8, Viking osv, og alle er gode sko i terrenget, men passer ikke nødvendigvis til meg. Så dette er bare noe du må finne ut av selv. Anonymkode: 06d4a...e98
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 20. august 2020 #5 Skrevet 20. august 2020 Vi er veldig godt fornøyde med inov8😊
Ileus Skrevet 20. august 2020 #6 Skrevet 20. august 2020 Du må nesten bare ta en runde og prøve hva som er best til dine føtter, jeg liker Crispi. Salomon, Viking ol er forsmaken til mine føtter.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2020 #7 Skrevet 20. august 2020 Prøv! Din fot vet hva som er best for deg. Inovate, Dynafit, Salomon og mange flere er alle gode sko! Anonymkode: 5b20e...3b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå